گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

برج خلیفه دبی ، اطلاعات و راهنمای بازدید از برج

سرفصل های مقاله

دبی از شهرهای توریستی است که سالانه گردشگران زیادی از این شهر مدرن و پیشرفته بازدید می کنند . در طول سفر با تور دبی مکان های دیدنی زیبا و متنوعی را مشاهده خواهید کرد ، اما یکی از جذاب ترین جاذبه های دبی، برج خلیفه دبی است. ارتفاع این برج حدود 830 متر می باشد همچنین طراحی این برج 163  طبقه با تلفیق تاثیرات فرهنگی و فناوری مدرن سازه‌ای با بهترین عملکرد در شرایط آب‌وهوایی دبی را به وجود آورده است . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی برج خلیفه دبی | کامل ترین اطلاعات و راهنمای بازدید بپردازیم پی تا انتها با ما همراه باشید .

برج خلیه در کدام قسمت دبی قرار دارد ؟

برج خلیفه در شهر دبی امارات متحده عربی و در بلوار شیخ محمد بن راشد 1و در کنار دبی مال قرار گرفته است . به صورت کلی می توان گفت این برج در مرکز شهر دبی قرار دارد و در نزدیکی آن چندین برج بزرگ دیگر نیز مشاهده می شود .

قسمت های مختلف برج خلیفه

برج خلیفه دارای قسمت های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به بخش‌های اداری، مسکونی، هتل‌، رستوران، سکوی تماشا و ارتباطات اشاره کرد.

طبقه 39 و طبقات زیرین مخصوص هتل آرمانی هستند؛ طبقات 39 تا 108 بخش‌های مسکونی هستند که شامل 900 آپارتمان شخصی می‌شوند. آپارتمان های برج به صورت سوئیت های 1 تا 4 خوابه می باشد .  برج خلیفه دبی دارای امکانات رفاهی و خدماتی جذابی است که تجربه‌ای بی‌نظیر از سبک زندگی لاکچری و مدرن را برای ساکنان به ارمغان می آورد . لابی‌های اختصاصی اسکای در طبقات 43، 76 و 123 شامل پیشرفته‌ترین امکانات تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز، جکوزی و اتاق سرگرمی برای دورهمی‌ها و رویدادها است. و طبقات بالاتر از 108 تا 154  به فضاهای اداری اختصاص دارند .

معماری داخل برج خلیفه بسیار جذاب می باشد  و در فضای داخلی از شیشه، فولاد ضدزنگ و سنگ‌های تیره صیقلی همراه با کف تراورتن نقره‌ای، دیوارهای گچ‌ بری ونیزی، فرش‌های دستباف و کفپوش سنگی استفاده شده است.

برج خلیفه دبیرستوران های برج خلیفه دبی

  • رستوران آرمانی امل

رستوران آرمانی امل مکانی یک رستوران جذاب با انواع غذاهای تند و پرادویه هندی است. هنگام صرف غذا می‌توانید از آبنمای جذاب دبی نهایت لذت را ببرید.

  • رستوران ایتالیایی آرمانی

رستوران ایتالیایی آرمانی در برخ خلیفه دارای انواع غذاهای ایتالیایی است . پس اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید به این رستوران سربزنید و غذاهای مدیترانه ای را کمی تغییر و ترکیبیات خوشمزه نوش جان کنید.

  • رستوران آرمانی هاشی

رستوران آرمانی هاشی از بهترین رستوران های دبی است که دارای غذاهای خوشمزه ژاپنی می باشد . این رستوران دارای فضایی دنج به همراه موسیقی زنده می باشد که شما می توانید انواع غذاهای ژاپنی با کیفیت با طعم های متفاوت و جذاب موش جان کنید .

  • رستوران آرمانی دلی

رستوران آرمانی دلی دارای انواع غذاهای اروپایی با کیفیت و بسیار خوشمزه می باشد . این رستوران دارای حس و حال بسیار خوب وفضایی کلاسیک می باشد و هنگام صرف عذا می توانید از منظره قواره دبی لذت ببرید .

  • رستوران مدیترانه‌ای آرمانی

رستوران مدیترانه‌ای آرمانی دارای انواع غذاهای یونانی و اسپانیایی تا خاورمیانه‌ای است. در این رستوران غذاهای جذاب و خوشمزه ای برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

هتل های برج خلیفه دبی

هتل 304 اتاقه‌ آرمانی، 15 طبقه از 30 طبقه‌ ابتدایی برج را به خود اختصاص داده و اولین هتل جهان است که توسط جورجیو آرمانی طراحی و توسعه یافته است.

پارک برج خلیفه

این پارک 11 هکتاری در اطراف برج خلیفه قرار د ارد و طراحی آن از طرح گل صحرایی الهام گرفته شده است، چنانچه قصد سفر با تور دبی را دارید بازدید از این پارک را فراموش نکنید، همچنین یک آبنمای جذاب در این پارک وجود دارد که بسیار جذاب می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید.

باشگاه برج خلیفه

افراد عاشق ورزش می توانند از بخش باشگاه برج که دارای امکاناتی مانند اسپا ، استخر ، باشگاه بدنسازی و… استفاده کنند . باشگاه برج خلیفه دارای فضای 6320 مترمربع می باشد و در طبقات بالایی برج قرار دارد.

هزینه  بلیط و زمان بازدید از برج خلیفه دبی ؟

رستوران ، سکوهای تماشا و لانژ بخش هایی از برج خلیفه می باشند که بازدید از آن برای عموم آزاد است.

همچنین هزینه بلیط سکوهای تماشا در حالت عادی 135 درهم امارات است اما در ساعت 5 تا 7 عصر که زمان غروب آفتاب است این مبلغ 224 درهم می باشد و بازدید کنندگان می توانند منظره روز و شب را باهم از بالا تماشا کنند . همچنین کودکان کمتر از 4 سال نیز نیاز به دریافت بلیط و پرداخت هزینه ندارند .

این برج دارای 3 سکوی تماشا می باشد که هزینه بلیط آن 379 درهم است و مبلغ این بلیط درزمان غروب آفتاب به 533 درهم می رسد.

ساعت کار برج خلیفه دبی به چه صورت است ؟

این آسمان خراش تمام روزهای هفته باز است و ساعت بازدید از سکوهای تماشای طبقات 124 و 125 در روزهای یکشنبه تا 4 شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است اما در روزهای پنج شنبه  تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات است.

سکوی تماشای «At The Top SKY» در تمامی روزهای هفته از ساعت هفت تا 10 شب باز است و از ساعت 12 تا 6 عصر شلوغ‌ ترین زمان خود را سپری می‌کند.

برج خلیفه چند طبقه دارد؟

برج خلیفه 163 طبقه دارد با این حال، طبقات بالای 163 تا زیر منار مخروطی 46 طبقه می‌شود. بنابراین، می‌توان گفت که این برج باشکوه جمعا 209  طبقه دارد.

خرید بلیط چارتر دبی ، سفر ارزان به دبی

برای کاهش هزینه های سفر خود به دبی بهتر است به فکر خرید بلیط چارتر دبی باشید. معمولا شرکت های چارتر کننده در مسیرهای پرطرفدار مانند دبی، برای مدت معین بلیط هواپیما را اجاره (چارتر) می کنند و با توجه به تعداد متقاضی قمیت بلیط چارتر را تعیین می کنند. پس در زمان هایی که تعداد مسافران به این شهر کمتر می باشد با می توانید بلیط چارتری را با نصف قیمت خریداری کنید برای اطلاع از قیمت تور دبی و مشاهد تورهای آف خورده و لحظه آخری به گروه گردشگران شیراز سر بزنید.

تور دبی

خدمات تور دبی گروه گردشگران شیراز شامل چه چیزهایی می باشد ؟

بلیط رفت و برگشت با هواپیما

ترانسفر رفت و برگشت  فرودگاهی

گشت درون شهری

بیمه مسافرتی

لیدر تور

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com