گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

لیست مراکز تفریحی قشم

سرفصل های مقاله

پاراسل قشم؛ یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات قشم

پرواز کردن بر فراز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، لذتی است که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن گذشت. پاراسل یا چترسواری را در جزیره قشم از دست ندهید. زمانی که برای اولین بار در آسمان قشم اوج می‌گیرید، تماشای جزیره با زیبایی‌ های بی اندازه اش واقعا هیجان انگیز است. خوبی پاراسل این است که به صورت انفرادی یا به همراه دوستان و یا اعضای خانواده به صورت دو نفره و سه نفره میتواند انجام شود. بعد از اینکه سوار پاراسل شدید، این چتر بزرگ به یک قایق موتوری وصل شده که با حرکت قایق، چتر هم شروع به حرکت می‌کند.

تور قشم
پاراسل قشم

قایق سواری از دیگر تفریحات جزیره قشم

قایق‌سواری همیشه در سواحل قشم وجود داشته و از پرطرفدارترین تفریحات قشم به شمار می‌رود. قایق‌سواری برای کسانی که از تفریحات هیجان انگیز قشم کمی میترسند و یا برعکس، می‌خواهند به صورت گروهی لذتی مهیج از قایق‌سواری را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود. بیش‌تر قایق‌های قشم تندرو میباشند. همچنین، با سرعت بالایی که دارند، قایق بر روی موج‌های آب می‌افتد! در همین زمان با جدا شدن قایق از سطح آب، حس رها بودن به شما دست می‌دهد که تجربه ای فوق العاده از قایق‌سواری برای شما به ارمغان می‌آورد.

تور قشم

شاتل سواری از تفریحات قشم

در سفر به قشم تفریحاتی که هم هیجان انگیز و هم قیمتی نسبتا مناسب دارد، شاتل‌سواری است. این بازی مهیج مثل بناناسواری از تفریحات آبی و پرطرفدار قشم است که هر زمان به ساحل قشم بروید آن ها را روی آب خواهید دید. حداکثر 4 نفر می‌توانند در شاتل‌سواری بنشینند و به‌ وسیله قایق سرعتی یا جت کشیده می‌شوند.

شاتل سواری

پارک آبی قشم از بهترین مراکز تفریحات قشم-تور قشم

این پارک به مساحت 2 هزار مترمربع می‌تواند ازجمله بهترین ها در لیست مراکز تفریحی قشم  خود را جای دهد. پارک آبی قشم یکی از پارک‌های پرطرفدار و باکیفیت ایران است که در خلیج فارس قرار دارد. این پارک یک تفریح فراموش‌نشدنی برای گذراندن اوقات فراغت کنار دوستان و یا خانواده به شمار می‌رود. در این پارک شما می‌توانید ساعت‌ها به تفریح کتید. از جمله امکانات و تجهیزات مدرن این مجموعه میتوان به سالن بیلیارد، استخر، چاله فضایی، شیب مستقیم، سرسره‌های منحنی، حمام سونا، جکوزی، کافی‌شاپ و … اشاره کرد.

لیست مراکز تفریحی قشم
پارک آبی قشم

پارک زیتون یکی از معروف‌ترین پارک های قشم

پارک زیتون قشم از محبوب ترین های جزیره قشم است. همچنین، محیطی دلنشین و سرسبز است که برای گردشگران از گزینه‌های اصلی استراحت به حساب می آید. چیزی که پارک زیتون را به یکی از پرطرفدارترین پارک های قشم تبدیل کرده، وجود امکانات رفاهی و آلاچیق‌هایی مناسب برای استراحت مسافران است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور