گردشگران شیراز لوگو
نکات مهم برای سفر به دبی - تور دبی -گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

چرا به دبی سفر کنیم؟

سرفصل های مقاله

به یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان خوش آمدید! دبی، شما را با خود به دنیای جذاب و شیرین خیال و افسانه‌های باورنکردنی می‌برد. هرچند که تمام این افسانه‌ها در دبی به واقعیت پیوسته است. تور دبی یکی از تورهای پرطرفدار در میان توریست‌ها و گردشگران سراسر دنیاست و بازدید از این شهر حداقل یکبار در طول زندگی برای هرشخص، از الزامات است.

شاید بیشتر افراد شهر دبی را فقط با برج‌العرب و برج خلیفه بشناسند، اما همگی ما می‌دانیم که دبی خیلی بیشتر از تنها دو ساختمان حرف برای گفتن دارد. در این مقاله قصد داریم تا به برترین دلایل سفر به دبی و بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

تور دبی از شیراز - گردشگران شیراز

مهم‌ترین دلایل سفر به دبی

چرا به دبی سفر کنیم؟ سوالی که ممکن است ذهن شما را هم به خود درگیر کرده باشد. سفر به دبی فقط یک سفر عادی چند روزه نیست، در این سفر با دنیایی از شگفتی‌ها روبرو می‌شوید که دقیقاً همانند تجربه سفر به چندین کشور با هم است. یک تیر ولی چندین نشان با هم!

از آنجایی که دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه و همچنین قاره آسیا به حساب می‌آید، هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند. علاوه بر این، شهر دبی از لحاظ تفریحات رتبه اول در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. با وجود سرمایه‌گذاری‌های کلان و بی‌شمار حاکمان دبی در طول سال‌های اخیر، طبیعی است که بزرگ‌ترین استخر جهان، بزرگترین برج جهان و بزرگترین مرکز خرید دنیا را فقط در دبی ببینید.

اگر این دلایل به تنهایی شما را برای سفر به دبی قانع نکرد، در ادامه به معرفی دلایل بیشتری برای سفر به این شهر زیبا می‌پردازیم. قطعاً بعد از اتمام مقاله شما هم موبایل خود را برمی‌دارید و اولین تور دبی در روزهای پیش‌رو را رزرو می‌کنید. اما قبل از هرچیز باید به سراغ مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در هر سفر برویم. هزینه‌ها!

چرا به دبی سفر کنیم؟-تور دبی -گردشگران شیراز

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

با یک نگاه منطقی به قضیه به راحتی متوجه می‌شویم که هزینه‌های روزانه یک توریست در دبی شامل هزینه وعده‌های غذایی، هزینه‌های رفت‌وآمد در دبی و هزینه تفریحات می‌شود. جمع تمامی این موارد با یکدیگر در اصل هزینه روزانه هر نفر در دبی را مشخص می‌کند. البته که شما با رزرو تور دبی می‌توانید خدمات اقامت هتل به همراه صبحانه را با هم داشته باشید. برای تفریحات هم که همه‌چیز به سلیقه و برنامه‌ریزی شخصی خودتان بستگی دارد.

اما در حالت کلی هزینه‌ یک سفر ارزان و اقتصادی به دبی برای هر نفر مبلغی حدود 100 دلار روزانه و برای تجربه یک سفر لاکچری به همراه تفریحات اختصاصی دبی مبلغی حدود 800 دلار در روز برآورد شده است. همچنین رفت‌وآمد در دبی با تاکسی، مترو و اجاره اتومبیل امکان‌پذیر است که هر کدام تعرفه‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

حال دوباره به سراغ آسمان‌خراش‌های زیبا، ساختمان‌های مدرن و سواحل شنی می‌رسیم. قرار است تا به شما نشان دهیم که دبی قطعاً ارزش یکبار دیدن را دارد.

برای سفر به دبی چقدر با خود پول به همراه داشته باشیم؟ - تور دبی -گردشگران شیراز

تجربه سفر به دبی و چشیدن طعمی فراموش‌نشدنی

بدون اغراق اگر سخن بگوییم، دبی واقعا یکی از شهرهای کم‌نظیر و منحصربه‌فرد در دنیاست. هزینه‌ سفر به دبی و تفریح در این شهر توریستی ممکن است در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد، اما داستان زمانی عوض می‌شود که شما متوجه می‌شوید که دبی ارزشش را داشت! ا مهم‌ترین دلایل سفر به دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تفریحات دریایی و پارک‌های آبی در دبی 

قبول دارم که آب‌وهوای دبی گرم است، اما همین گرما زمانی که مشغول تفریح در یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی دنیا باشید، بسیار هم لذت‌بخش و دلنشین می‌شود. پارک آبی لاگونا و پارک آبی آتلانتیس شما را به جشن آب در دل کویر می‌برند. شرط می‌بندم که گرمای دبی شما را ناخودآگاه به سمت پارک‌های آبی می‌کشد.

  • تجربه خرید از برندها در مراکز خرید لاکچری

مراکز خرید در دبی فقط یک مرکز خرید تنها نیستند. تجربه خرید شما در این مراکز با تجربه‌های دیگر بسیار متفاوت است. تمامی برندهای معتبر دنیا در مراکز خرید دبی شعبه دارند و شما می‌توانید در کنار خرید همزمان از تفریحات جذاب این مراکز خرید هم لذت ببرید.

جاهای دیدنی دبی -تور دبی -گردشگران شیراز

  • تاریخچه پیشرفت یک شهر در قالب موزه

احتمالاً همگی می‌دانید که دبی در ابتدا فقط یک دهکده کوچک بیابانی بود و در مدت زمانی کوتاه به مرواریدی در دل خاورمیانه تبدیل شد. از همین رو موزه‌های بسیاری در این شهر وجود دارد که تاریخ این شهر را به تصویر می‌کشند. برخی از موزه‌ها مانند موزه سکه و موزه مروارید رایگان هستند؛ ولی موزه آینده گران‌ترین موزه شهر دبی است که چشم‌انداز رشد و پیشرفت دبی در آینده نه چندان دور را نشان می‌دهد.

  • تماشای مناظر خیره‌کننده و چشمگیر در دبی

تجربه سفر به دبی زمانی تکمیل می‌شود که شما مناظر خیره‌کننده شهر را از چشم‌اندازهای متفاوت ببینید. در سال 2018 یک قاب جذاب و خیره‌کننده در دبی افتتاح شد که چشم‌انداز جدیدی از شهر را به نمایش گذاشت. این قاب 150 متر ارتفاع دارد و یک نمای 360 درجه از خلیج فارس تا تپه‌های شنی صحرای عربستان و دبی مارینا را به گردشگران نشان می‌دهد.

  • مرزهای طعم و مزه را بشکنید!

دقیقاً همانند دنیای افسانه‌ها! فقط کافیست تا چشمان خود را ببندید و غذای مورد علاقه و رویایی خود را تصور کنید. به اندازه یک چشم بر هم زدن طول می‌کشد تا غذای شما سر میز حاضر شود. غذای لبنانی، هندی، فرانسوی یا غذاهای خوشمزه سنتی عربی؟! انتخاب با شماست.

علاوه بر این، دستفروش‌های خیابانی نیز غذاهای خوشمزه و متفاوتی را با قیمت‌های بسیار مناسب به گردشگران ارائه می‌دهند. چشیدن طعم و مزه این غذاهای رنگارنگ نیز خالی از لطف نیست.

گردشگری خوراک در دبی-تور دبی -گردشگران شیراز

  • جزیره‌ دست‌ساز و باورنکردنی (نخل جمیرا)

شاید باور آن کمی سخت باشد ولی برای ساخت جزیره نخل جمیرا هزینه بسیار زیادی شده و این جزیره زیبا لقب هفتمین جزیره مصنوعی جهان را به خود اختصاص داده است. تمام امکانات تفریحی و گردشگری نیز در این جزیره وجود دارد و قدم زدن روی شن‌های سفید ساحل آن خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

  • سافاری در دبی و شن‌های عجیب و غریب

دبی هنوز جاذبه‌های طبیعی خود را حفظ کرده است و در کنار تمام آسمان خراش‌های بی‌نظیر هنوز تپه‌های بیایانی وجود دارد که محل اصلی برگزاری تفریحات صحرایی است. شترسواری، سافاری، موتور سواری در صحرا، اسکی روی شن و تفریحات شبانه در دل صحرا همگی جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران و توریست‌ها به همراه دارد. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم که این تفریحات را حتماً تجربه کنید.

  • برج خلیفه، شاهکار معماری دبی

به بلندترین برج دنیا خوش آمدید. از طبقه آخر این برج شما به کل شهر یک چشم‌انداز زیبا و فراموش‌نشدنی دارید. ارتفاع این برج بیش از 800 متر و دارای 163 طبقه است. برج خلیفه به تنهایی یکی از شاهکارهای معماری در دبی و حتی دنیا به حساب می‌آید که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

تفریحات دبی -تور دبی -گردشگران شیراز

  • تجربه شگفت‌انگیز تفریحات ساحلی دبی

این چنین به نظر می‌رسد که این شهر یک مرکز تفریحات و گردشگری تمام عیار است. انواع مختلفی از تفریحات با تنوع باورنکردنی در دبی وجود دارد که متناسب با هر سلیقه‌ای است و خلاصه در روز آخر سفر همه با خوشحالی از این شهر زیبا خداحافظی می‌کنند. این تنوع تفریحات برای تفریحات ساحلی هم صدق می‌کند. برخی از این تفریحات ساحلی عبارتند از:

  • غواصی
  • قایق‌سواری
  • جت اسکی
  • فلای برد
  • تور پدل برد
  • ویک بورد
  • موج ‌سواری
  • تور کایاک سواری
  • پرواز با هواپیمای دریایی از ابوظبی به دبی

موزه آینده دبی-تور دبی -گردشگران شیراز

  • معماری شگفت‌انگیز و خاص ساختمان‌های دبی

شاید سبک معماری ساختمان‌های دبی فقط یک سبک عادی مدرن باشد، اما همین سبک مدرن به‌گونه‌ای هنرمندانه در ساختمان‌ها و برج‌های دبی اجرا شده است که چشم هر بیننده‌ای جذب شکوه و عظمت آن می‌شود. این سبک از معماری نه تنها در برج‌های اصلی شهر بلکه در تمامی ساختمان‌ها، رستوران‌ها و حتی ایستگاه‌های متروی دبی نیز به وضوح دیده می‌شود.

  • باغ گل دبی و تمام زیبایی‌های عالم در یک مکان

با هیچ دو دو تایی نمی‌توان وجود یک باغ گل پر از انواع گل‌های زیبا و جذاب را در وسط دل یک کویر توجیه کرد. با این وجود خود را آماده دیدن این باغ مصنوعی زیبا در دل کویر کنید. در فصل زمستان و با شکوفه زدن درختان در این باغ و گیاهانی که دوباره در سرجای خود کاشته می‌شوند، عظمت و زیبایی را از نزدیک با چشمان خود خواهید دید. اگر عاشق گل و گیاه یا طبیعت هستید، حتماً از این باغ دیدن کنید.

  • فستیوال‌های هیجان‌انگیز دبی

در هر فصل از سال دبی برای شما فستیوال‌های متنوعی را تدارک دیده است. پس اگر به فستیوال و جشن علاقه‌مند هستید، بهتر است تا تاریخ سفرتان به دبی را با این فستیوال‌ها هماهنگ کنید. برخی از برترین فستیوال‌های دبی عبارتند از: فستیوال موسیقی، فستیوال رنگ و فستیوال خرید.

جشنواره ماراتن دبی (دی ماه)

جشنواره بین‌المللی جاز (بهمن ماه)

جشنوراه غذا (ماه اسفند)

جشنواره روز ملی دبی (ماه آذر)

معماری در دبی - تور دبی -گردشگران شیراز

  • بازار طلا دبی را فراموش نکنید

تقریباً همگی ما می‌دانیم که بازار طلا دبی شهرتی جهانی دارد. اگر شما هم عاشق سنگ‌های قیمتی، طلا و جواهر و زیورآلات هستید، حتماً از این بازار دیدن کنید. در این بازار عجیب‌وغریب‌ترین مدل‌های طلا با سنگین‌ترین وزن‌ها را خواهید دید. قطعاً برای خرید یک تکه کوچک طلا باید مبلغ چشمگیری را بپردازید. نکته جالب اینجاست که مغازه‌های طلافروشان در بازار طلا هیچ نرده و حصاری ندارد، زیرا امنیت در دبی بسیار بالاست.

  • اپرای دبی، تجربه یک شب فراموش‌نشدنی

در ساختمان اپرای دبی انواع کنسرت‌ها و نمایش‌های رقص باله و اپرا برگزار می‌شود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. تماشای یکی از این نمایش‌ها در سالن اپرای دبی کافیست تا برای همیشه یک خاطره جذاب و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. این ساختمان در اصل مجلل‌ترین ساختمان اپرا در آسیا به حساب می‌آید که در هر سانس پذیرای بیش از 2000 نفر بازدیدکننده است.

نکات مهم برای سفر به دبی - تور دبی -گردشگران شیراز

نکات مهم برای سفر به دبی 

اگر به دنبال این هستید تا از سفر خود به دبی نهایت لذت را ببرید، پس بهتر است تا از تجربه گردشگران و مسافران قبلی استفاده کنید و تجربه خوبی را برای خود رقم بزنید. نظرات دیگر مسافران در مورد سفر به دبی به شما یک دید بازتر قبل از سفر می‌دهد و در انتخاب بهترین تور دبی به شما کمک می‌کند. به نکاتی که در ادامه برایتان لیست کرده‌ایم به دقت توجه کنید.

  • لباس‌هایی برای سفر خود انتخاب کنید که مناسب آب‌وهوای گرم دبی باشند. البته توجه داشته باشید که لباس‌های انتخابی شما با فرهنگ مردم دبی نیز همخوانی داشته باشند.
  • برای بازدید از اماکن مذهبی باید پوشش مناسب داشته باشید.
  • حتماً کلاه آفتابی، عینک، کرم مرطوب‌کننده و کرم ضدآفتاب در تمام طول سفر همراه خود داشته باشید.
  • برای اجاره خودرو در دبی حتماً از قبل برنامه‌ریزی کنید و مدارک لازم را قبل از سفر آماده کنید.
  • به اندازه کافی پول همراه خود داشته باشید و هیچ‌وقت تمام پولتان را با خودتان حمل نکنید.
  • تور دبی خود را از یک آژانس گردشگری با قیمت مناسب و خدمات کامل رزرو کنید تا در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید.

ارزانترین تور دبی - تور دبی -گردشگران شیراز

 چگونه ارزانترین بلیط تور دبی را رزرو کنم؟  

دبی در کل شهر گرانی است و هزینه‌های تفریحات و گردش در این شهر به خودی خود بالاست. پس برای اینکه بتوانید هزینه بیشتری در دبی به تفریحات اختصاص دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا تور دبی خود را با قیمت مناسبی رزرو کنید. در مرحله اول برتی صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است تا در زمان‌های پیک که گردشگران زیادی در دبی هستند، شما به این شهر سفر نکنید و در عوض در زمان کم‌گردشگر وارد این شهر شوید که هزینه‌ها نیز معقول‌تر است.

در حالت کلی، ارزانترین زمان برای سفر به دبی فصل تابستان است. البته دمای هوا در این فصل بسیار زیاد است و تقریباً در طول روز نمی‌توان از هتل خارج شد. اما بعدازظهرها هوا خنک‌تر است و شما می‌توانید به تفریحات خود بپردازید.

بازه زمانی آبان تا اواخر اسفند از دوره‌های شلوغ و پرمسافر است، زیرا دمای هوا کم‌کم خنک‌تر می‌شود. البته برای رزرو ارزانترین تور دبی از شیراز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان تورهای خارجی ما در گردشگران شیراز تماس حاصل فرمایید تا به شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تور دبی کمک کنند.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور