گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

آیا می دانید بهترین تورهای داخلی برای مسافرت کدام هستند؟

سرفصل های مقاله

تورهای داخلی ایران تورهای جذاب و هیجان انگیزی هستند و شما می توانید باتوجه به بودجه و هزینه خود به یکی از شهرهای جذاب ایران سفر کنید و تجربه سفر خوبی را برای خود رقم بزنید . انتخاب تور داخلی بستگی به سلیقه شما دارد که  کدام نوع سفر را دوست دارید ؟ ساحلی ، تاریخی ، زیارتی مخصوص خرید و… در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی بهترین تورهای داخلی برای مسافرت کدام شهرها هستند؟ بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

بهترین تورهای داخلی برای مسافرت

در این مقاله قصد داریم بهترین شهرهای ایران را برای مسافرت به شما معرفی کنیم تا بتوانید مسافرتی مطابق با سلیقه خود را تجربه کنید و از آن لذت ببرید .

  • شهر چابهار

چابهار یکی از شهرهای همیشه بهار و بسیار خوش آب و هوا می باشد که در هر فصل از سال که بخواهید می توانید به این شهر سفر کنید و از هوای بهاری آن نهایت استفاده را ببرید . همچنین این شهر دارای جاهای دیدنی مانند کوه گل افشان می باشد که دارای گل و گیاهان زیادی با خواص دارویی می باشد .

روستای تاریخی تیس ، یک روستای توریستی با قدمت 2000 ساله که بسیار جذاب و دیدنی است .

کوه های مریخی شهر چابهار نیز که دقیقا شبیه به مریخ می باشند و بسیار جالب هستند . به صورت کلی تور چابهار از تورهای داخلی جذاب و هیجان انگیز می باشد که با سفر به چابهار می توانید اقات خوبی را برای خود رقم بزنید .

  • شهر شیراز

شیراز بدون شک یکی از بهترین شهرهای ایران می باشد و می تواند مطابق با هر سلیقه ای باشد . شیراز دارای بناهای تاریخی ، آب و هوای بسیار خوب ، باغ های زیبا و دلنشین و عمارت های بسیار زیبایی می باشد که می توانید در طول سفر چند روزه خود به این شهر نهایت لذت را ببرید .

تخت جمشید ، مقبره کوروش کبیر ، بازار وکیل ، باغ ارم ، آرامگاه سعدی ، آرامگاه حافظ از جاذبه های دیدنی شیراز می باشد که باعث می شود در طول سفر سرگرم باشید و به هیچ عنوان سفری کسل کننده نداشته باشید .

  • شهر یزد

یزد نیز از شهرهای بسیار زیبا با معماری جذاب و خانه های خشتی که دارد مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد . شهر یزد نزدیک کویر می باشد و وجود خانه های خشتی و بادگیرهای بزرگ در این شهر باعث شده است تامردم بتوانند در این شهر زندگی کنند .

باغ مصفای دولت آباد ، میدان امیر چخماق ، بازار سنتی یزد ، آتشکده هزار ساله زرتشتیان و موزه آب که دارای معماری بسیار زیبایی می باشند .

  • شهر کیش

کیش، یکی از زیباترین جزایر ایران در قلب خلیج فارس است و دارای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به صورت سالانه می باشد . تور کیش دارای تفریحات و جاهای دیدنی بسیار جذابی مانند سواحل آرام و دنج ، مرکز خرید های متنوع ، تفریحات آبی مهیج و… می باشد که می توانید سفری هیجان انگیز و بسیار جذاب را تجربه کنید .

این 4 شهر ایران از بهترین شهرهای ایران برای انتخاب تورهای داخلی می باشند که با سفر به هر کدام از این شهر می توانید حسابری لذت ببرید و سفر خوبی را تجبه کنید .

اگر قصد دارید به شهرهای ایران سفر کنید می توانی با انتخاب یکی از این تورهای داخلی از گروه گردشگران شیراز برای آرامش و استراحت خودتان برنامه ریزی کنید که هم از لحاظ هزینه بسیار مناسب باشند و هم حرفه ای و دقیق باشند و لحاظاتی بسیار خوب را برای شما رقم بزنند .

تور داخلی

هزینه تورهای داخلی چقدر است ؟

هزینه سفر به شهرهای داخلی ایران  باتوجه به مدت زمان سفر شما ، هتل و ایرلاینی که برای پرواز خود انتخاب می کنید متفاوت می باشد . تورهای داخلی معمولا دارای قیمت های بسیار خوبی می باشند  .

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com