جاهای دیدنی کوبا در بهار

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاهای دیدنی کوبا در بهار

سرفصل های مقاله

از جنگل های سرسبز گرفته تا اجراهای موسیقی زنده، کوبا کشوری با جادوی غیر قابل تعریف است. سیگارهای کوبایی را امتحان کنید یا با یک ماشین کلاسیک در خیابان های هاوانا حرکت کنید تا طعم واقعی زندگی خوب را بچشید. قطعا سفر به کوبا تجربه خاطره انگیزی خواهد بود. بهار فصل دل انگیزی برای بازدید از کوبا و شهرهای مختلف آن است. اگر قصد سفر به کوبا در بهار را دارید، بهتر است با جاهای دیدنی کوبا در فصل بهار بیشتر آشنا شوید تا تصمیم قطعی تری برای سفر خود بگیرید. تیم گردشگران شیراز تمام خدمات مربوط به سفر شما به کوبا را از جمله ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و غیره فراهم خواهد کرد.

سفر به کوبا در بهار - گردشگران شیراز

آشنایی با کوبا

کوبا کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است که از جزیره اصلی کوبا، جزیره دو لا جوونتود و چندین مجمع الجزایر تشکیل شده است. نزدیکترین همسایگان آن ایالات متحده، باهاما، مکزیک، جزایر کیمن، جامائیکا، هائیتی و جمهوری دومینیکن هستند. کوبا منطقه ای استوایی و عمدتاً مسطح با کوه هایی در جنوب شرقی است. کوبا ترکیبی از مردم بومی آفریقایی و اروپایی است که به این جزیره فرهنگی سرزنده می بخشد که در سراسر جهان شناخته شده است!

بهترین زمان سفر به کوبا - سفر به کوبا در بهار - گردشگران شیراز

آب و هوا کوبا در بهار

کوبا در تمام طول سال دارای آب و هوای گرم است، اما فصل بهار در فصل خشک که از ژانویه تا آوریل طول می کشد، موقعیت خوبی دارد. بهار، همچنین دماهای ملایم تری را نسبت به ماه های تابستان دارد و میانگین دمای آن بین 19-27 درجه سانتیگراد است.

سفر به کوبا در بهار

بهترین زمان برای سفر به کوبا از نوامبر تا آوریل است که روزهای طولانی و آفتابی با آب و هوای خشک ترکیب می شود و آن را به زمانی خوش برای تورهای کوبا تبدیل می کند. ژوئن تا آگوست نیز بهترین زمان برای سفر به کوبا برای شرکت در برخی رویدادهای سنتی است. در هر فصلی که بازدید از کوبا را انتخاب کنید، حال و هوای جزایر کارائیب و فضایی زنده را خواهید دید. برخی از فعالیت های مهم این فصل، پیاده روی در میان مزارع تنباکو، بازدید از باغ های گیاه شناسی و مناطق بیابانی در غرب و آفتاب گرفتن در سواحل طولانی گیرون و وارادرو است. حال و هوای جزیره در شهرهای پرجنب‌وجوش هاوانا، سانتا کلارا و ترینیداد در طول فصل بهار بسیار هیجان انگیز است. جایی که می‌توانید با تماشای نوازندگان و رقصندگان خیابانی سرگرم شوید و لذت ببرید. تور کوبا برای تجربه کامل زندگی در کوبا از اکتبر تا آوریل عالی است.

جاهای دیدنی کوبا - سفر به کوبا در بهار - گردشگران شیراز

جاهای دیدنی کوبا در بهار

هاوانای قدیمی (هابانا ویجا)

یک سایت میراث جهانی یونسکو، هابانا ویجا یا هاوانای قدیمی، برشی از تاریخ کوبا است که به خوبی حفظ شده است. با قدم زدن در خیابان های سنگفرش شده و خیره شدن به ساختمان های بزرگ باروک و نئوکلاسیک، به راحتی می توان تصور کرد که زندگی در کوبا 200 سال پیش چگونه بوده است. هاوانا قدیم قطعا یکی از بهترین جاهای دیدنی کوبا در بهار خواهد بود.

وارادرو

وارادرو یکی از معروف ترین مقاصد ساحلی کوبا است و یکی از بهترین سواحل دریای کارائیب را در خود جای داده است. این ساحل در امتداد شبه جزیره دو هیکاکو، که به دریا در سواحل شمالی کشیده شده است قرار دارد. یک پل متحرک آن را به سرزمین اصلی متصل می کند. بیش از 50 استراحتگاه ساحلی در کنار این نوار پرطرفدار با حاشیه نخل قرار گرفته اند و سواحل باشکوه با ماسه سفید آن بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می کند.

ترینیداد

گشت در شهر ترینیداد، کوبا، که یکی از میراث جهانی یونسکو است، مانند گام برداشتن در زمان است. ساختمان‌های بازسازی شده زیبا و خیابان‌های سنگ‌فرش شده در مرکز شهر، حس و حال عجیب و غریب استعماری را القا می‌کنند. بیشتر معماری مربوط به قرن 17 تا 19 است، زمانی که ترینیداد از تجارت شکر و برده رونق گرفت.

پارک ملی وینالس

پارک ملی وینالس که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، دره ای زیبا و سرسبز در سیرا دو لوس ارگانوس، شمال پینار دل ریو است. تپه های سنگ آهکی شیب دار، به نام موگوتس، از دره ها عبور می کنند و منظره ای شگفت انگیز با حیات وحشی زیبا ایجاد می کنند.

ملکون، هاوانا

ملکون که در سال 1901 طراحی شد و بخشی از آن در سال 1902 و پس از آن ساخته شد، تفرجگاه معروف ساحلی هاوانا است. قدم زدن در امتداد این جاذبه برتر هاوانا قدم زدن در تاریخ این شهر است. این تفرجگاه در7 کیلومتری از محله هاوانا قدیمی، منطقه تجاری مرکزی است. در طول مسیر، مجموعه‌ای از ساختمان‌های قرن بیستمی را خواهید دید که به خوبی حفظ شده‌اند که ترکیبی از سبک‌های معماری، از جمله آرت دکو و نئو موریش را نشان می‌دهند. این ساختمان ها با رنگ های صورتی و زرد پاستلی رنگ آمیزی شده اند، به ویژه در درخشش طلایی غروب، لذت عکاس را به همراه دارند. ملکون نیز یکی از معروف ترین گزینه ها در بین جاهای دیدنی کوبا در بهار است.

موزه ملی هنرهای زیبا

اگر عاشق هنر هستید، موزه ملی هنرهای زیبا هاوانا را با مجموعه عظیم و چشمگیر هنرهای بین المللی و کوبایی از دست ندهید. این مجموعه در دو ساختمان قرار دارد و شامل آثاری از دوران باستان تا امروز است. پالاسیو دل سنترو آستوریو بازسازی شده به سبک اسپانیایی به سبک رنسانس، پوشیده از سنگ مرمر مجلل ایتالیایی، در دهه 1920 توسط مانوئل بوستوس طراحی شد. هنر بین المللی، از جمله آثار استادان اروپایی را به نمایش می گذارد. هنر باستانی یونان، روم و مصر؛ و آثاری از آسیا، ایالات متحده و آمریکای لاتین از دیگر آثار این موزه هستند.

قلعه سن پدرو دل مورو، سانتیاگو دو کوبا

کاستیلو دل مورو، یکی از میراث جهانی یونسکو، یکی از بهترین قلعه های اسپانیایی قرن هفدهم است که حفظ شده است. این شهر در ورودی خلیج سانتیاگو، در حدود 10 کیلومتری جنوب غربی سانتیاگو دو کوبا، دومین شهر بزرگ کشور قرار دارد. این سازه که در بالای یک صخره قرار دارد، در سال 1587 طراحی شد، اما ساخت آن چندین دهه طول کشید و سرانجام در پایان قرن هفدهم تکمیل شد. در ابتدا برای محافظت در برابر حملات دزدان دریایی در نظر گرفته شده بود، اما در اواخر دهه 1700 قبل از اینکه بار دیگر به قلعه تبدیل شود به عنوان یک زندان نیز خدمت می کرد.

شبه جزیره دو زاپاتا

شبه‌جزیره دو زاپاتا، بهشتی برای پرندگان و دوستداران طبیعت، منطقه‌ای دورافتاده و کم جمعیت در کوبا با مناظر متنوع و یکی از بزرگترین تالاب‌های دریای کارائیب است. سیناگا دو زاپاتا یا همان باتلاق زاپاتا، یک ذخیره گاه زیست کره یونسکو است که تقریباً 150 گونه مختلف از پرندگان را در خود جای داده است. کروکودیل ها نیز از جمله جانوران رایج این باتلاق هستند.

آبشارهای ال نیکو

اگر در مرکز کوبا به دنبال طبیعتی جذاب هستید، به آبشارهای ال نیکو بروید. این آبشارهای چند طبقه در فاصله 90 دقیقه با ماشین از ترینیداد یا سینفوئگوس، در پارک ال نیکو، به چندین دریاچه جنگلی سبز می ریزند. مکانی عالی برای آب تنی خنک در یک روز گرم میباشد.

برای سفر به کوبا چه مدارکی لازم است؟ - سفر به کوبا در بهار - گردشگران شیراز

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوع تور را انتخاب کنید
شعبه شیرازمال: 07191009291

بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲- مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم - واحد ۲۰۴

شعبه رودکی: 07191009293

بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران