گردشگران شیراز لوگو
جاذبه های گردشگری مالزی و سنگاپور - تور مازی و سنگاپور - گردشگران شیراز
جاذبه های گردشگری مالزی و سنگاپور - تور مازی و سنگاپور - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاذبه‌های دیدنی مالزی و سنگاپور سفری به دو کشور دیدنی در جنوب شرق آسیا

سرفصل های مقاله

جاهای دیدنی مالزی و سنگاپور تجربه سفری شگفت‌انگیز!    

مالزی فقط یک کشور ساده نیست! کشوری که به شما امکان همسو شدن با طبیعت، تاریخ و تفریحات لذت‌بخش را می‌دهد. فرقی نمی‌کند پیر یا جوان، مالزی همیشه بهترین تفریحات و لحظات خوش را برای گردشگران فراهم می‌کند. غذاهای خوشمره، طبیعت بکر، مکان‌های تاریخی و مردمان مهربان همگی از مهم‌ترین دلایل سفر به مالزی هستند.

بهترین زمان سفر به مالزی - تور مازی و سنگاپور - گردشگران شیراز

  • معبد کک لوک سی (Kek Lok Si)

معبد کک لوک سی که در سال 1891 با سبک معماری ترکیبی چینی-بودایی ساخته شده است، به عنوان یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در مالزی به حساب می‌آید. در این معبد که یکی از بزرگترین معابد مالزی است، بیش از 10 هزار تصویر کنده‌کاری از بودا وجود دارد.

آدرس معبد کک لوک سی: مالزی، شهر پنانگ، ایر ایتام (Air Itam)

  • غارهای باتو (Batu Caves)

غارهای باتو یکی از جاذبه‌های توریستی گردشگری مالزی است که هر ساله بازدیدکنندگان و ماجراجویان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. غارهای باتو در اصل تپه‌های آهکی هستند که در فاصله 13 کیلومتری از پایتخت قرار دارند. یکی از جذابیت‌های بازدید از این غارها این است که شما می‌توانید به کمک مربیان محلی به صخره‌نوردی روی بدنه این غارها بپردازید و لحظات هیجان‌انگیز و شادی را برای خود رقم بزنید.

آدرس غارهای باتو: مالزی، شهر سلانگور، غارهای باتو

ارزانترین تور مالزی و سنگاپور - تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

  • موزه هنرهای اسلامی (Islamic Arts Museum)

موزه هنرهای اسلامی در مالزی به عنوان بزرگترین موزه هنر اسلامی در جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود و یکی از اماکن محبوب گردشگری در میان توریست‌ها در مالزی است. این موزه که از سال 1998 برای بازدیدکنندگان افتتاح شده است، در قلب شهر کوالالامپور و در باغ گیاه‌شناسی پردانا واقع شده است. در این موزه بیش از 7000 اثر هنری نشان‌دهنده فرهنگ اسلامی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

آدرس موزه هنرهای اسلامی: مالزی، شهر کوالالامپور، تسیک پردانا (Tasik Perdana)

  • پارک آبی Sunway Lagoon

پارک موضوعی سان وی لاگون یکی از پارک‌های بزرگ و هیجان‌انگیز در مالزی است که شامل بخش‌های مختلفی مانند پارک آبی، پارک تفریحی، پارک حیات وحش و پارک جیغ است که انواع تفریحات مختلفی متناسب با سن بزرگسالان و کودکان در آن وجود دارد. زمانی که وارد این پارک آبی می‌شوید، دیگر گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

آدرس پارک آبی سان وی لاگون: مالزی، شهر سلانگور، سوبانگ جایا، بندر سان وی

  • برج‌های دوقلوی پتروناس (Petronas Twin Towers)

اگر می‌خواهید تا از نمادین‌ترین ساختمان کوالالامپور دیدن کنید، بهتر است بازدید از برج‌های دوقلوی پتروناس را در برنامه خود قرار دهید. این برج به عنوان یکی از جاهای دیدنی مالزی کوالالامپور به حساب می‌آید. در این برج مغازه‌های کوچک بسیار زیادی وجود دارند که همگی اجناس و کالاهای برند و لوکس را به فروش می‌رسانند. علاوه بر این، یک آکواریوم و یک مرکز علمی نیز در قسمت پایین این برج وجود دارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

برج شماره 1 به صورت کامل در اختیار شرکت پتروناس و دیگر شرکت‌های وابسته به آن است، اما در برج شماره 2 دفاتر اداری مختلفی مانند دفتر مایکروسافت، رویترز، الجزیره و سایر دفاتر اداری قرار دارد.

آدرس برج‌های دوقلو پتروناس: مالزی، مرکز شهر کوالالامپور

تفریحات مالزی و سنگاپور - تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

  • خیابان‌های بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

اگر بعد از خرید تور گردشگری مالزی خود به دنبال تجربه زندگی شبانه در مالزی هستید، پس حتماً از خیابان بوکیت بینتانگ، مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های عالی و سرزنده این خیابان دیدن کنید. زندگی شبانه در این خیابان شما را به وجد می‌آورد و قطعاً لحظات بسیار شاد و لذت‌بخشی را در کافه‌های این خیابان تجربه خواهید کرد. چراغ‌های مغازه‌ها و نورپردازی شبانه این خیابان شما را به جشن نور می‌برد.

آدرس: مالزی، کوالالامپور

  • پارک ماجراجویی ATV

اگر به دنبال ماجراجویی و مشاهده دنیای اطراف از چشم‌اندازی متفاوت هستید، باید حتماً با وسایل نقلیه موتوری جذاب در این پارک جنگلی رانندگی کنید و از دنیای اطراف خود لذت ببرید. فرقی نمی‌کند نوجوان یا پیر باشید، اگر کمی به دنبال هیجان هستید، حتماً از این پارک هیجان‌انگیز دیدن کنید.

آدرس: مالزی، سلانگور، Kampung Kemensah

  • معبد ماران موروگان (Maran Murugan)

این معبد جذاب و منحصربه‌فرد در اصل متعلق به خدای هندو یعنی موروگان است. معماری خاص و شگفت‌انگیز این معبد با نمای بیرونی متفاوت و رنگ‌ طلایی این معبد قطعاً چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. در این معبد صنایع دستی زیبا و خاصی توسط مردم محلی به فروش می‌رسد که بهترین گزینه برای خرید سوغاتی یا یادگاری از سفرتان به کشور مالزی است.

آدرس: مالزی، ماران، پهانگ (Pahang)

مدارک لازم برای سفر به مالزی و سنگاپور - تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

  • آکواریوم کی ال سی سی (Aquaria KLCC)

یکی از جاهای دیدنی مالزی کوالالامپور که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند در اصل آکواریوم کی ال سی سی است که به عنوان بزرگترین آکواریوم آسیا نیز شناخته می‌شود. در این آکواریوم بزرگ و زیبا بیش از 5000 موجود دریایی عجیب و غریب وجود دارد که لحظات شما در این آکواریوم را به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز می‌کنند.

آدرس آکواریوم: مالزی، مرکز شهر کوالالامپور، جالان پینانگ

  • پارک تونکو عبدالرحمن (Tunku Abdul Rahman Park)

پارک تونکو عبدالرحمن از 5 جزیره مختلف تشکیل شده است و زیبایی بسیار خاص و شگفت‌انگیزی دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستید، حتماً از این پارک هیجان‌انگیز دیدن کنید. در این پارک انواع تفریحات ساحلی و غواصی در اعماق دریا نیز وجود دارد که تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

آدرس پارک تونکو عبدالرحمان: مالزی، صباح

جاذبه های گردشگری رایگان مالزی و سنگاپور -تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

لیست جاهای دیدنی رایگان مالزی 

  • معبد کک لوک سی
  • برج‌های دوقلو پتروناس
  • باغ گیاه‌شناسی پردانا
  • خیابان پتالینگ
  • پارک کی ال سی سی
  • محله چینی‌ها
  • غارهای باتو
  • مسجد جامع مالزی

بعد از اینکه تفریح و سفرتان در مالزی به پایان رسید، حال نوبت به سنگاپور و دیدنی‌های این کشور زیبا و پیشرفته می‌رسد.

 

جاذبه‌های دیدنی سنگاپور چیست؟   

این کشور آسیایی زیبا و پیشرفته هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. سنگاپور هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ مکان‌های گردشگری دارای تنوع بسیاری است و همین موضوع یکی از جذابیت‌های سنگاپور با وجود مساحت کم به حساب می‌آید. اگر به دنبال دیدن شگفتی‌های سنگاپور هستید، در ادامه به معرفی جاذبه‌های گردشگری سنگاپور پرداخته‌ایم.

  • باغ گیاه‌شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens)

باغ گیاه‌شناسی سنگاپور یکی از میراث جهانی یونسکو به حساب می‌آید که دارای مساحتی معادل 82 هکتار است. برای بازدید از این باغ احتیاجی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه ورودی نیست و شما به راحتی می‌توانید از زیبایی ناتمام این باغ لذت ببرید. این باغ به قدری زیباست که معنای واقعی بهشت روی زمین را تداعی می‌کند. در این باغ بیش از 1000 گونه گل‌های مختلف و 2000 گونه گل پیوندی جذاب و زیبا وجود دارد که شکوه باغ را دو برابر می‌کنند.

  • جزیره سنتوزا (Sentosa Island)

این جزیره تفریحی و گردشگری که در نزدیکی سنگاپور قرار دارد دارای فعالیت‌های تفریحی و دریایی مختلف است که قطعاً برای لذت‌بردن از تمام تفریحات فقط به یک تور چند روزه در این جزیره احتیاج دارید. آکواریوم، پارک آبی، زمین گلف و اسکای لاین فقط بخشی از تفریحات متنوع این جزیره زیبا و اسرارآمیز هستند. این جزیره در قسمت ساحل جنوبی سنگاپور واقع شده است و از طریق انواع مسیرهای ماشین رو، مونوریل، مسیر پیاده‌روی و تراموا به شهر اصلی متصل می‌شود.

  • موزه ملی سنگاپور (National Museum of Singapore) 

موزه ملی سنگاپور یکی از جاذبه‌های گردشگری سنگاپور است که قدمت آن به سال 1887 بازمی‌گردد. ساختمان این موزه به سبک ترکیبی نئوکلاسیک و رنسانس ساخته شده است و نورپردازی بی‌نظیر این ساختمان باعث جلب توجه هر بیننده و گردشگری می‌شود. این موزه دارای 2 گالری مجزا با نام‌های گالری طبیعی و گالری تاریخی است که هر کدام بخش مختلفی از فرهنگ و تاریخ سنگاپور را به نمایش می‌گذارند.

  • باغ وحش سنگاپور (Singapore Zoo)

اگر می‌خواهید تا به سبکی خاص از طبیعت سنگاپور لذت ببرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از باغ وحش سنگاپور دیدن کنید. از آنجایی که سنگاپور در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است، گونه‌های جانوری خاص و منحصربه‌فردی نیز در این کشو وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در باغ وحش سنگاپور دیدن کنید. این باغ وحش در منطقه وسیعی به وسعت 70 هکتار ساخته شده است و در حدود 315 گونه جانوری نیز در این باغ وحش زندگی می‌کنند. بازدید از این باغ وحش و گذراندن ساعاتی در کنار طبیعت و حیوانات به تمامی اعضای خانواده لحظات خوشی را هدیه می‌دهد.

بهترین غذا های مالزی و سنگاپور - تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

  • یونیورسال استودیو سنگاپور (Universal Studios Singapore)   

یونیورسال استودیوز در اصل یک پارک موضوعی ماجراجویی بین‌المللی که دارای 7 منطقه مختلف با 28 مدل مختلف وسیله نقلیه سواری است. تمام بخش‌های این پارک تفریحی مدرن از تولیدات سینمایی کمپانی فیلم‌سازی یونیورسال الهام گرفته شده است و انواع پارک آبی، تونل وحشت، ترن هوایی و آکواریوم در این شهربازی وجود دارد. اگر کودکان بین 7 تا 12 سال دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً از این پارک موضوعی دیدن کنید.

  • چرخ و فلک سنگاپور (Singapore Flyer)

این چرخ و فلک عنوان سومین چرخ و فلک بزرگ دنیا را به خود اختصاص داده و دارای 28 کابین و در مجموع دارای ظرفیتی معادل 784 بازدیدکننده است. بلندی این چرخ و فلک و شاهکار بزرگ حدود 165 متر است و حدود 35 دقیقه طول می‌کشد تا این چرخ و فلک یک دور کامل را تمام کند. حال تصور کنید زمانی که به بالاترین نقطه برسید، چه چشم‌انداز بی‌نظیری از تمام شهر در انتظار شماست.

اگر به دنبال هیجان از جنس آدرنالین خالص هستید، حتماً یک‌بار سوار این چرخ‌وفلک بزرگ و عظیم‌الجثه شوید.

  • موزه و کلیسای چانگی (Changi Chapel and Museum)

این موزه در اصل بخش تاریکی از تاریخ سنگاپور در زمان جنگ را به نمایش می‌گذارد که در دوران جنگ جهانی دوم حدود 50 هزار فرد غیرنظامی و مظلوم کشته شدند. در کنار این موزه نیز یک کلیسای زیبا در حیاط وجود دارد که به افتخار نظامیان و افراد شجاع دوران جنگ ساخته شده است. یکی از جذابیت‌های این موزه این است که شما با مشاهده هر کدام از این آثار می‌توانید صدای خیالی افراد واقع در صحنه را بشنوید.

  • معبد دندان بودا (Buddha Tooth Relic Temple) 

معبد دندان بودا یکی از جاذبه‌های گردشگری سنگاپور است که همزمان شما را به بازدید از یکی دیگر از شگفتی‌های سنگاپور نیز می‌برد: محله چینی‌ها! اندکی در مسیر محله چینی‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهید و سپس به یکی از مهم‌ترین معبدهای سنگاپور یعنی معبد دندان بودا می‌رسید. در این معبد یکی از آثار ارزشمند بودا یعنی دندان او نگهداری می‌شود.

اما همه‌چیز فقط به دندان بودا ختم نمی‌شود. معماری و دیزاین این معبد بسیار باشکوه و تلفیق این معماری بی‌نظیر در کنار مجسمه‌های اساطیری چینی فضایی بسیار زیبا و عرفانی را پدید آورده است. اگر تور سنگاپور رزرو کردید، حتماً به این شگفتی از سنگاپور هم سری بزنید.

  • پارک مرلیون (Merlion Park

یک مجسمه افسانه‌ای با بدن ماهی و سر شیر که به عنوان نماد کشور سنگاپور است در این پارک قرار دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از برترین جاذبه‌های توریستی و گردشگری سنگاپور به حساب می‌آید. این مجسمه افسانه‌ای در قالب یک آب نما در پارک مرلیون قرار دارد. اگر به سنگاپور سفر کردید، حتماً از این نماد زیبا دیدن کنید.

جاهای دیدنی مالزی و سنگاپور - تور مالزی و سنگاپور - گردشگران شیراز

رزرو بهترین تور سنگاپور با ارزانترین قیمت

اگر به دنبال تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و بدون کم‌وکسر به سنگاپور هستید، پیشنهاد ما به شما این است تا یک تور سنگاپور با ارزانترین قیمت و کاملترین خدمات رزرو کنید. از آنجایی که برای سفر به سنگاپور احتیاج به اخذ ویزای توریستی دارید، بنابراین بهتر است تا روند اخذ ویزای توریستی را به دست کارشناسان متخصص بسپارید و حتماً حداقل از دو هفته قبل از تاریخ موردنظر خود نسبت به رزرو تور اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بهترین قیمت‌های تور سنگاپور با کارشناسان تورهای خارجی ما در گردشگران شیراز تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com