گردشگران شیراز لوگو
بهترین هتل های سنتی شیراز - تور شیراز - گردشگران شیراز
بهترین هتل های سنتی شیراز - تور شیراز - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

بهترین هتل های سنتی شیراز

سرفصل های مقاله

شیراز یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران از سوی مردم محلی و بازدیدکنندگان بین المللی است که به امید بازدید از باشکوه ترین مکان های دیدنی شهر و اطراف آن به شیراز سفر می کنند. اگر قصد سفر داخلی را دارید و شیراز در برنامه سفرتان است و از اقامت در هتل های مدرن خسته شده اید و دوست دارید تجربه ای بینظیر از یک اقامتگاه تاریخی داشته باشد، ممکن است در مورد بهترین هتل های سنتی شیراز فکر کنید. تور شیراز یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در تمام طول سال است که قطعا بهترین مقصد سفر شما خواهد شد.

 

بهترین هتل های سنتی

هتل سنتی عمارت فیل

هتل بوتیک عمارت فیل شیراز یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های سنتی شیراز است. این هتل در قلب شهر در محیطی مناسب واقع شده است. با بیش از 250 سال سابقه، این ملک ثبت شده میراث فرهنگی، پذیرای همه مسافران است تا اقامتی عالی در این مکان داشته باشند. در حالی که قدمت این ساختمان به قرن نوزدهم بازمی‌گردد. هتل بوتیک عمارت فیل در خیابان زند واقع شده است و در نتیجه به بازار وکیل، مسجد وکیل، حرم شاهچراغ، مسجد صورتی (مسجد نصیرالملک)، خانه قوام (نارنجستان) و سرای مشیر نزدیک است.

هتل سنتی عمارت فیل - تور شیراز - گردشگران شیراز

اقامتگاه همایونی

اقامتگاه همایونی شیراز یکی از قدیمی ترین بناهای شیراز است که حدود 200 سال پیش در زمان قاجار ساخته شده است. این بنا در سال های 2017 و 2018 بازسازی شد تا بتواند پذیرای مهمانانی از سراسر جهان باشد تا فرهنگ ایرانی را به آنها معرفی کنند. اقامتگاه همایونی دارای سبک معماری سنتی با حیاط بزرگ و حوضی در وسط آن بعد از درب ورودی اصلی است.

هتل سنتی عمارت همایونی - تور شیراز - گردشگران شیراز

هتل بوتیک درب شازده

بوتیک هتل درب شازده شیراز عمارتی خیره کننده از دوران قاجار است. این بوتیک هتل در قلب منطقه سلطنتی زند شیراز قرار دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی به بسیاری از بناها و مکان‌های تاریخی محبوب شیراز دسترسی داشته باشید. این هتل بسیار آرام و شیک است که نشان دهنده میراث فرهنگی غنی شیراز است. یک کافه در هتل با محیطی مدرن وجود دارد که می توانید غذاهای بسیار ارگانیک و خانگی را بچشید. علاوه بر این، فروشگاه های هنری خلاقانه و یک باغ خصوصی در این هتل وجود دارد.

هتل بوتیک درب شازده - تور شیراز - گردشگران شیراز

هتل بوتیک ایرانمهر

هتل سنتی ایرانمهر که در مجاورت بازار وکیل شیراز واقع شده است، به عنوان هتلی ارجمند با بیش از دو قرن تاریخ غنی شهرت دارد. این بنا با ایفای نقش در رویدادهای تاریخی مهم شیراز، اخیراً کاربری خود را به اقامتگاه تبدیل کرده و پذیرای مسافران است. زیبایی هتل سنتی ایرانمهر شیراز در حیاط فریبنده و اتاق های زیبای آن احاطه شده است. جذابیت این اقامتگاه فراتر از یک محل اقامت ساده است و نوید بخش یک تجربه فراموش نشدنی برای کسانی است که اقامت در این هتل را انتخاب می کنند. غذاهای سنتی و خانگی این هتل بی نظیر است و حتی اگر در این هتل اقامت نمیکنید باید آن را در سفر خود به شیراز امتحان کنید.

هتل بوتیک ایرانمهر - تور شیراز - گردشگران شیراز

هتل بوتیک گل بهار

هتل بوتیک گلبهار، واقع در بلوار سیبویه، به عنوان یکی از بهترین هتل های سنتی شیراز، نه تنها موقعیتی مسحورکننده، بلکه فضای تاریخی غنی را نیز ارائه می دهد. هتل بوتیک گلبهار با 9 واحد اقامتی با ظرفیت 20 نفر متعلق به اواخر دوره قاجاریه قرار دارد. پس از بازسازی، هتل درهای خود را به روی مسافرین در سال 2019 باز کرد و به طور یکپارچه امکانات مدرن را با جذابیت سنتی و دنیای قدیمی ترکیب کرد. فضای داخل هتل دنج و آرامشبخش است و محیطی را برای مهمانان ایجاد می کند تا از اقامت خود لذت کامل ببرند.

بوتیک هتل گلبهار - تور شیراز - گردشگران شیراز

بوتیک هتل آنا

بوتیک هتل آنا در شیراز خانه ای زیبا و سنتی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این اقامتگاه به خوبی در بخش تاریخی شهر قرار گرفته است و دسترسی عالی به اکثر جاذبه های گردشگری شیراز دارد. شما می توانید سبک زندگی سنتی ایرانی را در این مکان فوق العاده با کارکنانی خوش برخورد تجربه کنید.

هتل بوتیک آنا شیراز - تور شیراز - گردشگران شیراز

هتل بوتیک راوی شیراز

ما قصد داریم در مورد بهترین اقامتگاه سنتی شیراز به نام راوی صحبت کنیم: جایی که اقامت شما باعث می شود اوقاتی راحت و دلپذیر در این شهر زیبا را داشته باشید. راوی فقط یک هتل نیست. می‌توانید آن را به‌عنوان یک کافه-رستوران عالی یا حتی مکانی برای برگزاری مراسم‌های مربوط به مناسبت‌های خاص در نظر بگیرید. ساختمانی که هم اکنون هتل بوتیک راوی شیراز را در خود جای داده است به دوران زندیه -حدود 250 سال پیش- باز می گردد و در طول دوران قاجار و پهلوی، که بعد از آن تغییراتی در سبک معماری دیده شده است.

بوتک هتل راوی شیراز - تور شیراز - گردشگران شیراز

بوتیک هتل آلان

هتل آلان یک بوتیک هتل دوست داشتنی است که در محله قدیمی و زیبای شیراز، در چند متری مسجد نصیرالملک و نزدیک به بازار وکیل واقع شده است. این خانه باستانی در سال 2021 بازسازی و به یک هتل بوتیک تبدیل شد و فضای آرام خانه های سنتی را با راحتی هتل های مدرن ترکیب کرده اند.

هتل سنتی آلان - تور شیراز - گردشگران شیراز

هتل سنتی فروغ

هتل سنتی فروغ شیراز در یکی از محله های قدیمی شهر واقع شده است. چندین ایستگاه اتوبوس و تاکسی در نزدیکی هتل وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی برای گردش در شهر استفاده کنید. این هتل بوتیک علاوه بر حیاط باز، تراس‌های زیبا، فواره‌های زیبا و کاشی‌کاری‌های هنرمندانه، از مزیت نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شیراز نیز برخوردار است.

هتل فروغ مهر شیراز - تور شیراز - گردشگران شیراز

کلام آخر

بهترین هتل سنتی شیراز فقط به همین چند مورد ختم نمیشود و جدا از اقامتگاه های بی نظیر این شهر، زیبایی های آن نیز وصف ناپذیر است. هر زمان علاقه مند به سفر به شهر شیراز بودید میتوانید از طریق تیم گردشگران شیراز اقدام کنید. چه تور شیراز از تهران باشد چه از سایر شهرها، گردشگران شیراز بهترین برنامه سفر را برای شما در نظر میگیرد.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com