گردشگران شیراز لوگو
هزینه سوارشدن بر کشتی کروز چه قدر است؟

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

هزینه سوارشدن بر کشتی کروز چه قدر است؟

سرفصل های مقاله

شاید با شنیدن نام تور کشتی‌های تفریحی اولین سوالی که به ذهنمان برسد این باشد که: “هزینه سوارشدن بر کشتی کروز چه قدر است؟” جواب این سوال در عین سادگی، پیچیدگی‌های منحصر به فرد خود را نیز دارد! اولین موضوع تاثیرگذار در جواب این سوال هم این است: “مقصد موردنظر شما کجاست؟”

سفرهای لاکچری با کشتی‌های کروز علاوه بر هزینه‌های تقریباً زیاد، مرزهای تصورات ما از یک سفر تفریحی را نیز جابه‌جا می‌کنند. قیمت هر کدام از این تورهای تفریحی کشتی کروز علاوه بر بلیط کشتی معمولاً شامل هزینه پرواز رفت و برگشت به صورت جداگانه نیز می‌شوند. در ادامه این مقاله به بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه تورهای تفریحی کشتی کروز و قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

 

آیا سفر با کشتی کروز از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است؟

جواب این سوال یک بله بزرگ است و دلایل آن هم به وضوح مشخص است. کشتی‌های کروز در هر بار سفر خود از مسیرهای مختلفی می‌گذرند و شما در یک سفر چند هفته‌ای با این کشتی‌های تفریحی غول‌پیکر تجربه بازدید و سفر به چندین کشور دنیا در نقاط مختلف را کسب می‌کنید.

سفر با کشتی‌های کروز به شما این امکان را می‌دهد تا در یک بازه زمانی کوتاه دور دنیا را بگردید و حسابی سرد و گرم دنیا را بچشید! البته که هزینه‌ای که شما برای سفر با این کشتی‌ها پرداخت می‌کنید شامل وعده‌های غذایی و امکان استفاده از نوشیدنی‌های مختلف در 24 ساعت شبانه‌روز است. پس در این سفرها شما هیچ دغدغه دیگری به جز لذت‌بردن از سفر را نخواهید داشت. علاوه بر این، در این مقاله با  دلایل برای سفر با کشتی کروز به آشنا خواهید شد که از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین دلایل در میان مسافران به حساب می‌آید.

هزینه سوارشدن بر کشتی کروز چه قدر است؟

 

هزینه تورهای کشتی کروز چقدر است؟

اولین عامل تاثیرگذار در قیمت تور کشتی‌های تفریحی در اصل مسیر سفر کشتی و مقصد شماست. برای مثال شما تور کشتی کروز اروپا نوروز 1404 را انتخاب می‌کنید یا تور برزیل آمازون؟ حتی تورهای کشتی کروز اروپا هم هر کدام مسیرهای مختلفی را طی می‌کنند و در طول مسیر شما از کشورهای مختلفی بازدید خواهید کرد. شروع تور از کشور سوییس است اما مقصد نهایی شما در هرکدام از تورها متفاوت خواهد بود. انتخاب با شماست.

هزینه تورهای اروپا از 3000 یورو شروع می‌شوند و با توجه به مقصد نهایی شما تغییر می‌کنند. علاوه بر این توجه داشته باشید که حتماً هزینه پرواز را به صورت جداگانه در نظر بگیرید.

 

کشتی کروز و امکانات مهیج و باورنکردنی آن!

باتوجه به اینکه شما کدام تور را انتخاب می‌کنید، نوع کشتی و مسیر آن مشخص می‌شود. معمولاً هرکدام از تورها با کشتی‌های مشخصی برگزار می‌شوند که در این حالت کشتی‌ها نیز امکانات و تفریحات مختلفی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. تعداد طبقات، تنوع تفریحات، میزان خدمات و مدت زمان اقامت شما در کشتی‌های کروز همگی بر قیمت نهایی بلیط کشتی کروز شما تاثیرگذار هستند.

بنابراین انتخاب مقاصد بازدید از شما و قیمت نهایی از ما! به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال تور کشتی کروز با قیمت مناسب و مقرون به صرفه همراه با خدماتی کامل و بی‌نظیر هستید، با کارشناسان ما در گردشگران شیراز تماس حاصل فرمایید. ما قطعاً تور کروز دلخواه شما برای نوروز امسال را در برنامه‌هایمان داریم! ما در انتخاب بهترین تور کشتی کروز به شما کمک می‌کنیم.

روزهای سفر مثل برق و باد می‌گذرند!

تعداد روزهای سفر خود را فراموش نکنید! البته که در این تورها به اندازه‌ای به شما و تمامی اعضای خانواده‌تان خوش می‌گذرد که گذر زمان را احساس نمی‌کنید. ولی فراموش نکنید که این سفر هم تمام می‌شود. برخی از تورهای کشتی کروز یک روزه برگزار می‌شوند و شما با هزینه مناسبی می‌توانید حتی برای تعطیلات آخر هفته خود در این برنامه‌ها شرکت کنید.

برخی دیگر از تورها در بازه‌های زمانی یک هفته تا یک ماه نیز برگذار می‌شوند. البته تور کشتی کروز سه ساله که از بندر گالاتا ترکیه نیز شروع به حرکت کرد، یک انتخاب مهیج و جذاب برای بسیاری از مسافران از سراسر دنیا بود. طبیعی است که طولانی‌ترین سفر دریایی جهان قطعاً قیمتی نجومی دارد. هزینه سفر با کشتی کروز دور دنیا سه ساله فقط 76 هزار پوند است! با یک حساب سرانگشتی به قیمت دقیق این تور به نرخ ریال ایران به راحتی پی می‌برید.

 

مسیر رسیدن به کشتی کروز مهم است!

از هرکجای این دنیای پهناور که باشید، در نهایت باید برای شروع سفر خودتان را به کشتی کروز برسانید. با توجه به شهری که در آن زندگی می‌کنید، معمولاً برای رسیدن به کشتی باید یک پرواز رزرو کنید. نرخ پرواز به صورت جداگانه روی تور حساب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید از خدمات پرواز نیز استفاده کنید. پس قبل از سفر خود حسابی راجع به همه چیز درباره کشتی کروز تحقیق کنید تا در هنگام سفر هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید.

 

سفر مجردی یا خانوادگی؟!

برخی از کشتی‌های کروز خدمات جداگانه و تفریحات تخصصی را برای اعضای خانواده و کودکان ارائه می‌دهند. خدمه این کشتی‌ها معمولاً حسابی هوای کودکان را دارند و همه‌چیز را برای لذت بردن آن‌ها فراهم می‌کنند. در این حالت نیز شما و همسرتان می‌توانید کمی زمان به خودتان اختصاص دهید و یک شب رویایی را در کافه یا رستوران‌های مجلل این کشتی‌ها سپری کنید.

بنابراین از همان ابتدا در هنگام رزرو بلیط تور کشتی کروز از کارشناسان فروش بخواهید که یک کشتی متناسب با شرایطتان به شما معرفی کنند. قطعاً از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

 

توصیه‌هایی طلایی برای سفر با کشتی کروز

با نکته‌هایی که در ادامه برایتان می‌گویم قطعاً برگ برنده در سفر را با خود خواهید داشت. قبل از سفر با کشتی کروز به این نکات توجه داشته باشید.

  • نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ در هنگام پذیرایی خدمه را حتماً امتحان کنید.
  • اتاق خود را در ابتدای سفر به دقت رزرو کنید.
  • در همان روزهای اول از استخر و تفریحات آبی کشتی استفاده کنید.
  • در طول سفر از موبایل خود استفاده نکنید و از سفر خود لذت ببرید.
  • تماشای طلوع و غروب آفتاب از روی عرشه کشتی را فراموش نکنید.

هزینه سوارشدن بر کشتی کروز چه قدر است؟

 

چگونه می‌توانم بلیط تور کشتی کروز با قیمت مناسب خریداری کنم؟

هزینه بلیط کشتی‌های کروز با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود و هر کدام از دفاتر ارائه‌دهنده خدمات تور معمولاً نرخ‌های متفاوتی را برای تورهای خود تعیین می‌کنند. اما برای اینکه هزینه سوار شدن بر کشتی کروز برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و کمتر از تورهای دیگر باشد، همین حالا با کارشناسان ما در گردشگران شیراز تماس حاصل فرمایید و در مورد آفرهای ویژه نوروزی تور کشتی کروز اطلاعات دقیق کسب کنید. سفر خوش و بی‌خطری را برایتان آرزومندیم.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور