گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا

سرفصل های مقاله

آنتالیا یکی از شهر های جذاب و گردشگری ترکیه می باشد و دارای سواحل بکر و آرام و تفریحات آبی بسیار جذابی می باشد . در کنار همه این امکانات داشتن یک هتل خوب با امکانات رفاهی عالی و اقامت در لوکس ترین هتل های آنتالیا برای افرادی که عاشق مسافرت هستند می تواند تجربه سفر خوبی را به ارمغان بیاورد. در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

در ادامه به بررسی بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می پردازیم :

  • هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های آنتالیا می باشد که در 15 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و دارای امکانات کامل و جذابی می باشد . استخرهای این هتل از بزرگ ترین و جذاب ترین استخرهای اروپا می باشند .

این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی مانند ساح های اختصاصی ، قایق سواری ، کنسرت های شاد با خوانندگان معروف ، زمین ورزشی و…. می باشد و می توان هتل مردان پالاس را به عنوان یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های آنتالیا به شمار آورد .

هتل مردان پالاس

  • هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که در فاصل 50 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد . این هتل به گونه ای طراحی شده است که تمامی اتاق های آن ویوی دریا و یا جنگل را در اختیار دارند . این هتل 5 ستاره دارای بالکن های اختصاصی می باشد و امکانات جذابی مانند رستوران ها و سایر تفریحات آبی ، خدمات درمانی و ماساژ ، حمام سنتی و سونا و… از جذابیت های آن می باشد .

• هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

  • هتل مکس رویال

هتل مکس رویال از هتل های لوکس و همه چیز تمام آنتالیا می باشد و دارای طرفداران زیادی است . این هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد . اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده است که شما هنگامی که در روی تخت خود در حال استراحت هستید دریا را ببینید . زمین گلف این هتل یکی از بهترین زمین گلف های ترکیه می باشد و شما می توانید اوقات فراغت بسیار جذابی را برای خود رقم بزنید . از امکانات این هتل می توان به رستوان های بسیار خوب ، استخرهای سر باز و سر پوشیده ، تور دوچرخه سواری ، باشگاه بدن سازی و… می توان اشاره کرد .

هتل مکس رویال

  • هتل آدم و حوا

هتل آدم و حوا از زیباترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد . اتاق های این هتل دارای دیوارهای شیشه ای با وسایل بسیار جذابی می باشد که آدم را به وجد می آورد . این هتل 5 ستاره دارای امکانات جذابی مانند ساحل های اختصاصی ، رستوران هایی با منوی باز ، استخرهای سرپوشیده و سرباز و سالن بیلیارد می باشد که می توانید سفری جذاب را برای خود خانواده تان رقم بزنید .

 آنتالیا هتل آدم و حوا

  • هتل گرانادا لاکچری

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا یکی از هتل های مجلل و بسیار خوب آنتالیا می باشد که تا ساحل تنها 3 کیلومتر فاصله دارد امکانات این این هتل بسیار جذاب و لاکچری است و امکانات جذاب آن می توان به پارک آبی ، استخرهای سرباز و سرپوشیده ، سالن تنیس و فوتبال ، حمام ترکی و… اشاره کرد .

  • هتل گرانادا لاکچری
  • هتل تایتانیک آنتالیا

هتل تایتانیک آنتالیا در فاصله 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و طر احی آن به شکل یک کشتی می باشد که بسیار جذاب است . این هتل 5 ستاره دارای امکانات و خدمات جذابی از جمله استخرهای سرباز و سر پوشیده ، رستوران های با کیفیت ، زمین تنیس ، فوتبال و بسکتبال و خدمات ماساژ درمانی می باشد .

هتل تایتانیک آنتالیا

هتل های لوکس آنتالیا چه امکاناتی دارند ؟

هتل های خوب و لوکس معمولا دارای امکانات خوب و بسیار راحتی می باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه دهند . امکانات و خدمات هر هتل متفاوت می باشد و هدف تمامی هتل ها فراهم کردن محیطی دنج و آرام برای مسافرین خود می باشد . از امکاناتی که در تمامی هتل های لوکس آنتالیا وجود دارد می توان به استخرهای سرباز و سرپوشیده ، ساحل های اختصاصی و لابی و رستوران های جذاب آن ها می باشد .

هزینه هتل های لوکس آنتالیا چقدر است ؟

هزینه هتل ها در شهر آنتالیا متفاوت می باشد و بستگی به خدمات و امکاناتی دارد که آن هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد . همچنین عوامل دیگری مانند موقعیت مکانی هتل شما ، فصل مسافرت شما می تواند در افزایش یا کاهش هزینه های هتل شما موثر باشد .

برای خرید تور آنتالیا با قیمت مناسب به همراه هتل های های لاکچری و جذاب و سایر امکانات رفاهی گروه گردشگران شیراز می توانند در این زمینه به شما کمک کنند و با مشاهده سایت گردشگران شیراز از تورهای آنتالیا و سایر تورهای خارجی دیدن فرمایید .

بهترین آژانس مسافرتی برای انتخاب تور آنتالیا و انتخاب هتل ؟

گروه آژانس مسافرتی گردشگران شیراز ارائه دهنده انواع تورهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و شرایط بسیار خوب می باشد و با انتخاب گردشگران شیراز می توانید یک مسافرت راحت و با قیمت مناسب به هر کدام از شهرهای ترکیه که دوست دارید داشته باشید .

در صورت خرید تور آنتالیا  گروه مسافرتی گردشگران شیراز آماده ارائه انواع خدمات در تور داخلی و تور خارجی میباشد. در صورتیکه آژانس مورد نظر شما گردشگران شیراز باشد، این اطمینان را به شما خواهیم داد که این آژانس مسافرتی با سال ها کار در این زمینه بهترین شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد. شما با خرید تور آنلاین و یا حضوری به هر یک از شعب ما، با خیالی آسوده سفری به یادماندنی خواهید داشت که از امکانات جذاب گردشگران شیراز می باشد. کارشناسان حرفه ای ما در طراحی و اجرای انواع تورهای مسافرتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین و مناسب ترین خدمات را برای تورهای مسافرتی شما اجرا کنند. همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام گردشگران شیراز از جدیدترین تورهای ما با خبر شوید.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com