گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

هزینه سفر به مالدیو

سرفصل های مقاله

آشنایی با مالدیو

مدتی است که مالدیو در جذب گردشگری و با استفاده از جذابیت‌های طبیعی فوق العاده خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. سواحل فوق رویایی، دریایی زیبا با رنگ آبی دل انگیز، جنگل‌هایی زیبا با شباهت زیاد به جنگلهای ‌استوایی و تابش دلپذیر خورشید که برای آفتاب گرفتن و تغییر رنگ عالی است، مردم را از سراسر جهان جذب می‌کند. همچنین این مقصد جذاب به عنوان مقصدی برای ماه عسلی دل‌انگیز که زمانی فوق العاده را در جزایر دلربای مالدیو سپری کنند. احتمالا هزینه سفر به مالدیو، یکی از ابتدایی ترین سوالاتی است که ذهن شما را درباره این کشور درگیر خود خواهد کرد. در این مقاله گروه گردشگران شیراز بررسی می‌کنیم که هزینه سفر به مالدیو چه قدر است.

استفاده مالدیو از سیاست تشویق واکسن

مالدیو کجاست؟

مالدیو کشوری کوچک است که متشکل از چندین جزیره است. این کشور در جنوب شرق آسیا واقع شده است. همچنین، گفته شده که مالدیو کم‌ارتفاع‌ترین کشور جهان است. ارتفاع مالدیو از سطح دریا تنها 1 و نیم متر میباشد. درواقع، در بیشترین ارتفاع هم این عدد به 2.4 متر می‌رسد.

هزینه ویزای و عوارض خروج برای سفر

ویزای مالدیو فرودگاهی میباشد. یعنی ویزا در فرودگاه صادر می‌شود. شما برای دریافت ویزا خود لازم نیست هزینه خیلی زیادی بپردازید. اما به ازای هر نفر در هر روز در این کشور باید حداقل 150 دلار با خود به همراه داشته باشید. به همراه داشتن 150 دلار برای هر روز، به مالدیوی‌ها ثابت می‌کند که شما میتوانید از پس خرج و مخارج‌ خود در این کشور برمی‌آیید.

عوارض خروج هم که از دیگر هزینه هایی است که پیش از خروج از کشور باید آن را پرداخت کنید. عوارض خروج برای اولین سفر خارجی 220 هزار تومان، برای دومین سفر 330 هزار تومان و از آن به بعد 440 هزار تومان میباشد.

قیمت بلیط مالدیو

یکی از هزینه‌های اصلی بلیط است. طبیعی است باید پرواز مالدیو را از تهران یا شیراز به مقصد ماله (پایتخت مالدیو) بگیرید. قیمت بلیط به عوامل مختلفی از جمله: زمان پرواز و ایرلاین مورد نظر بستگی دارد. در بهترین حالت ممکن می‌توانید بلیط مالدیو را به قیمت حدود 4 میلیون 800 هزار تومان تا 5 میلیون تومان پیدا کنید. اما به طور میانگین قیمت بلیط مالدیو از حدود 6 میلیون تومان شروع می‌شود و در شرایط مختلف افزایش یا کاهش می‌یابد.

طبیعی است که در زمان های سیزن سفر به مالدیو قیمت بلیط هم افزایش پیدا می‌کند. ایام تعطیلات سال نو میلادی جز های سیزن ها هستند بنابراین باید منتظر چنین افزایش قیمتی باشید. همچنین، اینکه در این ایام هزینه اقامت در هتل های مالدیو هم بیشتر می‌شود. بنابراین برای هزینه سفر به مالدیو باید شرایط زمانی را مورد بررسی قرار دهید.

هزینه اقامت در مالدیو

هتل های مالدیو بسیار لوکس هستند. برخی از آنها به دلیل مجلل‌ بدن بیش از اندازه، خودشان به موقعیت گردشگری تبدیل شده‌اند. بنابراین هزینه اقامت در آنها بسیار گران و قابل توجه باشد. همجنین، در ادامه هزینه اقامت در برخی از هتل های مالدیو را بررسی می‌کنیم.  هزینه هر شب اقامت در هتل های پنج ستاره مالدیو از حدود 7 میلیون تومان شروع و به حدود 40 میلیون تومان برای یک سوئیت دونفره خواهد رسید. بنابراین اقامت در بهترین هتل مالدیو هزینه‌های زیادی بر میدارد.

اما اگر می‌خواهید هزینه کمتری کنید اما باز هم خدمات مناسبی دریافت کنید، باید به سراغ هتل های 4 ستاره بروید. هر شب اقامت در یک اتاق دوتخته یک هتل چهارستاره مالدیو از حدود 6 میلیون تومان شروع و تا حدود 13 میلیون تومان افزایش نرخ خواهد داشت.

پیشنهادات گردشگران برای شما

برای سفر تابستانه خود میتوانید همین حالا اقدام کنید. تور های داخلی پیشنهای ما عبارتند از: تور کیش، تور قشم، تور مشهد و غیره. همچنین، برای تور های خارجی ما تور مالدیو، تور ارمنستان، تور ترکیه از جمله تور استانبول و تور آنتالیا را به شما پیشنهاد میدهیم. تمامی این تور های را به صورت آنلاین از روی وبسایت و یا حتی حضوری میتوانید رزرو کنید.

همچنین شما می توانید از طریق آژانس گردشگران شیراز رزرو تمامی بلیط هواپیما ، بلیط هواپیمای خارجی ، خرید بلیط هواپیما ، بلیط هواپیمای لحظه آخری ، بلیط لحظه  اخری خود و همچنین  رزروهتل ، رزرو هتل خارجی به آسانی از طریق کارشناسان آژانس گردشگران شیراز انجام دهید

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com