گردشگران شیراز لوگو
مزایای سفر با کشتی کروز - تور کشتی کروز اروپا - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی شگفت‌انگیزترین و معروفترین کشتی‌ کروز در جهان + تصویر

سرفصل های مقاله

هیجان سفر با کشتی کروز به خودی خود به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که شاید کمتر کسی در مرحله اول به دنبال انتخاب بهترین و معروف ترین کشتی کروز برای سفر خود باشد! اما فراموش نکنید که شناخت مدل‌های مختلف کشتی کروز و امکانات آن‌ها قطعاً در کیفیت سفر شما تاثیرگذار خواهد بود.

هر اندازه که امکانات کشتی کروز بیشتر باشد، در نتیجه حوصله‌ی شما کمتر سر می‌رود، فضا برای کودکان لذت‌بخش‌تر می‌شود و لحظات فراموش‌نشدنی را با اعضای خانواده تجربه خواهید کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنيم تا انتهای این مقاله جذاب و کاربردی را با دقت مطالعه کنید تا در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کشتی کروز برای سفر دریایی خود موفق شوید.

در ادامه به معرفی ۱۰ عدد از بهترین و جذاب‌ترین کشتی‌های کروز در دنیا می‌پردازیم.

 

بزرگترین و معروف ترین کشتی کروز در جهان کدام است؟

کشتی کروز (Cruise Ship) به مدل‌های خاصی از کشتی‌های عظیم‌الجثه شناور روی اقیانوس‌های آبی گفته می‌شود که برای سفرهای تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امکانات این کشتی‌ها علاوه بر کابین مسافران، شامل فضاهایی مانند رستوران، کافه، اتاق بازی‌های کامپیوتری، سینما و استخر به همراه تفریحات آبی نیز مي‌شود. بنابراین شما با زندگی در این هتل ۵ ستاره شناور روی آب، اصلاً گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

شاید افراد زیادی نگران دریازدگی باشند ولی فقط کافیست تا این نکته‌ها را برای جلوگیری از بدحال نشدن در سفر با کشتی کروز رعایت کرده تا سفری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

فرقی نمی‌کند که شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت مرتب با کشتی‌های کروز سفر می‌کنند یا اینکه به تازگی برای اولین سفر خود آماده می‌شويد، در هر صورت بهتر است تا بزرگترین و معروف‌ترین کشتی کروز در دنیا را بشناسید تا از سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرید.

کشتی شگفتی دریا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

۱-کشتی کروز شگفتی دریاها (Wonder of the Seas): شگفت‌انگیزو عظیم‌الجثه

کشتی کروز شگفتی دریاها به همراه چندین کشتی بزرگ و زیبای دیگر همگی در اختیار کمپانی رویال کارابین اینترنشنال (Royal Caribbean International) هستند. مسیر این کشتی در دریای کارائیب و گنجایش آن تا ۶۹۸۸ مسافر است. فقط کافیست تا لحظه‌ای چشمان خود را ببندید و عظمت این کشتی را تصور کنید!

این کشتی دارای ۱۸ عرشه، چندین پارک آبی، سینمای آبی، سالن سینما و تئاتر، پارک سرپوشیده و چندین پلتفرم برای غواصی و هزاران امکانات دیگر است. نورپردازی شگفت‌انگیز این کشتی در شب، نمایش‌های آکروباتیک توسط معروفترين گروه جهان و غذاهای لذیذ و خوشمزه بین‌المللی همگی لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کنند. قیمت کشتی کروز شگفتی دریاها قطعاً گرانتر از کشتی‌های دیگر است.

کشتی گفتی دریاها- تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز شگفتی دریاها- تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

۲- کشتی کروز ام اس سی اسپلندیدا (MSC Splendida Cruise): بزرگ و باشکوه 

کشتی کروز ام اس سی اسپلندیدا (MSC Splendida) در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و ظرفیت آن معادل ۴۳۶۳ مسافر است. این کشتی زیبا و بی‌نظیر همیشه مسافرین خود را به یک سفر فراموش‌نشدنی برده و آن‌ها را با محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان آشنا می‌کند.

معروفترین کشتی کروز برای لذت‌بردن از موسیقی زنده روی عرشه، خوردن غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و یا تند و آتشین قطعاً همین کشتی ام اس سی کروز است. طول تقریبی این کشتی برابر با ۳۳۳ متر و وزن آن معادل ۱۳۷,۹۳۶ تن است.

کشتی کروز اسپلندید - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز اسپلندید - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز اسپلندید - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

۳- کشتی کروز هارمونی دریاها (Harmony of the Seas): شیکترین و معروفترین کشتی کروز 

کشتی هارمونی دریاها یکی دیگر از کشتی‌های کمپانی رویال کارابین با گنجایش ۶۷۸۰ مسافر است. یکی از محبوب‌ترین امکانات این کشتی در اصل استخر بزرگ و لوکس آن در عرشه کشتی است که تعداد زیادی تخت کوچک دور تا دور آن برای آفتاب گرفتن و استراحت بعد از شنا وجود دارد.

کشتی کروز هارمونی دریاها دارای امکانات و خدمات بسیار زیاد و متنوعی است که آن را به یک کشتی لاکچری و جذاب برای مسافران تبدیل‌ می‌کند. فروشگاه‌های بزرگ با لباس‌های برند و شیک، خلیج مصنوعی بچه‌ها، رستوران و کافه‌های بزرگ با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه بین‌المللى باعث شده است تا بعد از پیاده شدن از کشتی به سرعت دلتان برای حال و هوا و تفریحات کشتی تنگ شود.

اگر به دنبال انتخاب جذاب‌ترین تور کشتی کروز ۱۴۰۳ هستید، این کشتی انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این کشتی کروز علاوه بر مسیر دریای کارائیب، در بعضی از سفرهای خود به دریای مدیترانه نیز می‌رود.

 

کشتی هارمونی دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز هارمونی دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۴- کشتی کروز ام اس سی دیواینا (MSC Divina): محبوب و به‌یادماندنی

این کشتی کروز معروف نیز ساخت کمپانی کشتی‌سازی MSC است و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، بهترین و جذاب‌ترین کشتی کروز این شرکت به حساب می‌آید. داخل کشتی کروز ام اس سی دیواینا بسیار بزرگ و باشکوه با ظرفیت بیش از ۴۳۶۳ مسافر است. این کشتی کروز زیبا دارای ۱۴ عرشه است و مسافران خود را به سفری خاطره‌انگیز و جذاب به سمت دریای کارائیب می‌برد.

کشتی کروز دیواینا با ۳۳۵ متر طول و ۱۴۰ هزار تن وزن، غول عظیم‌الجثه و باشکوهی است که دل دریاها را شکافته و مسافران را به سمت ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز هدایت می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز و پرطرفدار این کشتی در اصل برگزاری مهمانی‌های بزرگ و باشکوه و همچنین مراسم رقص آخر شب در گلکسی دیسکو است که لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کند.

کشتی ام اس دیوانیا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز ام اس دیواینا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز دیواینا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۵- معروف‌ترین کشتی کروز: سمفونی دریاها (Symphony of the Seas

به بزرگترین و معروفترین کشتی کروز جهان خوش آمدید! از مدل نامگذاری این کشتی به راحتی می‌توان حدس زد که کشتی سمفونی دریاها نیز متعلق به کمپانی رویال کارابین است.

این کشتی از سال ۲۰۱۸ سفرهای خود را آغاز کرد و مسیر آن نیز فقط دریای کارائیب است. گنجايش این کشتی کروز معادل ۶۶۸۰ مسافر و دارای ۲۲ رستوران، ۴۲ بار و کلاب اختصاصی و چندین لانژ مختلف است که سفر دریایی را برای مسافران بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

امکانات این کشتی کروز شما را شگفت‌زده می‌کند! سالن رقص بزرگ و مجلل، زیپلاین، چندین پارک آبی، پیست اسکی روی یخ، سالن سینما سه‌بعدی و فروشگاه‌های جذاب فقط بخشی از امکانات و خدمات این کشتی هستند.

شتی سمفونی دریاها -تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز سمفونی دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۶- کشتی ملوان دریاها (Mariner of the Seas): یکی از بزرگترین و معروف‌ترین کشتی‌های کروز

شاید به معنای واقعی نتوان فقط یک کشتی را به عنوان‌ معروفترین کشتی کروز معرفی کرد، ولی قطعاً کشتی ملوان دریاها یکی از بهترین‌ و محبوب‌ترین کشتی‌های کروز به حساب می‌آید. کشتی ملوان دریاها متعلق‌ به نسل دوم کلاس Voyager از شرکت رویال کارابین اینترنشنال است. این کشتی کروز بعد از یک ماه بازسازی در سال ۲۰۱۸ تغییرات چشمگیری کرد.

کشتی ملوان دریاها با امکاناتی بی‌نظیر مانند پیست اسکی روی یخ، شبیه‌ساز موج‌سواری فلوریدا، زمین بسکتبال و دیوار صخره‌نوردی، اتاق ماساژ و اسکای پد ، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این کشتی تفریحی رویایی ظرفیت پذیرایی از ۱۳۶۲ مهمان را به صورت همزمان دارد و شما پس از تفریحات لذت‌بخش می‌توانید به سالن‌هاي غذاخوری، رستوران‌های بزرگ یا کافه‌های مجلل در این کشتی بروید تا اندکی استراحت کنید و از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

کشتی کروز ملوان دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز ملوان دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز ملوان دریاها - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

۷- کشتی کروز آیونا (Iona): اولین و بزرگترین کشتی کروز جهان 

کشتی کروز آیونا از اولین کشتی‌های بزرگ دنیاست که از گاز مایع طبیعی به عنوان سوخت کشتی استفاده می‌شود. این سوخت از دیگر سوخت‌های کشتی کروز پاک‌تر است و آلودگی خیلی کمتری دارد. آیونا در سال ۲۰۲۱ برای تور کشتی کروز اروپا، آبدره نروژی و سفر در دریای مدیترانه ساخته شد.

یکی از امکانات بی‌نظیر و زیبای این کشتی کروز همان استخر و فضای استراحت بسیار بزرگ با سقف شیشه‌ای می‌باشد که در طول روز با گرمای طبیعی خورشید فضای دلنشینی را به وجود آورده و در هنگام شب نیز آسمان پرستاره را به شما هدیه مي‌دهد. ظرفیت این کشتی معادل ۵۲۰۰ نفر و دارای امکاناتی مانند کافه، رستوران، پارک آبی، سالن سینما و تئاتر است.

کشتی کروز ایونا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز ایونا - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۸- کشتی کروز فراری نروژی (Norwegian Breakaway): زیبا و حیرت‌انگیز 

یک کمپانی خطوط تفریحی دریایی نروژی برای اولین بار کشتی کروز نروژی را به آب انداخت و سفرهای لاکچری و هیجان‌انگیز را برای مسافران به ارمغان آورد. این کشتی کروز در سال ۲۰۱۳ با طولی بیش از ۳۲۵ متر و وزنی معادل ۱۴۷ تن ساخته شد که در هر سفر خود پذیرای ۴۰۰۰ مسافر است.

امکانات طلایی و بی‌نظیر معروفترین کشتی کروز یعنی کشتی کروز نروژی شامل رستوران‌های متعدد، ۳ سالن سینما بزرگ، یک مجموعه ورزشی بزرگ و پارک آبی جذاب است. این تفریحات به اندازه‌ای شما را سرگرم می‌کند که اصلاً گذر زمان را احساس نمی‌کنید. تور کشتی کروز ۱۴۰۳ با این غول عظیم‌الجثه قطعاً لذت‌بخش‌تر از هر سفر زمینی یا هوایی دیگر خواهد بود!

کشتی فراری نروژ - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی فراری نروژ - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۹- کشتی کروز دیسکاوری پرنسس (Discovery Princess): طراحی خلاقانه و هنرمندانه

فضای داخل کشتی کروز دیسکاوری پرنسس به اندازه‌ای هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده است که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کند. این کشتی کروز گران قیمت و لوکس برای سفرهای لاکچری و هیجان‌انگیز طراحی و ساخته شده است که مسافر را با خود به دل دریاها و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز می‌برد. برای مثال در این کشتی زیبا و جذاب یک کلاب جاز با دکور طلایی رنگ باشکوه وجود دارد که در دنیا بسیار معروف است.

روز عرشه کشتی کروز دیسکاوری پرنسس چندین استخر بزرگ و در محیط سرپوشیده آن نیز تفریحات مختلف و سالن بازی بزرگ وجود دارد که لحظات شاد و خوشی را برای مسافران فراهم می‌کند. در این کشتی زیبا علاوه بر اتاق‌های استاندارد، چندین سوییت بزرگ به همراه تراسهای اختصاصی وجود دارد که قطعاً قیمت بیشتری دارند. مسیر این کشتی کروز مکزیکن ریوییرا، آلاسکا و سواحل اقیانوس آرام است.

کشتی کروز دیسکاوری پرنسس - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز دیسکاوری پرنسس - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

 

۱۰- کشتی کروز پانوراما (Panorama): قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین کشتی کروز

پانوراما، قدیمی‌ترین و معروفترین کشتی کروز جهان است که حدود ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. پانوراما در ابتدا بزرگترين کشتی کروز جهان در دریاها بود که مسیر اصلی آن بین لانگ بیچ و کالیفرنیا آمریکا بوده اما امروزه مسیرهای جدیدی مانند مکزیکن ریویرا هم تجربه کرده است.

تفریحات و امکانات این کشتی همانند دیگر کشتی‌های کروز است، با این تفاوت که پانوراما دارای یک پارک ترامپولین سرپوشیده و دو مسیر دوچرخه‌سواری هیجان‌انگیز است. اگر شما عاشق آشپزی و غذاهای بین‌المللی‌ هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم‌ تا در کلاس آشپزی معروف و جهانی این کشتی شرکت کنید! این فرصت طلایی را از دست ندهید.

کشتی کروز پاناروما - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

کشتی کروز پاناروما - تور کشتی کروز - گردشگران شیراز

بهترین و معروفترین کشتی کروز جهان کدام است؟

جواب به این سوال کمی دشوار است. امروزه کشتی‌های کروز بسیاری در سراسر جهان با بهترین و عالی‌ترین امکانات آماده خدمت‌رسانی به مسافران خود هستند و هر کدام از آن‌ها نیز ویژگی‌ها و تفریحات منحصربه‌فرد نود را دارند. شاید بتوان قدیمی‌تری یا بزرگترین کشتی کروز جهان از لحاظ اندازه و وزن را مشخص کرد ولی قطعاً انتخاب بهترین کشتی کروز برای سفرهای دریایی به عهده خود شما خواهد بود. اگر شما هم برای سفر دریایی خود به دنبال خرید بلیط کشتی کروز هستید، پس از بررسی دقیق هزینه‌ها و مسیر کشتی‌ها تور خود را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که رزرو تور کشتی کروز اروپا نوروز ۱۴۰۳ یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین انتخاب‌ها برای گذراندن ایام نوروز و تعطیلات است. همین حالا تور خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور