گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

آشنایی با لوگانو

سرفصل های مقاله

در این مقاله گروه مسافرتی گردشگران شیراز شما را با جذابیتهای  شهر زیبای لوگانو و راهنمای سفر به لوگانو آشنا می کند. با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی لوگانو

لوگانو در قسمت جنوبی کشور زیبا و دیدنی سوئیس واقع شده است. لوگانو به کوه های آلپ چسبیده و در مجاورت دریاچه لوگانو قرار گرفته و به همین علت است که هوای بسیار دلنشین و معتدلی دارد. جشنواره های بسیاری در این شهر برگزار می شود مثل جشنواره های بلوز و جاز و همچنین دانشکده معروف اقتصاد هم در لوگانو قرار گرفته است

جاذبه های لوگانو

مهم ترین شهر در منطقه تیچینو لوگانو می باشد. در لوگانو شما شاهد زیباییهای بی نظیری در طبیعت خواهید بود. پوشش گیاهی خاص آن و معماری در شهر سازی باعث شده لوگانو به یکی از محبوب ترین اقامتگاه های سوئیس تبدیل شود و گردشگران زیادی هر ساله به این شهر سفر کنند.

آشنایی با لوگانو

کوه هایی که میبینید سان سالواتوره نام دارد. دریاچه لوگانو با قله های مخروطی شکل احاطه شده است و اگر از تپه های آن پایین بروید به دریاچه قدیمی آن می رسید جایی که محله قدیمی هاست و شما در میان ساختمان های قدیمی زیبا و کافه ها می توانید پیاده روی کنید و لذت ببرید.

صبح را در دل طبیعت آغاز کنید

تماشای صبح آفتابی در سوئیس و لوگانو؛  اگر بتوانید به موقع خودتان را به اینجا برسانید می توانید از تماشای طلوع خورشید لذت ببرید

راهنمای سفر به لوگانو

دریاچه لوگانو، آینه‌ تمام قد کوهستان آلپ

چیکوبکو پارکی است که در آن می توانید از تمام مناظر دریاچه و کوهستان آلپ لذت ببرید.

از کوه سان سالواتوره و کلیسای جامع لوگانو بازدید کنید

شما میتوانید با ماشین از کو ه های سان سالواتوره گذر کنید و از ویلای دل بالبیانلو و کلیسای جامع لوگانو در طول مسیر دیدن کنید و لذت ببرید.

جاذبه های لوگانو

قسمت قدیمی لوگانو | Lugano’s Old Town

این منطقه دارای کلیسایی است به سبک رومانسک که نقاشی هایی به یادگار در فضای باروکی بنا وجود دارد. این کلیسا در قسمت قدیمی شهر قرار گرفته است. با بازدید از این کلیسا ، از دیدن آن لذت ببرید

سانتا ماریا دلی آنجلی | Santa Maria degli Angioli

در این کلیسا آثار زیبا و دیدنی نقاشی های فرسکی را می توانید مشاهده کنید.

سانتا ماریا دلی آنجلی

گاندریا و گذرگاه زیتون | Gandria

این جا محله ای در لوگانو است که دهکده محسوب می شود. گانداریا در واقع حالت محلی خود را حفظ کرده است. بعضا گردشگران خودشان را با قایق به این دهکده می رسانند.

کوه سن سالواتوره | Monte San Salvatore

در بالای کوه های سالواتوره می توانید کوهنوردی کنید و دریاچه لوگانو را از راویه ای جدید ببینید و لذت ببرید.

بهترین رستوران ها در مقاله آشنایی با لوگانو

آرته آل لاگو

در رستوارن آرته آل لاگو ستاره میشلن  می توانید بسیاری از غذاهای اشتها بر انگیز و دریایی را تست کنید و لذت ببرید. همچنین ، میتوانید از خوردن حلزون و صدف های طعم دار در این رستوران لذت ببرید.

پسانتاب بوندیو

در این رستوران شما پاستاهای لذیذ را می توانید تست کنید

بهترین زمان برای سفر به لوگانو

لوگانو در تمام فصل ها زیباست ؛ اما آب و هوای آن در تابستان بسیار مناسب  است. هوای خوب و تازه و نسبتا آفتابی دارد.

زیباترین و خاص ترین تفریح در لوگانو

بالن

دوچرخه سواری ، اسکی ، کوه نوردی ، ماهی گیری و گلف از فعالیتهای تفریحی شهر لوگانو است. اما تجربه جالب بالن سواری را از دست ندهید.

شماره تماس های ضروری لوگانو:

تماس با اورژانس 144

پلیس 117

آتش نشانی 118

تیم نجات هوایی REGA سوییس 1414

اطلاعات تلفن 1818

اگر می خواهید تجربه ی لذت بخش از سفر به سوئیس داشته باشید با آژانس گردشگران شیراز همراه باشید. آژانس گردشگران شیراز با همکاری با سفارت سوئیس شزایط اخذ ویزا را برای شما تسهیل کرده و  لحظات خوشی را در سفر اروپا برای شما رقم خواهد زد. جهت مشاهده برنامه سفر سوئیس و جدول نرخی تور سوئیس ، اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com