گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

Maldives

آیا مالدیو ویزا می خواهد؟

سرفصل های مقاله

مالدیو کوچکترین و در عین حال یکی از زیباترین کشورهای آسیایی به شمار می‌رود. دورتادور آن را آب‌های فیروزه‌ای احاطه کرده و سواحل شنی کرم رنگ آن،بی‌هیچ اغراقی گوشه‌ای از بهشت را به تصویر کشیده‌ است. هتل‌ها، رستوران‌ها و تفریحات این جزیره همگی بسیار لوکس بوده و اقامتی رویایی و سلطنتی را به گردشگران در تور مالدیو هدیه می‌دهد.

مالدیو مجموعه ای بیش از هزار جزیره است که در اقیانوس هند قرار گرفته است. جزایر دوردست این کشور مانند بهشتی رویایی است که شما را از زندگی روزمره کاملا جدا می کند. پایتخت مالدیو شهر ماله است. در این کشور 800 جزیره غیر مسکونی و 200 جزیره مسکونی است. کوچکترین جزیره دنیا در مالدیو قرار دارد که فقط چند متر است. بزرگترین جزیره هم 6 کیلومتر است.

آیا برای سفر به مالدیو باید ویزای این کشور را دریافت کنیم؟ چنانچه قصد سفر به مالدیو را داشته باشید، این اولین مسئله‌ای است که باید درباره آن تحقیق کنید. گروه مسافرتی گردشگران در این مقاله می‌‌خواهد به این سوال مهم پاسخ داده وشما عزیزان را با شرایط سفر به کشور مالدیو آشنا کند.

جزیره مالدیو

بهترین فصل سفر به مالدیو

ما‌لدیو در جنوب غربی هند قرارگرفته و با موقعیت مکانی بسیار عالی که دارد به عنوان مقصدی چهارفصل شناخته می‌شود. بنابراین در هر فصل از سال که بخواهید می‌توانید به این کشور سفر کنید. اما لازم است بدانید که با توجه به قرارگیری ما‌لدیو در نیم‌کره جنوبی ماه‌های این کشور چرخش دارد و متفاوت با ماه‌های ما می‌باشد.تابستان‌های ما‌لدیو از ماه آذر شروع شده و تا اردیبهشت ادامه پیدا می‌کند.

در این فصل دمای هوا نهایتا تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالا رفته و خبری از باران‌های شدید موسمی نیست. از این رو به راحتی می‌توانید از تفریحات آبی جزیره مانند غواصی، شنا، قایق‌سواری و … لذت ببرید. البته همراه داشتن کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.از اردیبهشت به بعد ما‌لدیو وارد فصل سرد شده و در برخی از روزها باران‌های موسمی را تجربه می‌کند. هر چند که شدت باران‌ها به حدی نیست که در برنامه‌های روزانه خللی ایجاد کند اما بهتر است هنگام گشت‌وگذار ،تجهیزات لازم را همراه داشته باشید. این فصل با موج‌های آرامی که دارد بهترین زمان برای موج‌سواری و اسکی روی آب در تور مالدیو است.

همچنین هوا همچنان برای دیگر ورزش‌های آبی مساعد می‌باشد.در حالی که مالدیو فصل پر رونق و افول گردشگری دارد، اما به طور کلی از آب و هوای مطلوبی برخوردار است. مالدیو تنها دو فصل دارد. دمای معمول آن بین ۲۴ الی ۳۳ درجه متغیر است. الگو های آب و هوایی مالدیو به علت نزدیکی به خط استوا تحت تاثیر قرار می گیرد. وجود باران های موسمی آب و هوای در تور مالدیو را به دو فصل خشک (Dry Season) و فصل خیس (Wet Season) تقسیم می کند.به علت موقعیت جغرافیایی خاص جزایر مالدیو گردشگران بسیاری برای سفر به این جزایر می آیند. گروه مسافرتی گردشگران راهنمایی های لازم را به شما عزیزان در این زمینه میدهد تا بتوانید تور مالدیو را در بهترین فصل داشته باشید.

جاذبه‌ها و تفریحات تور مالدیو

جاهای دیدنی مالدیو

ما‌لدیو جزیره‌ای ظاهرا آرام به نظر می‌رسد اما این جزیره آرام در دل خود ده‎ها تفریج مهیج دارد که سفری رویایی، بی‌نظیر و پرچالش را برایتان رقم می‌زند. در ما‌لدیو می‌توانید کنار سواحل شنی خارق‌العاده قدم بزنید و روزهای آرام خود را با نشستن کنار دریا و دیدن غروب بسیار زیبای خورشید به پایان برسانید؛ یا کاملا برعکس تمام روز با تفریحات هیجان‌انگیز خود را به چالش بکشید.سافاری زیرآب یکی از تفریحات منحصربه‌فرد در تور ما‌لدیو است که آرامش و هیجان را در کنار هم دارد.

در این تفریح شما به سفری بی‌تکرار در اعماق دریا رفته، در کنار انواع لاکپشت‌ها و ماهی‌های رنگارنگ شنا کرده و شگفت‌انگیزترین صحنه‌های زندگیتان را خواهید دید.قایق‌سواری بر روی قایق‌های شیشه‌ای از دیگر تفریحات مهیج است که حسابی سرحالتان می‌آورد. این قایق‌ها بدنه‌ای تمام شیشه‌ای دارند و به شما این امکان را  می‌دهند که هم از مناظر خارق‌العاده جزیره لذت ببرید و هم دنیای زیر آب را زیر نظر داشته باشید.

ماهیگیری، تور کشتی کروز، پرواز با چتر بر فراز دریا، ، فلای برد و …

جزایر مالدیو

همه چیز درباره ویزای مالدیو

مقاصدی که برای رفتن به آن‌ها نیاز به دریافت ویزا نداریم سفر را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند چرا که دیگر نیازی به تهیه مدارک برای ویزا نداشته و فقط کافیست بلیط و هتل خود را رزرو کرده و سفر خود را به تور مالدیو  بی‌دغدغه آغاز کنید.

خوشبختانه مالدیو هم از آن دسته مقاصدی‌ست که ما ایرانی‌ها برای سفر به آن نیازی به دریافت ویزا قبل از سفر نداریم. در واقع ویزای مالدیو به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. بدین ترتیب که در بدو ورود با پرداخت ۵۰ تا ۷۰ دلار و ارائه پاسپورت معتبر می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای مهر ورود به این کشور را دریافت کنید وهمین باعث شده است که جزایر مالدیو به یکی از مقاصد گردشگری مورد علاقه ایرانیان تبدیل شود.

درست است که ویزای  تور مالدیو به صورت فرودگاهی صادرمی‌شود اما بهتر است قبل از سفر نکات مهم زیر را که گروه مسافرتی گردشگران بر آن ها تاکید دارد را به خاطر بسپارید:

  • برای دریافت ویزای مالدیو پاسپورت شما بایستی حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد.
  • هنگام ورود به فرودگاه واچر هتل (برگه رزرو هتل) را همراه داشته باشید.
  • برای دریافت ویزای مالدیو در فرودگاه، همراه داشتن مبلغ نقدی ۵۰ دلار به ازای هر روز اقامت در این کشور الزامیست.
  • یک قطعه عکس تمام رخ همراه داشته باشید.
  • ویزای مالدیو به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد.

گروه مسافرتی گردشگران با انتخاب بهترین تورمالدیو سفری رویایی و لذتبخش را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com