گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

سرفصل های مقاله

یکی از جذابیت های سفر به هر شهری استفاده از هتل و امکانات مربوط به آن است در این مقاله گردشگران سعی دارد شما را با بهترین هتل های کیش آشنا کند. البته در این مقاله سعی میکنیم بهترین هتل ها را از منظر مسافران مورد بررسی قرار دهیم.


برای سفر به کیش، پیشنهاد میکنیم سری هم به صفحه تور کیش از شیراز، آژانس گردشگران بزنید. و سفری خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. اگر هم قصد سفر نوروزی به کیش را دارید به شما پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه تور کیش نوروز هم سری بزنید..


کیش یکی از بهترین مقصدهای گردشگری و همچنین بهترین تورهای داخلی ایران می باشد که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند . برای گذراندن مسافرتی خوب و لذت بخش باید از بهترین هتل های این شهر از نظر مسافران خبر د اشته باشید تا سفری راحت را تجربه کنید . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی بهترین هتل های کیش از نظر مسافران بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

کدام هتل های کیش از نظر مسافران بهتر هستند ؟

برای اطلاع از بهترین هتل های کیش با گشت زدن در سایت های مختلف رزرو آنلاین متوجه قیمت ها خواهید شد و می توانید باتوجه به بودجه خود هتل مور دنظر خود را رزرو کنید . گروه گردشگران شیراز برای راحتی شما عزیزان با بررسی نظرات مسافران در سایت های مختلف بهترین هتل های کیش را برای شما جمع بندی کرده اند و در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنند :

  1. هتل میراژ

هتل میراژ یکی از بهترین هتل های کیش می باشد که دارای دو ساختمان 8 طبقه می باشد که 187 واحد دارد و طراحی مدرن و منحصر و ویو رو به ساحل و دریای خلیج فارس بسیار زیبا می باشد . از امکانات این هتل می توان استخر ، جت اسکی ، قایق سواری ، غواصی ، جکوزی و… را نام برد که توانسته توجه مسافران زیادی را به خود جلب کند .

تور کیش

  1. هتل پانوراما

این هتل به تازگی افتتاح شده است اما در همین زمان کم توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند و آن ها را راضی نگه دارد . این هتل 15 طبقه در مکان خوبی قرار گرفته و فاصله کمی با مراکز خرید این شهر دارد . این هتل از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که دارای امکاناتی از جمله مینی بار در اتاق ها ، مجموعه آبی ، رستوران ، کافی شاپ می باشد .

هتل پانوراما

  1. هتل ترنج

هتل ترنج کیش از هتل های جذاب رو به دریا و دارای اتاق های روی آب می باشد که برای ماه عسل زوجین پیشنهاد بسیار خوبی می باشد . از امکانات این هتل می توان علاوه بر داشتن فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی را ارایه می‌دهد.

هتل ترنج کیش

  1. هتل ویدا

هتل ویدا نیز از هتل های لوکس و جذاب کیش می باشد که طبق طراحی روز دنیا ساخته شده است . این هتل در مکان بسیار خوبی قرار دارد و دارای فاصله ی کم تا مرکزخرید و جاهای دیدنی کیش می باشد . این مجموعه امکانات تجاری مناسبی مانند سالن کنفرانس دارد و به‌خاطر فاصله کم با سالن همایش بین الملل و پردیس بین الملل دانشگاه شریف ، مناسب افرادی می باشد که برای سفر کاری به کیش می روند می باشد .

هتل ویدا

  1. هتل آرامیس پلاس

هتل آرامیس پلاس دارای فاصله بسیار کمی با دریا می باشد و اتاق های روبه دریای آن به گونه ای می باشد که صدای موج دریا و مرغ های دریایی انسان را به وجد می آورد و دارای آرامش بسیار زیادی می باشد . از نظر بسیاری از گردشگران و مسافران اگر به دنبال سفری خاطره انگیز می باشید هتل آرامیس پلاس کیش می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد .

هتل آرامیس پلاس

  1. هتل داریوش

هتل داریوش کیش از بهترین و جذاب ترین هتل های کیش از نظر مسافران می باشد و دارای معماری بسیار زیبایی می باشد . این هتل از مجهزترین و مدرن‌ترین هتل‌‌های کیش است که چشم‌انداز بسیار زیبایی رو دریا و رو به باغ دارد که بسیار زیبا است و اقامت در آنجا به شدت پیشنهاد می شود . همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی مانند استخر ، زمین پینت بال ، سالن ماساژ و… می باشد .

هتل داریوش

  1. هتل فلامینگو

هتل فلامینگو نیز از هتل های جذاب کیش می باشد که دارای محوطه ای بسیار آرام است و ساختمان آن گرد می باشد اطراف آن فضای سبز ، آلاچیق و آبنما وجود دارد که برای استراحت بسیار مناسب می باشد . همچنین از امکانات جذاب این هتل می توان به جت اسکی ، قایق های کف شیشه ای ، اسکله تفریحی و… اشاره کرد که از نظر بسیاری از مسافران مکانی آرام و دنج برای تفریح و اقامت می باشد.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com