گردشگران شیراز لوگو
بهترین هتل های شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

بهترین هتل های شیراز

سرفصل های مقاله

از زمین و زمان و کار که خسته می شوید، دلتان می خواهد خانه و کار و شهرتان را ترک کنید و به جایی دور بروید، جایی که هیچ خبری از کار و مسئولیت های کاری و خانه نباشد. سفر به شهرها و کشورهای مختلف از بهترین روش های تجدید قوا و تمدد اعصاب و لذت و تفریح است. اما اولین کار برای سفر به یک شهر زیبا مانند شیراز چیست؟ مشخص است که پیدا کردن یک هتل خوب با امکانات رفاهی و خدماتی عالی.

ما کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز در این مقاله به ارائه بهترین هتل های شیراز می پردازیم و سعی می کنیم خدمات هر یک از این هتل ها را به تفضیل برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

آیا «هیچ جا خونه خودِ آدم نمی شه» در مورد هتل ها هم صدق می کند؟!

درست است که هیچ جا خانه خودِ آدم نمی شود ولی در برخی از بهترین هتل ها با وجود امکانات عالی و خدمات منحصربه فرد احساس می کنیم در خانه خودمان هستیم. کارکنان و مدیریت هتل های باکیفیت و 5 ستاره همواره تلاش می کنند تا شرایطی را برای مسافران به وجود آورند تا در آن مکان حس اقامت در خانه خودشان را داشته باشند.

برترین هتل های شیراز با ایجاد فضایی دلنشین، اقامت در میان باغ های انبوه و همیشه سبز شیراز و با امکانات بی نظیر، یک تجربه ماندگار از سفر به شهر توریستی شیراز را در ذهن و خاطر شما تا همیشه ماندگار می کنند. اگر به شیراز سفر کنید و در یکی از بهترین هتل های شیراز و یا بهترین هتل سنتی شیراز اقامت کنید، می بینید که بعضی از هتل ها حس خانه خودتان را برای شما تداعی می کنند!

نکات مهم برای انتخاب یک هتل مناسب

به منظور انتخاب یک هتل مناسب باید هدف از سفر را مشخص کنید. شما بنا به اهداف مختلف مانند سفر کاری، سفر تفریحی، سفر خانوادگی، سفر برای ماه عسل و غیره به شهرها و کشورهای مختلف مسافرت می کنید. سفر خانوادگی با سفر کاری از لحاظ انتخاب هتل و محل اقامت با هم فرق می کنند. به طور کلی ملاک های مهم برای انتخاب بهترین هتل های شیراز با قیمت و امکانات مناسب عبارت اند از:

  • دارا بودن امکانات و خدمات باکیفیت
  • دارا بودن کارکنان خوش برخورد و مشتری مدار
  • دارا بودن اتاق های مناسب با امکانات ویژه
  • دارا بودن موقعیت مکانی مناسب و چشم انداز عالی
  • دارا بودن فضای داخلی و رستوران های بین المللی
  • دارا بودن قیمت مناسب مطابق با خدمات واقعی هتل

 

دارا بودن امکانات و خدمات باکیفیت هتل ها

فکر کنید که برای یک سفر کاری قصد رزرو هتل های شیراز را دارید. برای سفر کاری دارا بودن امکانات لاکچری و خاص و صرف هزینه های گزاف فقط برای اقامت شبانه در این هتل ها چندان منطقی نیست. اما اگر برای تفریح و گردش در شیراز و یا سفر خانوادگی و ماه عسل به دنبال هتل مناسب هستید، دارا بودن امکانات لوکس و خدمات باکیفیت الزامی است.

 

دارا بودن کارکنان خوش برخورد و مشتری مدار

طرز برخورد کارکنان هتل و وظیفه شناسی آن ها برای انتخاب بهترین هتل شیراز چه هتل های سنتی و چه هتل های لوکس 5 ستاره و حتی اقامتگاه های ساده اهمیت زیادی دارد. مسافرانی که قصد دارند در شهری دیگر به دور از دغدغه های کاری استراحت کنند، باید هتلی را انتخاب کنند که کارکنان خوش برخورد، آگاه به مکان های دیدنی و جذابیت های تاریخی آن شهر و صبور و شکیبا در برخورد با مسافران داشته باشد.

دارا بودن اتاق های مناسب با امکانات ویژه

خدمات و امکانات عالی یک هتل شامل دارا بودن اتاق های مجهز به انواع امکانات لوکس رفاهی، دارا بودن تهویه مطبوع، دارا بودن تخت های راحت، حمام های تمیز و بهداشتی و غیره می باشد.

به منظور معرفی بهترین هتل های شیراز نباید از وجود اتاق های مناسب غافل شد. در لیست هتل های شیراز با شماره تماس و قیمت مناسب باید انتظار امکاناتی مانند دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، دارا بودن تلویزیون با کانال های ماهواره ای، دارا بودن میز و مبل برای قرار دادن وسایل و لب تاپ و چشم اندازی زیبا رو به طبیعت بکر در هر اتاق را داشت.

بهترین هتل های شیراز

دارا بودن موقعیت مکانی مناسب و چشم انداز عالی

تصور کنید که برای تفریح و گردش به شیراز آمده اید و هتل محل اقامت شما از مرکز شهر و مکان های تاریخی و جذابیت های دیدنی بسیار دور است! گرچه بسیاری از ما ترجیح می دهیم در مکانی ساکت و به دور از شلوغی و هیاهوی شهر به آرامش برسیم ولی نزدیکی به جاذبه های گردشگری و یا مراکز خرید یک امتیاز بزرگ برای بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران است.

بخش بزرگی از خاطرات خوشایند و دلپذیر ما از سفر، به چشم انداز شهر از پنجره هتل بستگی دارد. هر چند چشم انداز مناسب و مطلوب برای هر مسافر کمی متفاوت است، یکی چشم انداز رو به باغ های سرسبز با آوازخوانی گنجشگ ها و پرندگان را دوست دارد و یکی دیگر دیدن خیابان های شلوغ و پر از حسِ زندگی را ترجیح می دهد!

دارا بودن فضای داخلی و رستوران های بین المللی

دارا بودن رستوران های بین المللی، کافی شاپ ها و فضای داخلی لوکس از جمله ملاک هایی است که یک هتل را در لیست بهترین هتل شیراز قرار می دهد. رستوران بهترین هتل های شیراز با سرو غذاهای بین المللی (آفریقایی، فرنگی، ایتالیایی، هندی و …) فضای مناسب برای گردشگران خارجی را فراهم می کند. دارا بودن تنوع غذایی، رعایت بهداشت و پاکیزگی، احترام به ذائقه مسافران و سالم بودن مواد غذایی اولیه از مهم ترین ملاک های انتخاب بهترین هتل شیراز نی نی سایت و یا دیگر سایت های معتبر و مطرح است.

بهترین هتل های شیراز

دارا بودن قیمت مناسب مطابق با خدمات واقعی هتل

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام تصفیه حساب هتل با مبالغ بالایی مواجه شده اید که عقل از سرتان پریده باشد! البته اقامت در بهترین هتل شیراز با امکانات لوکس و خدمات لاکچری یک تجربه بسیار لذت بخش و ماندگار برای شما محسوب می شود ولی قبل از رزرو هتل های شیراز از قیمت بهترین هتل های شیراز، هزینه های هر اتاق و خدمات رایگان آن سوال کنید. کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه هزینه های اقامت در هر هتل شیراز و امکانات خاص آن هتل می توانند کمک زیادی به شما کنند.

آیا تعداد ستاره های یک هتل می تواند نشانه بهتر بودن آن هتل باشد؟

به طور کلی تعداد ستاره های یک هتل، سطح خدمات و کیفیت آن هتل را نشان می دهد. گاهی اوقات در هتل های ساده و با ستاره های کمتر ما احساس راحتی و آرامش بیشتری می کنیم. می توانیم بگوییم که اقامت در هتل های 7 ستاره ( به طور رسمی هتل 7 ستاره در جهان وجود ندارد ولی برخی هتل ها دارای امکانات فوق لاکچری هستند!) گرچه یک تجربه یونیک و بسیار منحصربه فرد است ولی گاهی در ساده ترین هتل ها ما احساس آرامش بیشتری می کنیم. در واقع خاطرات ماندگار و این حس خوب را نمی توان به تعداد ستاره های یک هتل محدود کرد!

بهترین هتل های شیراز

تفاوت امکانات در تعداد ستاره های یک هتل

اگر به عکس بهترین هتل های شیراز نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که جدا از نمای هتل و چشم انداز آن امکانات دیگری نیز هستند که آن هتل را در فهرست بهترین هتل های شیراز، بهترین هتل 5 ستاره شیراز، بهترین هتل آپارتمانهای شیراز و بهترین هتل شیراز 4 و 3 ستاره قرار داده اند. تفاوت امکانات هتل های 5 ستاره با دیگر هتل ها عبارت است از:

امکانات هتل های 1 ستاره شیراز سرویس بهداشتی و حمام

تلویزیون و میز و صندلی

نظافت روزانه اتاق ها

تلفن عمومی

سرو صبحانه و نوشیدنی در لابی هتل

امکانات هتل های 2 ستاره شیراز همه امکانات هتل های یک ستاره به اضافه:

بوفه صبحانه

حوله، مسواک، خمیردندان

لوسیون حمام

امکان استفاده از کارت های اعتباری

امکانات هتل های 3 ستاره شیراز همه امکانات هتل های 2 ستاره به اضافه:

دسترسی به اینترنت

امکان سرو نوشیدنی در اتاق

سشوار و آینه قدی بزرگ

بالش و پتوی اضافی

لوازم برای واکس زدن کفش

لوازم خیاطی (نخ و سوزن)

سیستم پذیرش 14 ساعته

امکانات هتل های 4 ستاره شیراز همه امکانات هتل های 3 ستاره به اضافه:

امکان سرو صبحانه از بوفه در اتاق

امکان سرو نوشیدنی در اتاق

امکان سفارش غذا داخل اتاق

لوازم آرایشی و بهداشتی

میز و صندلی و دمپایی

سیستم پذیرش 18 ساعته

امکانات هتل های 5 ستاره شیراز همه امکانات هتل های 4 ستاره به اضافه:

رستوران های بین المللی

کافی شاپ ها

کارکنان مسلط به چند زبان

سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در اتاق

دسترسی به اینترنت پرسرعت در اتاق

وجود کامپیوتر در اتاق ها

وجود گاو صندوق

خشکشویی لباس ها و اتو

نظافت هر روزه اتاق ها

خدمات واکس کفش ها

لابی بزرگ و لوکس

سرو غذا و نوشیدنی

بوفه یا منوی صبحانه

وجود صندلی و مبل در اتاق ها

سرو 24 ساعته نوشیدنی در اتاق ها

امکان سفارش غذا و دسر در اتاق

سیستم پذیرش 18 ساعته

 

نکات مهم برای انتخاب بهترین هتل شیراز

برای انتخاب بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران توجه به موارد زیر کمک می کند تا نه تنها از این انتخاب خود رضایت داشته باشید بلکه لذت این سفر و اقامت در هتل تا همیشه در خاطرتان باقی بماند:

  • یکی از قوانین هتلداری جهان می گوید: «بهترین هتل صبحانه خوب سرو می کند!» بر این اساس یکی از معیارهای انتخاب و رزرو هتل ها شیراز دارا بودن بوفه صبحانه و انعطاف پذیر بودن زمان سرو صبحانه است.
  • بهترین هتل شیراز برخی از خدمات را به رایگان در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله خدمات رایگان این هتل ها استفاده از استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن های بدن سازی و ماساژ، جکوزی، سونا، فضای بازی کودکان و دیگر امکانات تفریحی را می توان نام برد.
  • برخی از هتل ها صبح اول وقت مسافر خواب آلوده را مجبور به خالی کردن اتاق و تسویه حساب می کنند. در حالی که بر اساس قوانین هتلداری زمان تسویه حساب پس از ساعت 2 بعدازظهر است. بنابراین دارا بودن ساعت مناسب برای ورود و خروج و تخلیه اتاق ها از ملاک های بهترین هتل های شهر شیراز است.
  • آدرس بهترین هتل های شیراز باید به مراکز تجاری شهر نزدیک باشد و قیمت بهترین هتل های شیراز باید مناسب مسافران باشد.
  • بهترین زمان برای رزرو هتل ها چند هفته قبل از مسافرت به آن شهر است. کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز با آگاهی از شرایط رزرو بهترین هتل های شیراز، بهترین هتل آپارتمانهای شیراز و برترین هتل 5 ستاره شیراز می توانند به شما کمک کنند.
  • اگر بیشتر زمان مسافرت را در خارج از هتل سپری می کنید خیلی به دارا بودن ستاره های متعدد و کیفیت لاکچری خدمات هتل اهمیت ندهید. احساس راحتی و آرامش را در یک هتل ساده و بدون ستاره نیز می توانید تجربه کنید.

 

لیست بهترین هتل 5 ستاره شیراز

«شهر شاعران» لقب مناسب برای این بوم نقاشی زیبای فرهنگ ایرانی است. شیراز با ترکیب  رنگ، باغ های زیبا و ویرانه های معروف از جمله تخت جمشید، یادآور تاریخ کهن این سرزمین است. موزاییک‌ های مسجد نصیرالملک از شیشه‌ها و کاشی ‌های رنگی، تخیل بصری را شگفت ‌زده می ‌کند و باغ‌ های سرسبز خانه قوام مفهوم تجمل و ثروت و زیبایی را دوباره تعریف می ‌کند. در این میان از هتل های 5 ستاره این شهر به عنوان بناهایی لوکس و با خدمات و امکانات برتر در ردیف برترین هتل ها غافل نشویم. در ادامه لیست بهترین هتل های 5 ستاره این شهر را ارائه می دهیم:

 

هتل هما شیراز Homa Hotel Shiraz

هتل هما از قدیمی ترین و لوکس ترین هتل های شیراز در کنار بزرگترین پارک این شهر (پارک آزادی) قرار دارد. این هتل با داشتن چشم اندازی جذاب و زیبا در لیست اسامی بهترین هتل های شیراز و دارای سالن های بزرگ برای همایش است. وجود تالارهای 1000 متری با گنجایش بیش از 600 نفر و فضای سبز زیبا و همچنین رستوران های مجلل این هتل را در فهرست نام بهترین هتل های شیراز قرار داده است.

 

سال ساخت 1352 و بازسازی در سال 1381
تعداد طبقات 8 طبقه
تعداد اتاق ها 232 اتاق + سوئیت
امکانات اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، گاو صندوق، حمام با امکانات لوکس(وان، سشوار، حوله)، اینترنت پرسرعت و مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه
تعداد رستوران ها 3 رستوران
خدمات استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، زمین تنیس، مرکز خرید، باشگاه تناسب اندام و بدن سازی، خشکشویی، پارکینگ اختصاصی
فاصله تا فرودگاه شیراز 12 کیلومتر
آدرس شیراز، خیابان مشکین فام

 

بهترین هتل های شیراز

 

هتل بزرگ چمران Chamran Grand

هتل چمران که در لیست بهترین هتل های شیراز قرار دارد، در امتداد بلوار چمران و در میان باغ های همیشه سرسبز و زیبای قصر دشت واقع شده است. هتل چمران، بهترین هتل شیراز از نوع 5 ستاره و از بلندترین ساختمان های شیراز است و چشم انداز زیبا و منحصربه فردی از درختان سرسبز و باغ های زیبای شیراز دارد. نظافت اتاق ها به طور روزانه انجام می شود. فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ های این هتل غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای محلی را در فضایی متفاوت به مسافران ارائه می دهند.

سال ساخت 1387
تعداد طبقات 30 طبقه
تعداد اتاق ها 250 اتاق (230 اتاق + 20 سوئیت بسیار لوکس)
امکانات اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، حمام با امکانات لوکس، اینترنت پرسرعت و مینی بار
تعداد رستوران ها 6 رستوران، کافی شاپ ایتالیایی، کافی شاپ چشم انداز در طبقه 23، رستوران پانوراما در طبقه 24
امکانات ویژه آرایشگاه زنانه و مردانه، آتلیه عکاسی، رستوران ملل، بانک، خدمات ویژه برای معلولان، صندوق امانات، سالن های جشن و همایش، ماساژ درمانی دکتر فیش
خدمات استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام مغربی، مجموعه های سرو غذا، ماساژ درمانی، درمان های سلامتی

برگزاری سفر و تورهای اطراف شیراز، گشت های اختصاصی

فاصله تا فرودگاه شیراز 21 کیلومتر
آدرس شیراز، بلوار شهید چمران

 

هتل پارس شیراز Pars Hotel Shiraz

هتل پارس در لیست برترین هتل های شیراز با قیمت مناسب و امکانات منحصربه فرد است. این هتل 5 ستاره که در مرکز شهر واقع شده است دارای 198 اتاق یک تخته و دو تخته و سوئیت می باشد و مرکز تفریحی آن انواع و اقسام ورزش ها و سونا و جکوزی را دارد. برای رزرو هتل ها شیراز از جمله هتل پارس می توانید با مشاوران گروه مسافرتی گردشگران شیراز در تماس باشید.

 

سال ساخت 1381
تعداد طبقات  9 طبقه
تعداد اتاق ها 198 اتاق
امکانات اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، حمام با امکانات لوکس، اینترنت پرسرعت و بی سیم
تعداد رستوران ها 3 رستوران: رستوران لوتوس (غذاهای ایرانی و فرنگی)، رستوران آفریقایی آکاسیا (اولین رستوران آفریقایی در ایران)، رستوران گل سرخ (غذاهای سنتی ایرانی)
امکانات ویژه سالن های مروارید و زمرد برای برگزاری جشن ها و همایش ها، آرایشگاه، سالن برلیان برای برگزاری مهمانی های خصوصی
خدمات استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، مجموعه آبی، اتاق ماساژ، فروشگاه های مختلف، سالن یوگا
فاصله تا فرودگاه شیراز 13 کیلومتر
آدرس شیراز، خیابان زند

 

 

 

لیست بهترین هتل های شیراز

در کوچه های شیراز که قدم بزنید بوی دلاویز شکوفه های بهار نارنج و گل های خوشبو شما را مست می کند. شیراز، شهری کهن پر از اسرار تاریخی، باغ های زیبا و شعر و شعور است. علاوه بر همه این ها شیراز هتل‌ های عالی زیادی دارد که در آن ها احساس راحتی می کنید، غذاهای خوشمزه سرو می ‌کنند و به مکان‌ های تاریخی مانند مقبره ‌های شاعران قدیمی نزدیک هستند. در لیست هتل های شیراز کوتاه و خلاصه به ارائه بهترین هتل شیراز در سال 1403 می پردازیم:

 

هتل بزرگ شیراز Grand Hotel Shiraz

گرند هتل شیراز هتلی بزرگ و شیک با اتاق های زیاد و نزدیک برخی از مکان های معروف شیراز است. بنابراین به راحتی می توانید به کاوش در شهر بپردازید. این هتل دارای رستوران های عالی برای صرف غذا و مکان های دل انگیزی برای گذراندن وقت با دوستان است.

بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه شیراز Zandieh Hotel Shiraz

هتل زندیه تلفیقی از معماری قدیم و جدید با حیاط سنتی زیبا است. این هتل علاوه بر نزدیکی به مکان های تاریخی دارای رستوران بسیار خوبی است. اتاق های این هتل بزرگ و راحت هستند.

 

هتل بوتیک ایران مهر شیراز Iranmehr Boutique Hotel Shiraz

اقامت در هتل بوتیک ایران مهر تجربه ای بسیار غنی از بازگشت به گذشته در زمان است. با رزرو این هتل در خانه ‌ای قدیمی با حیاط ‌ها و اتاق ‌هایی زیبا اقامت می کنید که به نظر می ‌رسد از یک کتاب داستان آمده ‌اند. این هتل بسیار مکان دنجی است و حس واقعی اقامت در شیراز را به شما می دهد.

 

هتل کریم خان شیراز Karim khan Shiraz

کریم خان زند از مشهورترین پادشاهان سلسله زندیه بود و اقامت در این هتل نوعی حس اقامت در خانه سلطنتی را برای شما تداعی می کند. این هتل در مرکز شیراز قرار دارد و با یک پیاده روی کوتاه می توانید به بسیاری از مکان های تاریخی و جذابیت های گردشگری شیراز دسترسی داشته باشید. اتاق های این هتل خوب هستند و یک کافه دنج نیز داخل آن وجود دارد.

 

هتل رویال شیراز Royal Shiraz Hotel

در هتل رویال شیراز همه چیز لوکس است. این هتل دارای اتاق های زیبا، استخر و رستوران هایی است که می توانید انواع مختلف غذا را امتحان کنید. اقامت در هتل رویال شیراز تا حدودی شبیه به تجربه زندگی یک پادشاه یا ملکه است.

 

هتل وکیل شیراز Vakil Hotel SHiraz

هتل وکیل به بازار وکیل، از برترین جذابیت های گردشگری شیراز بسیار نزدیک است. گرچه این هتل در مقایسه با هتل های بزرگ شیراز چندان وسیع و بزرگ نیست ولی دارای جذابیت های فراوانی است. اتاق های راحت و کارکنان خوش برخورد با رفتار دوستانه از ویژگی های مهم این هتل است.

 

هتل شیرازیس Shirazis Hotel

شیرازیس گرچه هتل جمع و جور و کوچکی است اما بسیار دلپذیر و دلنشین می باشد. این هتل منظره زیبایی از شهر دارد و پس از یک روز گشت و گذار و دیدن مکان های تاریخی شیراز مکان خوبی برای استراحت است. اتاق های این هتل ساده اما زیبا هستند.

 

هتل سنتی فروغ مهر شیراز Traditional Forough Mehr Shiraz

هتل سنتی فروغ مهر شیراز از بهترین هتل های سنتی ایرانی است، با دکوراسیون زیبا و فضایی آرام و دنج. این هتل مکانی آرامش بخش برای اقامت است و فرهنگ شیراز را می توانید از در و دیوار این هتل ببینید.

 

خانه سنتی ماه منیر Mahmonir traditional House

ماه منیر یکی دیگر از هتل های سنتی شیراز است که اتاق هایی در اطراف یک حیاط زیبا دارد. این هتل در مکانی ساکت و آرام و به دور از شلوغی شهر قرار دارد. خانه سنتی ماه منیر مکان خوبی برای استراحت و تمدد اعصاب است.

 

 

سخن آخر

شیراز برای هر سلیقه هتل هایی خاص دارد، چه هتل های 5 ستاره، هتل های ساده بی ستاره و چه خانه های سنتی، شیراز از هر کدام بهترین را دارد. هر هتل ویژگی های خاص و چشم اندازهای بی نظیری دارد، از مناظر زیبا گرفته تا نزدیکی به مکان ‌های تاریخی شهر. بهترین هتل های شیراز دارای ویژگی های منحصربه فردی می باشند که آن ها را چنین متمایز کرده است. با مشاوره با کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز مطمئناً یک هتل عالی برای اقامت پیدا خواهید کرد، چنان که اقامت در این شهر جذاب و دیدنی به یکی از بهترین خاطره های ماندگار شما تبدیل خواهد شد.

 

سوالات متداول

  1. آیا داشتن بوفه صبحانه از ویژگی های یک هتل خوب است؟

بله. یکی از ویژگی های یک هتل خوب دارا بودن بوفه صبحانه و انعطاف پذیر بودن زمان سرو صبحانه است.

  1. خدمات رایگان هتل ها کدام اند؟

استفاده از استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن های بدن سازی و ماساژ، جکوزی، سونا، فضای بازی کودکان و دیگر امکانات تفریحی است.

  1. هتل های 5 ستاره چه ویژگی های خاصی دارند؟

وجود رستوران های بین المللی، کافی شاپ ها، کارکنان مسلط به چند زبان، سرو غذا و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در اتاق، دسترسی به اینترنت پرسرعت در اتاق و وجود کامپیوتر در اتاق ها از ویژگی های هتل های 5 ستاره است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com