گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به مالدیو

سرفصل های مقاله

مالدیو کشوری جذاب و زیبا در جنوب غربی اقیانوس هند می باشد و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . این کشور از چندین جزیره تشکیل شده و دارای آب و هوای گرم استوایی می باشد و برای گردش و استراحت بسیار مناسب است . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی راهنمای سفر به مالدیو بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

مالدیو کجاست ؟

مالدیو کشوری در جنوب آسیا و در اقیانوس هند قرار گرفته است و دارای سواحل زیبا و آب و هوایی بسیار خوب است . همچنین این کشور خدمات عمومی با کیفیت و مقرون به صرفه ای را ساکنان خود فراهم آورده است و بهداشت و سلامت در این کشور در حالت بسیار خوبی قرار دارد .

آب و هوای مالدیو

مالدیو به دلیل نزدیک بودن به اقیانوس هند دارای آب و هوای گرم و استوایی می باشد و در دو فصل سال در این کشور شاهد بارش باران خواهید بود . درفصل های بهار و تابستان آب و هوای گرم و استوایی در این کشور شرایط بسیار خوبی را برای استراحت فراهم می کند .

جاذبه های گردشگری مالدیو

  • موزه مالدیو

موزه مالدیو یکی از بناهای تاریخی جذاب کشور مالدیو می باشد و در شهر ماله یعنی پایتخت این کشور قرار دارد . این موزه باهدف حفظ تاریخ و القای وطن‌دوستی به مردم برپا گردید و در آن آثار باستانی بسیاری از پادشاهان قدیم نگه داری می شود .

  • وادهو

وادهو یکی از جزایر منحصربه فرد و جذاب در مالدیو می باشد و در شب این جزیر مانند ستاره می درخشند و صحنه ای بسیار جذاب را رقم می زنند که بازدید از این جزیره برای گردشگران بسیار شگفت انگیز خواهد بود .

  • فیدهو

فیدهو از جزایر سرسبز بسیار جذاب مالدیو می باشد و در آن درختان سبز مانند درخت خل و سیب زمینی شیرین که سراسر این جزیره را پوشانده اند .

هتل های مالدیو

در این کشور هتل های زیبا و زیادی برای اقامت وجود دارند و شما می توانید سفری جذاب و فوق العاده را برای خودتان رقم بزنید . در ادامه بررسی هتل های این جزیره می پردازیم :

هتل تاج اکزوتیکا

هتل تاج اکزوتیکا از هتل های جذاب و منحصربه فرد مالدیو می باشد که دارای محیطی کاملا آرام و بسیار دنج می باشد و شما می توانید مدتی را در کنار اقیانوس هند در آرامش استراحت کنید . این هتل دارای استخر و بالکن های اختصاصی و همچنین تخت های مناسب آفتاب گرفتن می باشد .

هتل کودا هورا

هتل کودا هورا یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین هتل های مالدیو می باشد که از چند ویلای ساحلی تشکیل شده است که امکانات جذابی مثل رستوران ، استخر و… دارد . با رزرو این هتل شما می توانید هر زمان که خواستید از غواصی در آب های نزدیک این هتل استفاد کنید . همچنین جذاب ترین قسمت این هتل بخش زیرین این هتل می باشد که دارای دیوارهای شیشه ای هستند و در اتاق خود می توانید دنیای داخل آب را تماشا کنید .

تور مالدیوهتل سونوا گلی

هتل سونوا گلی از هتل های مجلل و بسیار جذاب مالدیو می باشد . این هتل از 45 ویلای بر روی آب ساخته شده است و هر کدام از این ویلاها دارای امکاناتی نظیر استخر و سرسره آبی می باشند . این هتل بسیار دنج و آرام می باشد و شما می توانید لحظاتی زیبا را برای خود و عزیزانتان در این هتل رقم بزنید.

زمان مناسب برای سفر به مالدیو ؟

بهترین زمان برای سفر به مالدیو فصل های بهار  و تابستان می باشد زیرا در این ماه ها هوا حالت بهاری می باشد و در بهترین حالت خود قرار دارد . نه سرد می باشد و نه خبری از آفتاب سوزان است.

غذاهای مالدیو

مالدیو دارای غذاهای خوشمزه ای می باشد که به شما پیشنهاد می شود حتما آن ها را امتحان کنید بیشتر این غذاها با ماهی و نارگیل درست می شوند .

  • کاری سبزیجات

کاری سبزیجات از غذاهای گیاهی مردم مالدیو می باشد و این غذا از انواع سبزیجات مانند کدو تبل ، هویج ، سیب زمینی و انواع اویه های خوشمزه پخته می شود .

  • گولها

گولها نیز از خور اکی های خوشمزه و خوش طعم مالدیو می باشد که از ماهی تن ، نارگیل رنده شده و پیاز خورد شده درست می شود .

  • بیسکیمیا

بیسکیمیا نیز نوعی سمبوسه است که دارای خمیری نازک و بسیار ترد و خوشمزه است و مواد داخل این سمبوسه  ، تن ماهی دودی ، کلم ریز شده ، کاری و انواع ادویه های خوشمزه می باشد .

راحت ترین راه سفر به مالدیو

راحت ترین راه برای سفر به مالدیو استفاده از تورهای مالدیو می باشد که می توانید به راحتی به این جزیره سفر کنید و نهایت لذت را ببرید . اگر قصد دارید که از راه های ارزان تر به مالدیو سفر کنید خرید بلیط هواپیما تهران مالدیو نیز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد  .

جاهای دیدنی مالدیو: جزایر گردشگری مالدیو

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com