گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاذبه های دیدنی عمان

سرفصل های مقاله

عمان کشوری پادشاهی در شبه جزیره عربستان است. پایتخت عمان شهر مسقط است. این کشور از شمال به دریای عمان، و از شرق به دریای عرب می رسد. علاوه بر این،‌ عمان از شمال در همسایگی عربستان صعودی و امارات متحده عربی و از سمت جنوب با یمن همسایه است. درآمد اصلی این کشور به فروش نفت است،‌ ولی عمان از طریق ماهی‌گیری و کشاورزی هم کسب درآمد می کند. یکی دیگر از منابع درآمدی عمان که همچنان رو به پیشرفت است، صنعت گردشگری است. در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های گردشگری این کشور می‌پردازیم.

بهلا در مقاله جاذبه های دیدنی عمان

Bahla in oman

جاذبه های دیدنی عمان

بهلا در واقع یک آبادی بوده در میان بیابان های عمان. این شهر بسیار زیباست و اگر علاقه به دیدن قلعه های قدیمی دارید حتما به بهلا سری بزنید. مردمانی که در سفر بودند ، هنگامی که خسته راه میشدند و میخواستند جانی در بین پیمودن مسیرشان تازه کنند به این شهر پناه می آوردند. اگر مایل به خرید سوغات هم هستید حتما به اینجا سفر کنید. بهلا معدن سوفال و سوفالگری است.

جزیره ماسیره در مقاله جاذبه های دیدنی عمان

Masirah Island

جاذبه های دیدنی عمان

یکی از سواحل منحصر به فرد در عمان این ساحل زیباست.در این ساحل به علت وجود خورشید و هوای خوب برای شنا کردن، هر ساله گردشگران زیادی را به خودت جدب میکند. شما در این ساحل می توانید شاهد 30 نوع لاکپشت باشید که هر سال به این شهر مهاجرت میکنند برای تخم گذاری. این ساحل بسیار برای شنا کردن مناسب است.

مسقط در مقاله جاذبه های دیدنی عمان

Muscat

دیدنیهای مسقط

اگر علاقه به بازدید از کاخ ها و قلعه ها را دارید ، و همچنین عاشق خرید کردن و بازدید از موزه ها هستید ، مسقط انتخاب مناسبی است. اگر به مسقط سفر کردید ، از مسجد سلطان قابوس هم حتما دیدن کنید. ویژگی منحصر به فرد این مسجد لوستر بزرگ و کریستالی آن میباشد.

نیزوا

Nizwa

دیدنیهای مسقط

این سرزمین را در قرن هفتم پایتخت عمان می شناختند. و حالا جز معروف ترین جاذبه های دیدنی آن است. دیدن قلعه بزرگ و جذاب سلطان سیف در قرن هفدهم بسیار لذت بخش است. و شما با بازدید از این قلعه می توانید به زندگی مردمان عمان در آن زمان ها سری بزنید. این قلعه از مردمانش در مقابل دشمنان دفاع میکرده. تل هایی برای گلوله دارد که دیدنش بسیار جذاب است.

صالالاه

Salalah

صلالاه در عمان

در جنوب عمان طبیعتی زیبا وجود دارد، که سرشار از سرسبزی ، آبشارهای فراوان و زیباییست که به علت ابرهای باران زایی که از هند می آیند تشکیل شده است. در این منطقه شما میتوانید قلعه ی سلطان قابوس را تماشا کنید و بسیار لذت ببرید.

راس و الجینز

Ras al Jinz

دریاچه لاکپشتها در عمان

اینجا مرکزی است برای نگه داری ، جمع آوری و محافظت از لاکپشتهایی که در اقیانوس هند وجود دارند. در شرق عمان قرار دارد. و شما اگر در بین ماه های می و اکتبر به این شهر سفر کنید شاهد لاکپشتهای زیبا و زیادی خواهید شد ، که آنجا لانه کردند. این منطقه موزه هم دارد که گردشگران میتوانند از آن بازدید کنند و لذت ببرند.

ماسه های واحیبا

Wahiba Sands

تمام جذابیتهای عمان

ا

فلات موساندام

Musandam Fjords

تمام جذابیتهای عمان

در این فلات زیبا ، شما میتوانید قایق سواری کنید ، و تمام فلات و صخره ها و طبیعت زیبای سنگی را که در شمالی ترین نقطه عمان تشکیل شده است را کشف کنید و لذت ببرید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com