گردشگران شیراز لوگو
مراکز خرید دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

دبی، مقصدی ایده‌آل برای خرید

سرفصل های مقاله

دبی، مقصدی ایده‌آل برای خرید برای تمام گردشگران از سراسر دنیا به حساب می‌آید که لذت و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند. غیرممکن است که در یک خیابان اصلی قدم بگذارید و حداقل یک مرکز خرید لوکس و جذاب نبینید. با این تفاسیر، به کدام مراکز خرید دبی برویم؟ لوکس‌ترین مراکز خرید دبی کدام است؟ یا حتی اگر قصد خرید مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، کدام یک از این مراکز خرید برای شما گزینه مناسبی است؟

اگر می‌خواهید تا در میان این همه انتخاب سردرگم نشوید، این راهنما را با دقت مطالعه کنید.

بهترین مراکز خرید دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

مراکز خرید دبی؛ لاکچری و گران‌قیمت یا ارزان و قیمت مناسب؟!    

قبل از هر چیز باید بدانید که دبی پر از مراکز خرید لوکس و مراکز خرید عادی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه است. پس قبل از خرید حتماً فروشگاه یا مرکز خرید را به درستی انتخاب کنید. وجود مغازه‌هایی لاکچری در مراکز خرید لوکس دبی همراه با حضور برندهایی مانند گوچی، لویی ویتون، نایک و آدیداس همگی لذت خرید را برای گردشگران چند برابر می‌کند.

از طرف دیگر وجود مراکز خرید ارزان دبی باعث می‌شود تا تمامی گردشگران با هر سلیقه‌ای امکان خرید در مراکز خرید دبی را داشته باشند. علاوه بر این، در ماه ژانویه معمولاً بیشتر مغازه‌ها به مدت یک ماه فستیوال خرید برگزار می‌کنند و تمامی اجناس و کالاهای خود را با تخفیفات باورنکردنی به فروش می‌رسانند. بنابراین شما می‌توانید از این فرصت‌های طلایی نیز برای خریدهای مقرون‌به‌صرفه استفاده کنید.

لوکس ترین مراکز خرید دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

لوکس‌ترین مراکز خرید دبی و تجربه خرید لاکچری    

انواع مغازه‌های لاکچری از برندهای بین‌المللی در مراکز خرید لوکس دبی وجود دارند که همگی تجربه‌ای بی‌نظیر از خریدی فراموش‌نشدنی را به شما هدیه می‌دهند. اگر به دنبال بهترین مراکز خرید دبی هستید، لیست زیر برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

 

  • مرکز خرید دبی مال (The Dubai Mall)  

به بزرگترین مرکز خرید دبی خوش آمدید! این مرکز خرید بزرگ و لاکچری فقط 1200 مغازه در خود ندارد، بلکه بخش‌های مختلفی مانند خیابان فشن (Fashion Avenue)، آکواریوم، موزه ژوراسیک و در کمال ناباوری پیست اسکی روی یخ نیز در این مرکز خرید جذاب وجود دارد. تمامی برندهای معروف دنیا از دیور و فندی تا گوچی و ورساچه همگی در این مرکز خرید شعبه دارند. لذت خرید در دبی مال و سپس خوردن شام‌های خوشمزه و بین‌المللی در رستوران و فود کورت‌های این مرکز خرید قطعاً لحظاتی شاد و فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

آدرس دبی مال: خیابان مرکز مالی، جاده شیخ زاید، جنب برج خلیفه دبی

  • امارت مال (Mall of the Emirates)

سومین پاساژ بزرگ خاورمیانه و یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید در دبی که سالانه بیش از 30 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند! اگر وارد این پاساژ شدید، باید عزم خودتان را جزم کنید تا در نهایت بعد از چند ساعت فقط از چند طبقه و تعداد محدودی از مغازه‌ها دیدن کنید. امارت مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که بیش از 630 برند تجاری معروف در آن شعبه دارند.

این ساختمان بزرگ و مجهز فقط یک مرکز خرید به تنهایی نیست، بلکه مکانی رویایی برای تفریح و خوشگذرانی کودکان و بزرگسالان نیز به حساب می‌آید. پارک خانوادگی، سینما MOE VOX و کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های بزرگ و مجلل با انواع غذاهای عربی و بین‌المللی لحظاتی شاد و بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زنند.

آدرس امارت مال: خیابان شیخ زاید، منطقه البرشا، البرشا 1

ارزانترین مراکز خرید دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

  • مرکز خرید مارینا مال (Dubai Marina Mall)

آیا تا به حال یک مرکز خرید فقط با چهار طبقه ولی با مساحتی معادل 36 هزار و 200 متر مربع دیده‌اید؟ مارینا مال یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در دبی به حساب می‌آید که دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند آتریوم Dome، سینمای فوق‌پیشرفته و کافه‌های شیک و جذاب است. این مرکز خرید دارای مغازه‌هایی متناسب با تمامی سلیقه‌هاست و شما به راحتی می‌توانید تمام کالاها و لوازم موردنیاز خود را از این مرکز خرید لاکچری بخرید.

آدرس مارینا مال: خیابان شیخ زاید

  • مرکز خرید ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

یک اثر تاریخی، هنری و توریستی بی‌نظیر را در مرکز خرید ابن بطوطه مشاهده خواهید کرد. این مرکز خرید جذاب و متفاوت که نشانگر سفرهای ابن بطوطه به اندلس، مصر، تونس، چین و ایران است در اصل بسیار بیشتر از یک مرکز خرید ساده است. در هر بخش از این مرکز خرید شما طرح‌های معماری و تزیینات مختص به همان کشور را می‌بینید و تجربه خرید شما با بازدید از موزه همراه می‌شود.

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه: خیابان شیخ زاید، جبل علی

  • مرکز خرید مرکاتو (Mercato Shopping Mall)

مرکز خرید مرکاتو با کف سنگفرش و میدان‌هایی که پر از مغازه‌های برندهای معروف جهان است فقط به دنبال تداعی حس و حال قدم زدن در ایتالیا دوره رنسانس است. در این بازار خرید جذاب و منحصربه‌فرد شما مغازه‌هایی از تمامی برندهای معروف مانند Gap،Laura Ashley ، Mango و سایر برندهای معتبر خواهید دید که لذت خرید لاکچری و جذاب را برای شما دوبرابر می‌کند. علاوه بر این، رستوران‌های هندی، شکلات‌فروشی‌های ایتالیایی و هزاران مغازه خاص و متفاوت دیگر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که فقط باید از آن‌ها دیدن کنید.

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی، جمیرا 1، خیابان جمیرا بیچ

  • مرکز خرید وافی سیتی (Wafi City)

حس و حال عجیب خرید لباس‌های مدرن و جدید در مصر باستان را فقط در وافی سیتی تجربه می‌کنید. این مرکز خرید جذاب و متفاوت در اصل یکی از نمادین‌ترین و بزرگترین مراکز خرید دبی به حساب می‌آید که با معماری بی‌نظیر خود حس و حال قدم زدن و خرید در بازارچه‌های سنتی مصر باستان را به شما می‌دهد. مغازه‌ها و بوتیک‌های این مرکز خرید از دور همانند معابد و تابوت‌های مصری به نظر می‌رسند، اما وقتی نزدیک می‌شوید در کمال تعجب با اجناس و کالاهایی لوکس روبرو می‌شوید.

تجربه خرید در مرکز خرید وافی سیتی واقعاً در کلمات نمی‌گنجد.

آدرس وافی سیتی: ام حریر 2، خیابان عود متا

  • مرکز خرید دهکده جهانی (Global Village)

مرکز خرید دهکده جهانی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی با معماری جذاب و منحصربه‌فردی است که هر گردشگری باید حتماً از آن دیدن کند. حتی اگر هیچ کالایی هم از اینجا نخرید، باز هم قدم زدن در میان مغازه‌های این مرکز خرید برایتان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و خاص به همراه دارد. در این مرکز خرید هر کشوری بازار مختص به خود را دارد و شما می‌توانید مستقیم به سراغ کشور و کالاهای موردنظر خود بروید یا اینکه از تماشای مغازه‌ها و فرهنگ‌های مختلف لذت ببرید.

آدرس دهکده جهانی: دبی، جاده شیخ محمد بن زاید

جاذبه های گردشگری دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

مراکز خرید ارزان دبی کجاست؟  

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب و تجربه یک خرید مقرون‌به‌صرفه هستید، دبی حتماً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. زیرا بعضی از مراکز خرید و مغازه‌ها در دبی کالاهای باکیفیت با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند. حتی شما می‌توانید از بازار دبی عمده‌فروشی نیز خریدهای بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای انجام دهید. در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب برایتان آورده‌ایم.

 

  • بازار دستفروشی دبی (Dubai Flea Market)

این بازار یکی از بهترین وپرطرفدارترین بازارهای دبی برای خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. در بازار دستفروشی دبی می‌توانید انواع کالاهای مختلف از لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی را با قیمتی مناسب و آفرهای خوب بخرید. از لحاظ کیفیت هم نگران نباشید؛ زیرا تمامی کالاها دارای کیفیت خوب و قابل‌قبول هستند. این بازارها در آخر هر هفته در مکان‌های مختلفی مانند دیره و پارک حوض البرشا برگزار می‌شود.

  • برندز فور لس دبی (Dubai Brands For Less)

اگر به دنبال مرکز خرید ارزان در دبی هستید، مغازه برندز فور لس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. در این مغازه همیشه لباس‌های برند با قیمت‌های مناسب و آفرهای ویژه وجود دارد که به شما امکان یک خرید ارزان و خوب را می‌دهد. شعبه‌های مختلف این مغازه در مکان‌های مختلفی مانند مرکز خرید ابن بطوطه و خیابان ام سقیم وجود دارد. فقط کافیست تا نزدیک‌ترین شعبه به هتل محل اقامتتان را پیدا کنید.

  • بازار دبی (Souks in Dubai)

دبی به خاطر بازارهای قدیمی و خاص خود در میان گردشگران معروف است و شما به راحتی می‌توانید در هر گوشه و کنار شهر از این بازارهای قدیمی دیدن و خرید کنید. بازارهای قدیمی زیادی در دبی وجود دارد که بهترین مکان برای خرید پارچه، بافت، ابریشم و انواع پارچه‌های زینتی با قیمت بسیار مناسب است. علاوه بر این، بازارهای قدیمی دبی یک انتخاب عالی برای خرید لباس، کیف و اکسسوری با قیمت مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید.

از دبی چه بخریم؟ - تور دبی - گردشگران شیراز

  • مرکز خرید الکرامه (Al Karama)

مرکز خرید الکرامه یکی از مراکز خرید دبی با قیمت بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است که بهشتی برای گردشگران علاقه‌مند به خرید به حساب می‌آید. تمامی کالاهایی که در مراکز خرید لوکس دبی با قیمت 1000 درهم به بالا به فروش می‌رسند، در مرکز خرید الکرامه با همان کیفیت فقط با قیمت 50 تا 60 درهم هستند. حتی اگر شما به خوبی با فروشنده‌ها چانه بزنید، می‌توانید با قیمت کمتر نیز کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنید.

فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید لباس، کیف، اکسسوری، سوغاتی یا کفش هستید، این بازار برای شما بهترین گزینه برای تجربه یک خرید ارزان در دبی است.

آدرس مرکز خرید الکرامه: خیابان کویت، نزدیک مرکز خرید العطار

  • مرکز خرید دبی اوت‌لت (Dubai Outlet Mall)

اگر به دنبال خرید ارزان در دبی هستید، پس حتماً به دبی اوت‌لت یک سری بزنید. کالاهای باکیفیت و اورجینال ولی با قیمتی استثنایی و آفرهای ویژه را فقط در دبی اوت‌لت مال می‌توانید پیدا کنید. دبی اوت‌لت مال به خاطر فروش ویژه لباس‌های برند فصل‌های گذشته با قیمت کمتر و آفرهای ویژه در میان گردشگران معروف است. این مرکز خرید فقط به مد و سبک زندگی اختصاص دارد و شما می‌توانید لباس‌های شیک و خاص از برندهای Bloomingdale’s، Harvey Nichols و Boutique 1 را خریداری کنید.

اوت لت مال دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه با بیش از 120 نمایندگی از برندهای معتبر و 240 فروشگاه است. در این مرکز خرید حتی مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی خاص و متفاوتی نیز وجود دارد که هر خریداری را وسوسه می‌کند. پس به هیچ عنوان فرصت خرید از این مرکز خرید دبی ارزان را از دست ندهید.

  • مرکز خرید دراگون مارت (Dragon Mart)

یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی با بیش از 5 هزار مغازه چینی که به دلیل تنوع بالای محصولات و قیمت‌های ارزان و باورنکردنی در میان گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد. این مرکز خرید در اصل محلی برای واردات کالاهای چینی با قیمت بسیار ارزان است که امکان خرید در دبی با قیمت ارزان را برای همه فراهم می‌آورد.

آدرس دراگون مارت: بعد از خروجی شیخ زاید، جاده العویر، کنار اینترنشنال سیتی

ارزانترین تور دبی از شیراز - تور دبی - گردشگران شیراز

از دبی چی بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که معمولاً گردشگران قبل از سفر به دبی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند این است که: “از دبی چی بخریم؟” مراکز خرید دبی بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید انواع کالاهای مصرفی و موردنیاز خود را در سفرتان به دبی از آنجا تهیه کنید. اما اگر به دنبال خریدی هستید که برایتان سود خوبی داشته باشد و همزمان خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای هم داشته باشید، لیست زیر شامل بهترین کالاها برای خرید از دبی است.

  • لوازم الکترونیکی
  • تلفن همراه و لوازم جانبی آن
  • لوازم یدکی خودرو
  • لوازم خانگی
  • ادویه
  • طلا
  • شکلات
  • عطر و ادکلن

چگونه ارزانترین تور دبی را بخریم؟

دبی شهری لاکچری پر از مرکز خرید و تفریحات لوکس و بی‌نظیر است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. اگر از حق هم نگذریم، قیمت همه‌چیز در دبی تقریباً زیاد است و برای اینکه بتوانید یک سفر لذت‌بخش همراه با خرید و انواع تفریحات مختلف تجربه کنید، پس بهتر است تا تور دبی خود را با قیمتی ارزان رزرو کنید.

گردشگران شیراز، مجری تخصصی تور ارزان دبی از شیراز به شما کمک می‌کند تا بهترین و خاص‌ترین تور دبی را برای تعطیلات خود رزرو کنید و همراه با خرید تور خود آفرهای ویژه و خدماتی عالی دریافت کنید. فقط کافیست تا با کارشناسان تورهای خارجی ما تماس حاصل فرمایید و تور اختصاصی خود را رزرو کنید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور