گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی بهترین هتل های آلانیا

سرفصل های مقاله

ما لیستی با بهترین هتل های آلانیا در تور ترکیه را جمع آوری کردیم تا به شما در انتخاب یک اقامتگاه لوکس کمک کرده باشیم. در واقع، داشتن یک سفر لذت بخش به شهر رویایی آلانیا، با اقامت در بهترین هتل های این شهر میسر می شود. هر یک از این هتل می توانند سفری شاد و خاطره انگیز را به مهمانان خود ارائه دهند. با وبلاگ الی گشت همراه باشید.

هتل سان پریم سی لانگ (Sunprime C-Lounge)

پریم سی لانگ هتلی جذاب و مطابق با مد روز است که به ویژه برای زوج های جوان بسیار محبوب است. هتل با ویژگی وای فای رایگان، مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده و استخر روباز فصلی، بهترین امکانات در آلانیا را ارائه می دهد. هتل سان پریم سی لانگ دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و میهمانان می توانند از یک وعده غذایی خوشمزه در رستوران لذت ببرند. همۀ اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

برخی از اتاق های هتل دارای یک مکان نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، حوله و دمپایی است. میز تحریر ۲۴ ساعته، خدمات دربان و آرایشگاه در این هتل وجود دارند. هتل سی لانگ دارای یک منطقه ساحلی اختصاصی است که گردشگران می توانند در این مکان دوچرخه اجاره کنند. تور ترکیه

پریم سی لانگ که از بهترین هتل های آلانیا است از میدان آلانیا آتاتورک ۴.۱ کیلومتر فاصله دارد، در حالی که برج سرخ آلانیا با هتل ۴.۲ کیلومتر فاصله خواهد داشت. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه قاضی پاشا است که ۳۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل اقامتی فوق العاده را در اختیار کلیه گردشگران از اقصی نقاط جهان قرار دارد.

  • امتیاز هتل: ۹.۵ از ۱۰
  • تعداد اتاق: ۱۶۴
  • درجه هتل: ۵ ستاره

 

 

 لابراندا آلانتور (Labranda Alantur) | هتل های آلانیا

اقامت در هتل لابراندا آلانتور لذت بخش و رُمانتیک است. اتاق های دنج این هتل ۵ ستاره، در یک ساحل ۴۰۰ متری در آلانیا واقع شده اند. همۀ اتاق ها بالکن اختصاصی دارند. از گزینه های تفریحی هتل می توان به استخرهای شنا با بخش های مخصوص کودکان، آبگرم و زمین های تنیس اشاره کرد. تور ترکیه

اتاق های بزرگ هتل آلانتور با رنگ های گرم تزئین شده اند و پنجره هایی بزرگ از کف تا سقف را ارائه می دهند. هر کدام از اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای هستند. بعضی از اتاق ها چشم انداز دریا دارند، در حالی که بعضی دیگر باغ هایی گرمسیری را نشانه گرفته اند.

رستوران اصلی هتل غذاهای ترکی، ایتالیایی و چینی به سبک بوفه را سرو می کند. هتل آلانتور سایبان ها، صندلی آفتاب و تشک رایگان را نیز ارائه می دهد. میهمانان همچنین می توانند با تجهیزات هوازی در سالن بدنسازی تمرین کنند یا در مرکز آبگرم ماساژ آرامی بگیرند.

برای میهمانان کوچک تر (کودکان)، زمین بازی و استخر شنای مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. دسترسی به وای فای در مکان های عمومی رایگان است. قلعه آلانیا ۱۵ دقیقه با ماشین و مرکز شهر آلانیا ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگانی نیز در دسترس است. تور ترکیه

  • امتیاز هتل: ۹.۲ از ۱۰
  • تعداد اتاق: ۳۵۰
  • درجه هتل: ۵ ستاره

 هتل آنتیک رومن پالاس (Antique Roman Palace) تور ترکیه

هتل آنتیک رومن پلاس که از بهترین هتل های آلانیا محسوب می شود، دارای طرح معماری زیبا، مدرن و نوگراست. این هتل ۵ ستاره و ساحلی، فقط ۲ کیلومتر از مرکز آلانیا فاصله دارد و تراسی با منظره دریا و اتاق هایی با بالکن اختصاصی ارائه می دهد. وای فای رایگان نیز در این هتل در دسترس است. صندلی ها و چترهای مخصوص آفتاب نیز به صورت رایگان در ساحل موجود هستند.

اتاق های هتل آنتیک رومن پالاس دارای تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. مهمانان می توانند از بالکن خود از منظره دریا لذت ببرند. رستوران آنتیک اتومان شامل تمام غذاهای ترکی و بین المللی است که با مواد تازه و فصلی تهیه شده اند.

 

میهمانان همچنین می توانند از خوردن انواع کوکتل ها و نوشیدنی ها در تراس یا بار استخر لذت ببرند. هتل آنتیک رومن پالاس آلانیا یک حمام ترکی آرام و یک استخر روباز را با سرسره آب ارائه می دهد. میهمانان می توانند از ورزش تنیس روی میز به صورت رایگان بهره مند شوند. در این هتل امکانات حمام، سونا و ماساژ نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود.

  • رتبه بندی هتل: ۹.۱ از ۱۰
  • تعداد اتاق: ۱۱۳
  • درجه هتل: ۵ ستاره

 هتل گرند کاپتان (Hotel Grand Kaptan) | هتل های آلانیا

هتل گرند کاپتان تنها چند قدم از دریای زیبای مدیترانه فاصله دارد. اتاق های این اتاق با بالکن به مهمانان ارائه می شود. این امکانات شامل ۲ استخر روباز با ۳ سرسره آب هستند. منطقه ساحل اختصاصی با یک اسکله ۳۰۰ متر مربعی در دسترس است که می توانید از خورشید و آب های فیروزه ای رنگ آن لذت نهایی را ببرید. تور ترکیه

 

وای فای رایگان فقط در لابی در دسترس است. اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و با مبلمان چوبی، پنجره های از کف تا سقف و فرش تزئین شده اند. همۀ اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند. بوفه رستوران هتل گرند کاپتان، طیف گسترده ای از غذاهای اصیل ترکی و غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

این هتل همچنین ۲ رستوران مدرن دارد که غذاهای دریایی کشورهای مختلف از جمله ایتالیایی را سرو می کنند. تیم سرگرمی هتل گرند کپتان نیز فعالیت های زیادی را در طول روز از جمله بازی های آبی و ایروبیک ترتیب می دهد. در عصر، مهمانان می توانند از نمایش های زنده لذت ببرند. تور ترکیه

مرکز آبگرم هتل گرند کاپتان دارای یک مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی سنتی است. میهمانان همچنین می توانند روی صندلی آفتابگیر در قسمت ساحل اختصاصی استراحت کنند. هتل ۶ بار در روز سرویس حمل و نقل رایگان به مرکز شهر آلانیا ارائه می دهد. قلعه آلانیا با هتل گرند کپتان ۸ کیلومتر و فرودگاه قاضی پاشا نیز ۳۶ کیلومتر فاصله دارند. شاتل فرودگاه (سیستم حمل و نقل به فرودگاه) را می توان با هزینه اضافی ترتیب داد.

  • امتیاز هتل: ۹ از ۱۰
  • تعداد اتاق: ۳۳۴
  • درجه هتل: ۵ ستار

 هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا (Asia Beach Resort & Spa Hotel) تور ترکیه

بیچ ریزورت اند اسپا هتلی لوکس که از بهترین هتل های آلانیا محسوب می شود، دارای استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، استخر سرپوشیده و ساحل اختصاصی است. این هتل دارای مرکز آبگرم، شامل خدمات حمام، سونا، وان آبگرم و ماساژ است. مهمانان می توانند به وای فای رایگان در سراسر هتل دسترسی داشته باشند.

 

هر اتاق در این هتل با دکوراسیون مدرن، دارای تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت است. برخی از اتاق ها دارای یک مکان نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی مجهز به دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. خدمات همه جانبه شامل صبحانه، ناهار و شام به طور روزانه سرو می شوند.

اسنک بار هتل برای دریافت یک لقمه سریع و خوشمزه ایده آل است و بار هتل نیز برای خوردن یک نوشیدنی خنک در بعد ظهری گرم عالی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته با خدمات اتاق، سالن مشترک و آرایشگاه در این هتل وجود دارند. خدمات نگهداری از کودکان نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند.

خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز ارائه می شوند. در این هتل می توانید تنیس روی میز، بیلیارد و دارت بازی کنید و با اجاره دوچرخه و خودرو از بودن در آلانیا لذت نهایی را ببرید. مرکز شهر آلانیا در فاصله ۵ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، قاضی پاشا است که با ماشین ۳۰ دقیقه فاصله دارد. تور ترکیه

  • امتیاز هتل: ۸.۹ از ۱۰
  • تعداد اتاق: ۳۲۰
  • درجه هتل: ۵ ستاره

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com