گردشگران شیراز لوگو
جزیره کو سامویی - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی 10 تا از زیباترین جزایر تایلند

سرفصل های مقاله

شناخت زیباترین جزایر تایلند می تواند نقطه برجسته سفر به تایلند باشد. این یک راه عالی برای استراحت است. تایلند صدها جزیره دارد و می توانیم بگوییم در طول مایل‌ها خط ساحلی، چه در دریای آندامان در غرب یا در خلیج تایلند در شرق، چیزی برای همه سلیقه ها  وجود دارد. تور تایلند یک تور هیجان انگیز و خاطره انگیز است. 

 

آشنایی با تایلند

تایلند در قلب جنوب شرقی آسیا واقع شده است و در شرق با لائوس و کامبوج هم مرز است. خلیج تایلند و مالزی در جنوب؛ دریای آندامان و میانمار در غرب؛ و لائوس و میانمار در شمال قرار دارد. تایلند خانه معابد بودایی، حیات وحش عجیب و غریب و جزایر دیدنی است. همچنین به خاطر تاریخ جذاب، فرهنگ منحصر به فرد و غذاهای محلی لذیذش شناخته شده است. صنعت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد تایلند ایفا می کند. اکثریت جمعیت را بودایی ها تشکیل می دهند و پس از آن مسلمانان و مسیحیان قرار دارند. پایتخت این کشور بانکوک میباشد.

زیباترین جزایر تایلند

برای معرفی 10 تا از زیباترین جزایر تایلند،فهرستی از زیباترین جزایر تایلند را به شما ارائه میدهیم. اما این ها مکان هایی هستند که طیف کاملی از سواحل عالی، امکانات توریستی فراوان و حال و هوای جزیره های گرمسیری را ارائه می دهند. نگاهی بیندازید و ببینید کدام جزیره تایلند برای شما مناسب تر است. تیم گردشگران شیراز آماده است تا بهترین خدمات را از جمله رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، ویزا و غیره را کنار هم قرار دهد تا بهترین تجربه از تور تایلند برای شما فراهم کند. همچنین اگر ساکن شیراز هستید، تور تایلند از شیراز تجربه راحت تری برای شما خواهد بود.

کوهای سرسبز جزیره کو فی فی از زیباترین جزایر تایلند- گردشگران شیراز

کو فی فی از زیباترین جزایر تایلند

جزایر فی فی جوهره زیبایی های عجیب و غریب هستند و جنگل های سرسبز و خلیج های خیره کننده از شن های طلایی را ارائه می دهند. باید گفت که فی فی دون، تنها جزیره مسکونی، در سال های اخیر توسعه بی رویه ای را تجربه کرده است که اندکی از طبیعت بکر جزیره را خدشه دار می کند. با این حال، این بدان معناست که امکانات توریستی بیشتری مانند رستوران ها، بارهای ساحلی و فروشگاه ها در این جزیره وجود دارد. زندگی شبانه در کو فی فی به ویژه در برنامه های زمانی که ماه کامل میشود و مخصوصاً در بین مردم کوله گرد محبوب است، قابل توجه است. غواصی در اطراف کو فی فی بسیار محبوب است، همانطور که سفر به کو فی فی له، مکان معروف ساحل، که در سال 2000 جزیره را به شهرت رساند.

جزیره کو چانگ - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو چانگ

کو چانگ یکی از چالش برانگیزترین جزایر تایلند برای دسترسی است، اما این موضوع به آن کمک کرده زیبایی طبیعی و فضای آرام خود را حفظ کند. این جزیره همچنین یک جزیره بزرگ است (از نظر وسعت بعد از پوکت در رده دوم قرار دارد) اما تنها پذیرای تعداد کمی از بازدیدکنندگان است. زمین های کوهستانی آن را نسبت به سایر جزایر تایلند ناهموار تر می کند، که کاوش را چالش برانگیز تر و هیجان انگیز تر می کند. سواحل زیادی در کو چانگ وجود دارد.

جزیره پوکت - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

پوکت

اگر به دنبال یک تعطیلات همه جانبه با ترکیبی از سواحل زیبا، حمل و نقل راحت و فعالیت های فراوان هستید، پوکت یک گزینه عالی است. پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند است که برای اقامت‌های مجلل و استراحت‌های خانوادگی بسیار مناسب است و مکان‌های کشف‌نشده زیادی نیز دارد. با داشتن فرودگاه بین المللی خود، حتی بازدیدهای کوتاه از سایر نقاط آسیای جنوب شرقی را نیز میسر کرده است. به محض اینکه شب فرا می رسد، کلوب ها، نمایش ها و رستوران های شیک برای رقابت با هم شروع به فعالیت میکنند.

جزیره کو لانتا - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو لانتا

کو لانتا به کرابی نزدیک است. بزرگ، آرام و مکانی محبوب برای تعطیلات خانوادگی است. 9 سواحل مجزا در کو لانتا به همراه برخی نقاط خلوت برای لذت بردن وجود دارد. برای رسیدن به کو لانتا، می‌توانید از فرودگاه کرابی از ترانسفر اکسپرس استفاده کنید که ترکیبی از مینی‌ون و قایق تندرو است و شما را در کمتر از ۲ ساعت به آنجا می‌رساند. این ترکیب دلپذیر از راحتی و بکر بودن برای بسیاری از آفتاب جویان جذاب است.

جزیره کو لیپ - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو لیپ

در دهه 1990، کو لیپ به عنوان یک جزیره گرمسیری دورافتاده که دارای سواحل خیره کننده، آب شفاف و غذاهای دریایی است که مستقیماً از قایق های ماهیگیری کبابی میشوند، به شهرت رسید. در استان ساتون جنوبی تایلند، نزدیک مرز تایلند و مالزی، به مجمع الجزایر آدانگ راوی در حومه پارک ملی دریایی تاروتائو تعلق دارد. این جزیره که در اصل فقط کولی‌های دریایی در آن زندگی می‌کردند، به سرعت برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده گردشگری توسعه یافته است، اگرچه این جزیره هنوز هم از زیباترین جزایر تایلند هستند. کو لیپ به خاطر غواصی کاملاً مشهور است و صخره های مرجانی آن به راحتی قابل دسترسی است زیرا فقط چند متر دورتر از هر یک از 4 ساحل اصلی شروع می شوند.

 

کو سامویی

جزیره کو سامویی بخشی از مسیر گردشگری پر رفت و آمد تایلند است که امکانات عالی، طیف وسیعی از سواحل خیره کننده و حتی برخی از مراکز خرید بزرگ را ارائه می دهد. کسانی که برای اولین بار به تایلند می‌روند، احتمالاً از دسترس بودن همه چیز در کو سامویی قدردانی می‌کنند. کسانی که عاشق بارهای ساحلی و شلوغی هستند ساحل چاونگ را دوست خواهند داشت. اکثر اقامتگاه‌ها در سامویی در رده‌های متوسط ​​قرار می‌گیرند، اما استراحتگاه‌های 5 ستاره باورنکردنی را خواهید دید که در خلیج‌های بکر دور از ساحل شرقی محبوب واقع شده‌اند.

جزیره کو سامت - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو سامت

کو سامت یک مکان برای تعطیلات آخر هفته مورد علاقه مردم بانکوکی است. این جزیره در نوع خود یک جزیره شگفت انگیز تایلندی است که دارای چندین ساحل زیبا و اقامتگاه های مقرون به صرفه است. در حالی که کیفیت شن و ماسه و دریا به خوبی با بهترین جزایر تایلندی در یک رده است. شب که می‌شود، سواحل کو سامت مملو از بارها و مهمانی‌هایی است که ترکیبی از تایلندی‌ها و خارجی‌ها را در خود جای داده است.

جزیره کو فانگان - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو فانگان

کو فانگان یا کو پنگان مطمئناً یکی از زیباترین جزایر تایلند است. همچنین جزیره ای مملوء از تضادها است. میزبان بزرگترین مهمانی ساحلی کشور است، اما برخی از خلوت ترین و بکرترین نقاط را دارد. کو فانگان که عمدتاً از گرانیت تشکیل شده است، یک جزیره (تقریبا) دست نخورده با فضایی از جنگل های استوایی سرسبز و تپه ها و بسیاری از سواحل ایده آل، طولانی و شنی سفید و همچنین بیش از 20 مکان برای غواصی در اطراف آن قرار گرفته است.

جزیره کو تائو - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

کو تائو

یکی از دلایل اصلی انتخاب این جزیره این است که یکی از بهترین مکان های جهان برای یادگیری غواصی است. صخره های مرجانی پر جنب و جوش به طور طبیعی محل زندگی طیف گسترده ای از موجودات دریایی رنگارنگ از جمله لاک پشت ها هستند. پس از چند روز در کو تائو، به لطف کوچک بودن جزیره و گرمی مردم محلی، احساس می‌کنید که یک محلی هستید.

جزیره سیمیلیان - زیباترین جزایر تایلند - گردشگران شیراز

جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان، در جنوب تایلند، از نظر امکانات محدود هستند، اما اگر به دنبال سواحل تمیز و زیبا هستید، ارزش تلاش برای رسیدن به آنجا را دارند. این جزایر که به عنوان یک پارک دریایی ملی محافظت می شوند، فقط بین ماه های اکتبر و مه قابل دسترسی هستند. از پوکت تا سیمیلان با قایق تندرو حدود 1.5 ساعت طول می کشد. این جزایر اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی در جهان معرفی می‌شوند. ممنوعیت هتل‌ها و ماهیگیری تجاری در آب‌های اطراف سیمیلان، آبزیان را تقریباً بکر نگه داشته است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور