گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

کدام شهر ترکیه برای خرید مناسب است؟

سرفصل های مقاله

نگاهی اجمالی به کشور ترکیه

ترکیه از زیباترین کشورهای گردشگری می باشد و سالانه گردشگران زیادی را از ایران و سایر کشورهای دیگر به خود جذب می کند و این روزها تور ترکیه محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. همچنین ترکیه علاوه داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی دارای مرکز خرید های مناسبی می باشد که می توانید بهترین لباس ها و وسایل دیگر را با قیمت مناسب بخرید . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی اینکه کدام شهر ترکیه برای خرید مناسب است ؟ بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

شهر استانبول

شهر استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید می باشد و علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای مرکز خریدهای جذاب با قیمت مناسب نیز می باشد . مرکز خرید های استانبول دارای اجناس خوب و برند می باشد و شما می توانید از کیف و کفش و لباس و سایر لوازم خانگی مارک را نیز خریداری کنید .

ایستینیه پارک یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید های ترکیه می باشد و بسیاری از خواننده ها ، بازیگرها و … از این مرکز خرید ، خریدهای خود را انجام می دهند . اجناس این مرکز خرید همگی مارک می باشند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند اما کالاهای غیر مارک نیز در این مرکز خرید پیدا می شود .

چندین مرکز خرید مهم برای خرید برندهای ترک و خارجی در استانبول وجود دارد ، مرکز خرید جواهر ، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید آکمرکز و اوتلت کاله می باشد . اما اگر به دنبال خرید ارزان تر می باشید مرکز خرید های فروم استانبول ، بی اوغلو ایش ، استار سینی اوتلت نیز می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند .

تور آنتالیا

 

شهر آنتالیا

 

بعد از تور آستانبول ، تور آنتالیا نیز یکی از تورهای پر طرفدار در بین تور ترکیه می باشد و شما می توانید علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی و سواحل بکر و تفریحات آبی از خرید ارزان نیز در آنتالیا بهره ببرید .

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین مرکزخرید های آنتالیا می باشد که در منطقه لارا قرار دارد . این مرکز خرید دارای انواع کالاها با برندهای مختلف می باشد .

مرکز خرید اوت لت دیپو از ارزان ترین مرکزخریدهای آنتالیا می باشد که اگر به دنبال خرید برند با قیمت مناسب و ارزان می باشید می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد .

شهر ازمیر

شهر ازمیر یکی از شهرهای ترکیه می باشد که علاوه بر داشتن مکان های تاریخی و تفریحات آبی دارای بازارها و مرکزخریدهای ارزانی می باشد که با هر بودجه ای که داشته باشید به راحتی می توانید خرید کنید .

بازارهای کمرالتی ، سوکه و بازار محلی سوسیته از بازارهای بزرگ محلی ازمیر می باشند و قیمت های ارزان محصولات آن ها موردتوجه گردشگران قرار دارد .

از مرکز خرید های شهر ازمیر می توان به مرکزخرید آگورا ، سلوای، اپتیوم و ازمیر پارک را نام برد که به راحتی می توان در آن ها انواع کیف و کفش و عینک و وسایل منزل و… را با قیمت مناسب خریداری نمود .

شهر آنکارا

آنکار پایتخت کشور ترکیه و یکی از شهرهای توریستی جذاب می باشد که گردشگران زیادی سالانه به این شهر می آیند .

مرکز خرید کنت پارک و آنکمال از مرکز خرید های جذاب آنکارا می باشند که انواع لوازم خانگی ، لوازم مد و فشن ، جواهرات  و … را می توانید در این مرکز خرید ها پیدا کنید .

خیابان تونلی هیلمی نیز از خیابان های معروف آنکارا می باشد و سالانه افرادی زیادی برای خرید و گشت و گذار به این قسمت آنکارا می آیند .

شهر وان

شهر وان یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید می باشد . بازارهای وان مانند مرکزخرید های آنتالیا و استانبول لوکس و بزرگ نیستند اما دارای اجناس متنوع با قیمت های مناسب می باشند . بسیاری از افراد برای خرید لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب به این شهر سفر می کنند و لوازم الکترونیکی را با قیمت های مناسب و سایر برندهای معتبر خریداری می کنند .

مرکزخرید های فروشگاه‌های برشکا ، اِی وی ام وان ، آیدین پریهان ، تورکوز مال ، متروپولیتن مال ، از مرکزخرید های مهم و جذاب شهر وان می باشد که موردتوجه گردشگران زیادی قرار دارد و گزینه های مناسبی برای خرید می باشند .

تور ترکیه

کدام شهر ترکیه برای خرید عمده مناسب است ؟

یک سری از شهر های ترکیه برای خرید عمده بسیار مناسب می باشند ، ازار فاتیح، اکسارای، مرتر و بازار عثمان در شهر استانبول و بازار را سیتی، میگروس، مارک آنتالیا، دیپو و ترا از مرکزخرید های عمده فروشی  در شهر آنتالیا می باشند.

سخن پایانی

به طور کلی، کشور ترکیه جزو کشور های توریست پذیر است و سالانه با صنعت گردشگری میزان قابل توجهی از سرمایه را وارد کشور خود می کند. از این رو شهر های مختلف ترکیه، هر کدام دارای ویژگی های گردشگری به خصوصی هستند. از جمله ازمیر و یا وان و استانبول. به همین دلیلی تورهای ترکیه از کشور های زیادی همواره در حال برگذاری است. تور استانبول و تور آنتالیا و تور بدروم، از جمله تورهایی هستند که توانسته اند، بیشترین تعداد گردشگر را پذیرا باشند. آژانس مسافرتی گردشگران شیراز توانسته است بهترین تور های ترکیه، از تور استانبول و تور آنتالیا گرفته تا تورهای ترکیبی ترکیه را ارائه دهد. اگر می خواهید شهرهای ترکیه را با هم بگردید، می توانید همین حالا با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور