گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاذبه های دبی

سرفصل های مقاله

پارک دلفین ها در مقاله جاذبه های دبی

جاذبه های دبی

پارک دلفین های دبی در آتلانتیس پالم قرار دارد. آنجا بزرگ ترین محل نگهداری و پرورش دلفین ها در دبی است. اگر دوست دارید کودکانتان ارتباط خوبی با دلفین ها برقرار کنند و آنها را از نزدیک ببیند و با آنها بازی کنند این مکان گردشگری بهترین گزینه است. شما هم میتوانید در کنار آنها غواصی کنید و حتی عکسهای یادگاری بگیرید.

باشگاه گلف امارات

جاذبه های دبی

این باشگاه هر ساله میزبان دوره های آموزش حرفه ای گلف میباشد که بسیار طرفدار دارد و مورد استقبال علاقه مندان زیادی قرار میگرید. شما در این مکان علاوه بر بازی گلف ، می توانید تنیس ، اسکواش را هم تجربه کنید. این مکان مغازه های لوکس خرید لوازم ورزشی هم دارد و همچنین سالن های خوب غذاخوری.

پارک آبی وایلد وادی در مقاله جاذبه های دبی

جاذبه های دبی

این پارک جذاب ، بزرگترین پارک آبی در جهان شناخته شده است. با بازیهای آبی زیاد برای همه سن. شما یک روز کامل خود را باید وقف دیدن این پارک آبی کنید. یک تونل آبی 18 متری بزرگ در اول ورودی است با تعداد ماشین های بزرگ موج که آب را با فشارهای زیادی در درون سر سره ها میفرستند. دیدن این پارک را از دست ندهید. این پارک بین هتل برج العرب و جمیرا قرار دارد.

پیست اسکی دبی

پیست اسکی در دبی

یکی از معروف ترین و مشهور ترین جاذبه های دبی این پیست است. سومین پیست اسکی مشهور سرپوشیده در جهان است. که در بالای مرکز خرید امارات ساخته شده است و شما در هر فصلی از سال میتوانید در اینجا اسکی کنید.یک زمین 400 متری برای اسکی و زمین های بازی و اسکی کردن برای کودکانتان فراهم شده است. از همه جالب تر پنگوئن های برفی این پیست است که بسیار جالب و دیدنی است.

آکواریوم آبی

آکواریوم دبی

و اما زیباترین جاذبه در دبی برای بچه ها و حتی بزرگ ترها ، این آکواریوم است. صدها کوسه و سفره ماهی و انواع جانوران آبی در این آکواریوم زندگی میکنند. اگر دیدن آن شما را راضی نکرد. وارد آکواریوم شوید و در کنار کوسه ها هیجان ترین لحظات خود را رقم بزنید.

آبنماها و فواره های دبی

در دبی کجاها را ببینیم

فواره های زیبای دبی ، موزیکال هستند که بسیار معروف و دیدنی اند. این آبنمای بسیار زیبا، در دریاچه برج خلیفه ساخته شده است . و برای ساختنش هزینه های سنگینی را پرداختند. این فواره ها را از 20 مایل دورتر از برج خلیفه هم می توانید بببنید. فواره ها با موسیقی های پاپ ، کلاسیک ، عربی به حالت های زیبایی می رقصند. یکی از آهنگهای پخش شده برای این فواره ها آهنگ امواج ، اثر یک آهنگساز ایرانی بوده است.

برج خلیفه

برج خلیفه در دبی

اگر می خواهید بزرگ ترین ساختمان در دنیا را ببیند که دو برابر برج میلاد تهران میباشد با 163 ، حتما به دیدن برج خلیفه بروید ، اگر هم از ارتفاع نمیترسید در طبقه 124 فضایی برای دیدن اطراف ، عکاسی برای شما فراهم شده است. و علاوه بر آن شما در مغازه ها و بوتیک های شیک این برج می توانید خرید کنید.

اسکله ابرا

اسکله بر دبی

این اسکله زیبا در منطقه بر دبی واقع شده است. در منطقه تاریخی دبی است. و فرصت خوبی است که کمی به قایق سواری بپردازید. اگر با قایق های چوبی سفر کنید مسیرشان به بازار طلا ، گالری های هنری ، بازارچه پارچه فروشان میرسد . مطمئنن در این سفر لذت خواهید برد.

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com