گردشگران شیراز لوگو
تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز
تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تفریحات ساحلی در آنتالیا: 1403 را در بهشت تفریحات دریایی تجربه کنید!

سرفصل های مقاله

تفریحات ساحلی در آنتالیا از مهم‌ترین دلایل سفر ایرانیان و بیشتر گردشگران از سراسر دنیا به این شهر زیبا و توریستی است. برای اینکه یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز از سفر خود به آنتالیا داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از سفر به آنتالیا با تفریحات ساحلی محبوب و پرطرفدار آن آشنا شوید. بهترین تفریحات ساحلی در آنتالیا عبارت است از: غواصی، ماهیگیری، کشتی تفریحی، زیردریایی، پارک‌های آبی، صخره‌نوردی آبی، پاراسل، جت اسکی، فلای بورد، قایق تفریحی یات، رفتینگ، شنا، اسپا و ماساژ و دلفین‌لند! انتخاب شما کدام است؟

بهترین تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات ساحلی در آنتالیا چیست؟

مگر می‌شود به شهر هیجان و تفریحات لوکس و لاکچری سفر کرد اما به سراغ هیچ‌کدام از تفریحات خاص آن نرفت؟ آنتالیا یکی از بهترین مقاصد توریستی و گردشگری برای تجربه یک سفر رویایی و هیجان‌انگیز است که شما را با تفریحات مختلف و هیجان‌انگیزی آشنا می‌کند. یکی از جاهای دیدنی آنتالیا همین سواحل و تفریحات آبی است. پس قبل از سفر خود به آنتالیا در مورد تفریحات آن اطلاعات کامل کسب کنید.

  • ماهیگیری در سواحل آنتالیا

یکی از بهترین و آرامش‌بخش‌ترین تفریحات آنتالیا در اصل ماهیگیری در دریای آبی و آرام است. شما می‌توانید در سواحل مشخصی از آنتالیا در کنار دیگر مردمان محلی یا گردشگران به صورت کاملاً رایگان به ماهیگیری مشغول شوید. فقط کافیست تا لوازم ماهیگیری را با خود ببرید. اما تورهای هیجان‌انگیز ماهیگیری در وسط دریا نیز برگزار می‌شود که تمامی تجهیزات را در اختیارتان قرار می‌دهند و شما در کنار یک فرد حرفه‌ای به تجربه لحظات لذت‌بخش ماهیگیری می‌پردازید. قیمت تورهای ماهیگیری متنوع است و معمولاً از 40 دلار شروع می‌شود.

بهترین زمان سفر به آنتالیا - تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

  • پاراسل؛ یکی از تفریحات هیجان‌انگیز آنتالیا

پرواز روی آب‌های نیلگون و تماشای شهر از ارتفاع مانند پرنده‌ای که آزاد و رها بدون هیچ دغدغه‌ای در آسمان آبی شهر پرواز می‌کند. قطعاً یکی از بهترین تفریحات آنتالیا پاراسل است. شما با پوشیدن یک جلیقه نجات به یک چتر متصل می‌شوید و قایقی با سرعت بالا شما را به دنبال خود می‌کشد. احتیاجی به ترسیدن نیست، فقط از چشم‌انداز بی‌نظیر شهر لذت ببرید.

  • اسکی روی آب و تجربه استرس یا هیجان؟!

آماده هیجان و ترس همزمان هستید؟ پس روی یک تخته اسکی بایستید و کابل محکمی را در دست بگیرید، به یک جت اسکی یا قایق موتوری پرسرعت متصل شوید و روی آب حرکت کنید. این تفریح هیجان‌انگیز دریایی طرفداران بسیار زیادی دارد و زمانی که صحبت از حرکت روی آب‌های نیلگون باشد، هر گردشگری وسوسه می‌شود. هزینه اسکی روی آب با توجه به نوع کلاب ساحلی متغیر است اما در حالت کلی هزینه‌ها از 65 دلار به بالا هستند.

البته اگر شما از طرفداران ورزش‌های آبی هستید، تور کیش هم می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. زیرا تمامی این تفریحات در کیش هم وجود دارد.

  • جت اسکی و آدرنالین خالص

زمانی که یک جت اسکی کرایه می‌کنید، دیگر همه‌چیز در دستان شماست. فرقی ندارد عاشق سرعت بالا و هیجان هستید یا حرکت آرام روی آب و تماشای ماهی‌های شیطون و بازیگوش زیر پایتان! انتخاب با شماست. فقط کافیست تا یک جت اسکی کرایه کنید و به مدت مشخص در آب‌های آبی خوشرنگ به تفریح بپردازید. قیمت تفریحات آنتالیا مانند جت اسکی از حدود 50 دلار شروع می‌شود.

پاراسل در دریای آنتالیا-تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

  • دریانوردی با کشتی تفریحی؛ سلام ناخدا!

کشتی‌های تفریحی آنتالیا انواع مختلف با طرح و مدل‌های متنوع هستند. اگر به دنبال یک تجربه امن و راحت هستید، بلیط یکی از این کشتی‌های کروز و تفریحی را تهیه کنید و از روی عرشه به تماشای افق مشغول شوید. کشتی‌های تفریحی معمولاً از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر از بندر لیمان حرکت می‌کنند. می‌توانید به راحتی یک روز خود را به این تفریح آرامش‌بخش اختصاص دهید.

در طول سفر خود می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف میل کنید یا اینکه روی عرشه آفتاب بگیرید. اگر برنامه تولد دارید، فقط کافیست تا کیک و شمع با خودتان ببرید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را ثبت کنید.

  • صخره‌نوردی آبی؛ مهیج و جالب

اگر تجربه صخره‌نوردی دارید یا اینکه با این ورزش هیجان‌انگیز آشنایی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا صخره‌نوردی در پارک ملی کوپروکای در کنار ساحل صخره‌ای را نیز تجربه کنید. این ورزش هیجان‌انگیز حسابی آدرنالین خون شما را بالا می‌برد و حتی می‌توانید عکس‌های زیبایی از این تفریح لذت‌بخش خود ثبت کنید. البته فراموش نکنید که برای رسیدن به صخره‌های مناسب جهت انجام این ورزش هیجان‌انگیز باید سوار بر قایق یک سفر 8 ساعته لذت‌بخش را هم شروع کنید.

این صخره‌ها با آب دریا در تماس هستند و یکی از هیجانات اصلی این تفریح ساحلی نیز دقیقاً همین است. این حس به شما دست می‌دهد که باید برای نجات جان خود خیلی سریع به بالای صخره برسید.

ارزاتترین تور آنتالیا از شیراز-تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

  • غواصی و تماشای دنیای زیر آب

غواصی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در میان تفریحات آنتالیا به حساب می‌آید که شما را به مهمانی جانوران دریایی و دنیای زیر آب می‌برد. تمامی امکانات لازم برای غواصی در اختیار شما گذاشته می‌شود و آموزش‌های اولیه نیز به شما داده می‌شود. فقط کافیست تا کمی به دنبال هیجان و ماجراجویی باشید و وارد دنیای زیر آب شوید. با خیال راحت لباس مخصوص غواصی و کپسول اکسیژن خود را بردارید و همراه مربی خود به اعماق دریا بروید و دنیای تازه‌ای را کشف کنید.

  • زیردریایی و تماشای شگفتی دنیای زیر آب

اگر به دنیای زیر آب علاقه‌مند هستید ولی هنوز شجاعت غواصی را ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با یک زیردریایی به تماشای شگفتی زیر آب بروید. این زیردریایی یک دستگاه کاملاً مجهز است که به شما اجازه نفس کشیدن به راحتی را می‌دهد. زیردریایی‌ها معمولاً تا عمق 110 متری پایین می‌روند و دنیای جدیدی از زندگی دریایی را به ما نشان می‌دهند. زیردریایی یکی از تفریحات آنتالیاست که جزو تفریحات خاص و کم‌نظیر به حساب می‌آید و قیمت آن نیز در مقایسه با سایر تفریحات بیشتر است.

بهترین پارک های آبی آنتالیا - تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

بهترین پارک‌های آبی آنتالیا کجاست؟ 

پارک‌های آبی آنتالیا یکی از برترین و جذاب‌ترین تفریحات ساحلی در آنتالیا به حساب می‌آید که هر گردشگری حداقل یکبار در طول سفر خود نیز در یکی از این پارک‌های آبی به تفریح و هیجان مشغول شده است. پوشش در پارک آبی آنتالیا آزاد است و شما می‌توانید با لباس‌های شنا در این پارک‌های آبی به انواع تفریحات آبی بپردازید. قبل از هر چیز بهتر است تا با لیست بهترین پارک‌های آبی آنتالیا آشنا شوید.

  • پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها (The Land of Legends Theme Park)

این پارک آبی که در شهر تفریحی و گردشگری زیبای بلک قرار دارد، مجموعه‌ای کامل از ماجراجویی، هیجان و تفریح است. سرسره‌های آبی با ارتفاعات باورنکردنی، استخر موج، کافه و تفریحات آبی با تم‌های هیجان‌انگیز و لذت‌بخش در میان بهترین تفریحات این پارک آبی هستند که مانند آن در هیچ پارک آبی دیگری وجود ندارد.

  • پارک آبی واتر هیل (Water hill Water Park)

این پارک آبی که در ساحل پرجنب‌وجوش کنیالتی قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌های برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز و لذت‌بخش در سواحل آنتالیا همراه با آدرنالین و تجربه تفریحات بی‌نظیر است. در این پارک آبی طیف گسترده‌ای از انواع تفریحات آبی برای تمامی سنین وجود دارد که این مکان را به یک مکان تفریحی عالی خانوادگی تبدیل می‌کند.

  • پارک آبی پادشاه دریاها (kingdom of Sea)

اگر به دنبال تجربه یک سفر بی‌نظیر و مسحورکننده در عمق آب‌ها هستید، به پارک آبی پادشاه دریاها خوش آمدید. طراحی و اجرای این پارک آبی بر اساس افسانه قلمرو آبی پوزدیون الهام گرفته شده است و مجموعه عظیمی از استخر، سرسره‌های آبی و آب‌نماهای افسانه‌ای و هیجان‌انگیز در این پارک آبی قرار دارد. حتی اگر از استراحت روی تخت در کنار استخر و خوردن یک نوشیدنی لذت می‌برید، این پارک هیجان‌انگیز برای شما بهترین گزینه است.

  • پارک آبی آکوا جوی (Aqua Joy water Park)

پارک آبی آکوا جوی که در ماناوگات واقع شده است، به عنوان یکی از پارک‌های آبی محبوب و پرهیجان در آنتالیا شناخته می‌شود. این پارک آبی پر از سرسره‌های آبی بزرگ و تفریحات آبی هیجان‌انگیزی است که روزی سرشار از خنده و شادی را برای شما به همراه دارد. دیزاین این پارک آبی بسیار عالی است و شما می‌توانید یا از تفریحات آبی لذت ببرید یا اینکه در تخت ساحلی خود استرحت کنید. اگر به دنبال هیجان هستید، حتماً به این پارک آبی بروید.

بهترین سواحل آنتالیا - تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

بهترین سواحل آنتالیا برای تجربه تفریح و استراحتی فراموش‌نشدنی

بهترین سواحل آنتالیا کجاست؟ آنتالیا از آن دسته کشورهایی است که بهترین گزینه برای یک تعطیلات آرام و در عین حال هیجان‌انگیز است. اگر از آن دسته افرادی هستید که بعد از تجربه انواع سفرهای مختلف حالا دیگر به دنبال استراحت در ساحلی آرام همراه با درخشش خورشید زیبا هستید، سواحل آنتالیا برای شما بهترین گزینه هستند. قبل از سفرتان به آنتالیا بهتر است تا با این سواحل جذاب و پرطرفدار آشنا شوید.

  • ساحل بلک (Belek) و تفریحات خاص

یک ساحل متفاوت و خاص که جذابیت‌های منحصربه‌فرد آن هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. ساحل بلک در کنار جنگل‌های پردرخت و زیبا و در قسمت غرب آنتالیا قرار دارد. وسعت این ساحل زیبا در حدود 17 کیلومتر است و تفریحات متنوع و خاصی مانند آبشار، زمین تنیس و زمین گلف کریستال تاتا در این ساحل قرار دارد. علاوه بر این شما می‌توانید بعد از تفریحات خود به یکی از کافه‌ها و رستوران‌های این ساحل بروید و غذا و نوشیدنی خوشمزه‌ای صرف کنید.

  • ساحل کنیالتی (Konyaalti) و هیجان خالص

پارک ساحلی کنیالتی سراسر هیجان و آدرنالین است. پس از پرداخت هزینه ورودی این ساحل به معنای واقعی در تمام تفریحات هیجان‌انگیز آنتالیا به روی شما باز می‌شود. تفریحات خاص و هیجان‌انگیزی مانند سوارکاری، پینت‌بال، گلف و غواصی فقط بخشی از تفریحات این ساحل هستند. از آنجایی که این ساحل در نزدیکی مرکز شهر و با فاصله یک ساعتی از آن قرار دارد، بنابراین رفت‌وآمد و همچنین مسیر دسترسی به این ساحل برای تمامی گردشگران راحت است.

  • ساحل پاتارا (Patara)، ساحلی گسترده وزیبا

ساحل پاتارا با وسعتی حدود 18 کیلومتر به عنوان یکی از سواحل بزرگ آنتالیا به حساب می‌آید که زیبایی منحصربه‌فردی نیز به گردشگران ارائه می‌دهد. از آنجایی که گونه‌های جانوری و گیاهی خاص و در حال انقراض در این ساحل زیبا قرار دارند، امکان تفریح برای گردشگران در این بخش از ساحل وجود ندارد. کشور ترکیه به کمک اداره حفظ محیط زیست از این ساحل زیبا به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌کنند.

جاذبهه های گردشگری آنتالیا - تفریحات ساحلی آنتالیا- تور آنتالیا - گردشگران شیراز

  • ساحل کمر (Kemer) و ساحلی مدرن با تفریحات متفاوت

ساحل کمر در آنتالیا با آبشارهای بزرگ و زیبای آب شیرین و چشمه‌های فراوان در میان گردشگران شناخته می‌شود. این ساحل که تقریباً تازه تاسیس و به سبک مدرن طراحی شده است، سرشار از تفریحات متنوع مانند غواصی، قایقرانی، کشتی سواری و پلاژ شنای تخصصی است. هدف از طراحی و ساخت این ساحل فقط تفریح و لذت گردشگران بوده است. به همین دلیل در هر قدم از این ساحل یک برنامه تفریحی هیجان‌انگیز وجود دارد.

  • ساحل لارا (Lara) و محبوب‌ترین ساحل آنتالیا

این ساحل تا مرکز شهر فقط 6 کیلومتر فاصله دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سواحل آنتالیا شناخته می‌شود. در این ساحل زیبا شما هرچیزی که بخواهید در فاصله چند قدمیتان قرار دارد. آب‌های نیلگون و استراحتگاه‌های زیبا با طراحی خاص و زیبا قطعاً لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زند.این ساحل بسیار گسترده و وسیع است و انواع پلاژهای اختصاصی، تفریحات آبی، صندلی‌های چتردار زیبا در کنار رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذاب باعث شده است تا این ساحل به یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین سواحل آنتالیا تبدیل شود.

  • ساحل الیمپس (Olimpos) و تجربه آرامشی باورنکردنی

زوج‌های جوان و یا خانواده‌هایی که به دنبال دیدن آب‌های نیلگون سواحل ترکیه و تماشای غروب و طلوع بی‌نظیر خورشید در سواحل آنتالیا هستند، حتماً باید از ساحل الیمپس دیدن کنند. در این ساحل شما با آرامشی عجیب در کنار یک ساحل رویایی و درختانی زیبا روبرو هستید که شما را به مهمانی لحظاتی رویایی می‌برند. این ساحل که به دور از هرگونه هیاهوی شهری است، لحظاتی سرشار از آرامش را در کنار خانواده برایتان رقم می‌زند.

این تفریحات ساحلی آنتالیا را از دست ندهید!

تمام تفریحاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، در میان بهترین و محبوب‌ترین تفریحات ساحلی آنتالیا قرار دارند. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در سفر خود به آنتالیا حتماً از این تفریحات آبی لذت ببرید. علاوه بر این، خاطرات و تجربیات خود را از سفرتان نیز با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید. تجربیات شما برای همه مسافران ارزشمند است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com