گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تفریحات آبی کیش

سرفصل های مقاله

جزیره زیبای کیش بواسطه داشتن ساحل و وجود در خلیج نیلگون فارس، تفریحات آبی بیشماری دارد. که حتما باید تفریحات آبی کیش را برای یکبار هم که شده تجربه کنید.


برای داشتن لذت سفری بی نظیر به جزیره زیبای کیش حتما صفحه های تور کیش از شیراز و تور کیش نوروز را ببینید. آژانس مسافرتی گردشگران شیراز برترین مجری تورهای داخلی و تورهای خارجی از شیراز و تهران میباشد.


یکی از تفریحات آبی در کیش به نام شاتل

یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز در جزیره کیش شاتل سواری است که به صورت دسته جمعی و تک نفره انجام می شود مطمئنا تجربه فوق‌العاده هیجان انگیزی برای شما خواهد بود.

شاتل سواری به این صورت انجام می شود که شما بر تیوبهایی سوار شده که این تیوپ ها با قایق های تندرو، با سرعت خیلی زیاد برروی سطح دریا کشیده می شود حین این ورزش دستان خود رو محکم نگه دارید که هنگام دور زدن قایق تندرو از روی تویوب به داخل دریا نیافتید هرچند که در تفریحات آب مجهز به بودن به جلیقه نجات از الزامات است.

هزینه بابت 20 دقیقه 45000 تومان

یکی از تفریحات آبی در کیش به نام اسکوتر زیر دریایی

تفریحات آبی - اسکوتر زیر دریا

یکی از به روز ترین تفریحات آبی در دریای مرجانی و زیبای کیش اسکوتر زیر دریایی است با استفاده از این دستگاه افراد بالای دوازده سال بدون نیاز به تجربه ی حرفه ای در زمینه غواصی و بدون نیاز به حمل تجهیزات غواصی و حتی بدون بلد بودن شنا به راحتی می توانند لذت غواصی در اعماق دریا را تجربه کنند .

3-فلای بورد:

تفریحات کیش - فلای برد در کیش

این بازی فرد را به اسکی وصل کرده و با فشار زیاد آب فرد به بالا میپرد. و خودش را باید بر روی آب کنترل کند.

هزینه 200000 تومان

4-کیبل اسکی( اسکی روی آب با کابل برقی):

تفریحات آبی - کیبل اسکی

بزرگ ترین سایت کیبل اسکی دنیا و همچنین نخستین سایت اسکی بروی آب خاورمیانه به جزیره کیش تعلق دارد. سایت اسکی نزدیک به اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و از امکانات پارکینگ نیز برخوردار است کیبل اسکی مختص سن خاصی نمی باشد و همه اشخاص میتوانند از این ورزش هیجان انگیز لذت ببرند.

هزینه بابت یک ساعت 70000 تومان

5- بنانا:

 بنانا تک نفره

این ورزش هم به صورت فردی و هم گروهی انجام می شود شما بر روی تیوب های موزی شکل سوار شده و به وسیله قایق های تندرو با سرعت بالا روی سطح آب کشیده می شوید.

هزینه بابت 20 دقیقه 45000 تومان

6- پلاژهای جزیره کیش:

پلاژ بانوان:

پلاژ بانوان

پلاژ بانوان به متراژ 20هزار متر مربع وجود دارد که خانم ها می توانند در محیطی امن و آرام شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند در محیط پلاژ افراد حرفه ای با سمت نجات غریق حضور دارند که لذت و امنیت این تفریح را دو چندان می کند و بانوان می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را به پلاژ ببرند. ضمنا پرواز هواپیما، هلیکوپتر در آسمان این منطقه ممنوع است و اطراف آن با دیوارهای بسیار بلند احاطه شده است.

هزینه ورودی پلاژ بابت هر نفر 15000 تومان

ساعت کار از 9:30 الی 16:00

یکی از تفریحات آبی در کیش پلاژ آقایان :

تفریحات آبی - پلاژ آقایان

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com