گردشگران شیراز لوگو
تور سوئیس - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای جامع سفر به سوئیس

سرفصل های مقاله

آیا تا حالا به کشور سوئیس سفر کرده ای؟ آیا از شهر های سوئیس خبر داری؟ اصلا می دانی که جاهای دیدنی کشور سوئیس کجاها هستند؟ یا میدانی چه پنیر های خوشمزه ای دارند؟ اگر حتی برای اول هم نباشد که به این کشور زیبا سفر می کنید، باز هم یک فایل راهنمای سفر به سوئیس که همراه در حال آپدیت است، می تواند بسیار کمک کننده باشد. مثلا شما وقتی بدانید که بهترین صبحانه ها در کدام هتل های سوئیس سرو می شوند، از همین الان که به دنبال رزرو تور سوئیس از شیراز هستید، هتل خود را هم انتخاب کرده اید.

بنابراین مطالعه یک راهنمای جامع و کامل برای سفر به سوئیس، می تواند به شما کمک کند که اصلا به کدام جاهای دیدنی سوئیس بروید و در کدام شهر ها اقامت داشته باشد و چه بخورید و چه کار کنید. با ما، گروه گردشگران شیراز همراه باشید تا همه چیز را درباره تور سوئیس به شما بگوییم.

نگاهی اجمالی به سوئیس

سوئیس کشور کوهستانی کوچکی است که در مرکز اروپا قرار دارد. این کشور محصور در خشکی تقریباً به اندازه نیوجرسی است و بین فرانسه و ایتالیا قرار دارد. همچنین با اتریش، آلمان و لیختن اشتاین هم مرز است. تور سوئیس یک انتخاب فوق العاده برای گذراندن بهترین تعطیلات شما خواهد بود. سفر شما به سوئیس میتواند ترکیبی از کشور های همسایه سوئیس نیز باشد.

راهنمای تور سوئیس-تور سوئیس - گردشگران شیراز

شهر های سوئیس هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. 7 تا از محبوب ترین و زیباترین شهر های سوئیس عبارتند از:

  • زوریخ
  • ژنو
  • لوسرن
  • برن
  • بازل
  • لوزان
  • زرمات

سایت معتبر myswitzerland در باره شهر زیبای زرمات چنین گفته است:

زرمات در پای ماترهورن قرار دارد. توسعه توریستی این شهر ارتباط نزدیکی با کوهی دارد که احتمالاً مشهورترین کوه جهان است. مقصد تعطیلات یک منطقه عاری از ماشین است، ویژگی اصلی خود را حفظ کرده است و امکانات تقریبا نامحدودی را در مورد گشت و گذار ارائه می دهد.

موقعیت جغرافیایی کشور سوئیس

سوئیس از سه قسمت کوه های آلپ، فلات سوئیس و کوه های ژورا تقسیم می شود. جمعیتش پراکنده در دامنه کوهستان که حدود هفت و نیم میلیون می باشد. نصف بیشتر مردمان سوئیس به زبان سوئیسی صحبت می‌کنند و مابقی به زبان آلمانی، درصد کمی هم به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، رومانش صحبت می‌کنند.

آشنایی با سوئیس

بیشتر قلمرو تحت پوشش سوئیس کنونی کوهستانی است. به همین دلیل، گذرگاه های آلپاین و قدرت هایی که به دنبال کنترل این راه های ارتباطی و تجاری مهم بودند، نقش بسزایی در توسعه کشور داشته‌اند. بیشتر جمعیت در فلاتی زندگی می‌کنند که بین رشته کوه های آلپ در جنوب و کوه های جورا در شمال قرار دارد. منطقه کوهستانی در جنوب کم جمعیت است. سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. سوئیسی ها به خاطر ساعت ها و شکلات هایشان به خوبی شناخته شده‌اند. در سوئیس یک زبان رسمی وجود ندارد. مردم به یکی از چندین زبان از جمله آلمانی سوئیسی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می‌کنند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: آشنایی با سوئیس

 

سفر به سوئیس با ویزای شنگن

سفر به سوئیس نیز مانند سایر تورهای اروپا و کشورهای اروپایی نیازمند اخذ ویزا شنگن می‌باشد. شاید نام ویزا شنگن کمی ترسناک باشد اما اگر ویزا شنگن خود را از تیم گردشگران شیراز بخواهید، هیچ نگرانی برای شما نخواهد ماند. تمام خدمات سفر به سوئیس خود را میتواند به ما بسپارید. خدماتی از جمله ویزا شنگن، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و غیره.

مدارک لازم برای اخذ ویزای شنگن- تور سوئیس -گردشگران شیراز

سفر به سوئیس با تور

سفر به سوئیس با تور قطعا یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. یک سفر جامع و کامل که بهترین لحظات را برای شما رقم میزند. شما میتوانید تور سوئیس را به تنهایی انتخاب کنید و از شهرهای آن مانند: ژنو، زوریخ، لوسرن، برن، بازل، لوزان و یا زرمات به انتخاب خود دیدن کنید. همچنین می‌توانید تور خود را به صورت ترکیبی با کشورهای اروپایی اطراف سوئیس مانند فرانسه، ایتالیا، آلمان و یا غیره ترکیب کنید.

بهترین زمان سفر به سوئیس

اگر دوست دارید تابستان زیبای سوئیس را ببینید و هوا خوب باشد، در ماه های ژوئن تا سپتامبر سفر کنید. بیشتر گردشگران در ماه های جولای و آگوست به سوئیس سفر می‌کنند. اگر دوست دارید در ماه‌های خلوت سفر کنید می‌توانید ماه‌های قبل تابستان یا بعد از تابستان به سوئیس سفر کنید.

بهترین زمان سفر به سوئیس

جاذبه های دیدنی کشور سوئیس

سوئیس از جمله کشور هایی است که با طبیعت زیبای خود، مرکز جذب گردشگر از سراسر دنیا شده است. کوههای سرسبز، رودخانه های خروشان، دریاچه مشهور ژنو، با درختان و گلهای بی نظیر، سبب شده است که سوئیس به یکی از بهشت های روی زمین برای طبیعت دوستان تبدیل شود. با شرکت در تور سوئیس می توانید سفری رویایی از گردشگران شیراز را تجربه کنید. در ادامه محبوب ترین جاذبه های گردشگری سوئیس را برایتان آورده ایم.

دریاچه ژنو

منظره بی نظیر از دریاچه ژنو سوئیس - گردشگران شیراز

دریاپه ژنو بزرگترین دریاچه اروپا محسوب می‌شود که بسیار زیبا است.

مجسمه شیر لوسرن

این مجسمه نمادی از کشمکش با مرگ است که یادآور قتل عام شدن گارد سوئیس در انقلاب فرانسه می‌باشد.

مجسمه شیر لوسرن - گردشگران شیراز

قلعه شیلون

این قلعه در شهر مونتخو بر روی منطقه سواحلی آرام و صخره ای قرار دارد که منظره‌اش بسیار زیبا است.

قلعه شیلون در سوئیس - گردشگران شیراز

ماترهورن

اولین باری که نمادین‌ترین کوه سوئیس، ماترهورن را دیدید، هرگز فراموش نخواهید کرد. شاید در یک روز آبی روشن به روستای جذاب زرمات برسید، قله‌ای به ارتفاع 4478 متر و دندانه‌شکل به وضوح در مقابل شما ظاهر می‌شود. از هر طرف که برای اولین بار این کوه افسانه‌ای را ببینید، سال‌ها در حافظه شما باقی خواهد ماند.

ماترهورن

یونگفرایوخ

یونگفرایوخ یک سرزمین عجایب آلپ است. یونگفرایوخ از نظر فنی یک یخچال بین دو کوه است و یکی از بهترین و مرتفع‌ترین جاذبه‌های سوئیس است. اجازه ندهید ارتفاع شما را ناامید کند. چیزهای زیادی برای کاوش در آنجا وجود دارد. با این حال، شاید چشمگیرترین جاذبه راه آهن شهرت جهانی جانگ فرو باشد. این قطار که از Kleine Scheidegg شروع می‌شود، تا ارتفاع 3454 متری از سطح دریا به سمت یونگفرایوخ، مرتفع‌ترین ایستگاه راه آهن اروپا، صعود می‌کند.

آبشار راین

به عنوان قدرتمندترین آبشار اروپا، به راحتی می‌توان فهمید که چرا آبشار راین یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توان در سوئیس از آن دیدن کرد. بازدیدکنندگان می‌توانند از زیبایی‌های آبشار، واقع در نزدیکی شهر شمالی شافهاوزن، از چندین جهت لذت ببرند. اگر بیشتر احساس ماجراجویی می‌کنید، حتی می‌توانید با یک قایق، قلعه‌های اطراف را از روی آب ببینید. هر ماه اوت، آبشار میزبان یک نمایش آتش‌بازی تماشایی است که بازدیدکنندگان را از سراسر کشور به عنوان بخشی از جشن‌های روز ملی سوئیس به خود جذب می‌کند.

ارزانترین تور سوئیس از شیراز - تور سوئیس - گردشگران شیراز

غذاهای سنتی در سوئیس

بیرچر موسلی

این غذا از میوه جات، سبزیجات، حبوبات، مرکبات تهیه می‌شود که توسط یک پزشک اختراع شده است.

صبحانه معروف سوئیسی بیرچر موسلی - گردشگران شیراز

 

فوندوی پنیر

این غذا از پنیر آب شده، آرد ذرت و سیر تهیه می‌شود که جز غذاهای سنتی سوئیس محسوب می‌شود. معمولا این غذا را با نان نوش جان می‌کنند.

پنیر فوندوی یکی از غذاهای مشهور و محبوب سوئیسی - گردشگران شیراز

سوغاتی های سوئیسی: شکلات سوئیس

شکلات سوئیس از سوغاتی‌های این کشور محسوب می‌شود که بسیار با کیفیت هستند.

سوغاتی سوئیسی شکلات های سوئیسی - گردشگران شیراز

پنیر سوئیسی

پنیر سوئیسی هم بسیار معروف است اما به دلیل حساسیت بالایی که دارد نمی‌توان به راحتی آن را جابجا کرد ولی اگر مسیر برگشتتان کوتاه است برای سوغات گزینه خوبی می‌تواند باشد.

پنیر سوئیسی یکی از محبوب ترین سوغاتی های سوئیسی است - گردشگران شیراز

مرتبط با مطلبی که می خوانید: سوغاتی در سوئیس

 

اسباب بازی‌های سوئیسی

یکی دیگر از سوغاتی‌های کشور سوئیس اسباب بازی‌های چوبی آن است که این اسباب بازی‌ها را با دست درست می‌کنند.

اسباب بازی های چوبی مشهور سوئیسی - گردشگران شیراز

پول رایج

پول رایج کشور سوئیس فرانک است.

هزینه های سفر به سوئیس

سوئیس به دلیل اینکه جز کشورهای اروپایی است، کشور کم هزینه و ارزانی نیست پس اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و غذای خود را در کافه‌ها و رستوران‌های کوچک میل کنید و در اقامتگاه‌ها ساکن شوید.

هتل های پرستاره مونتخو در مقاله راهنمای سفر به سوئیس

پارک هتل ویتزانو در سوئیس - گردشگران شیراز

در این شهر هتل‌های زیادی وجود دارد که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که می‌توان به هتل رویال پلازا، B&B، Splendid اشاره کرد.

مراکز خرید در شهر مونتخو در مقاله راهنمای سفر به سوئیس

شما می‌توانید در فروشگاه‌ها و مغازه‌های خوب انواع شکلات را خریداری کنید. انگورها و پنیرهای سوئیس هم بسیار معروف هستند. در مغازه‌های لوکس می‌توانید ساعت‌های درجه یک اما با قیمت بالا را پیدا کنید. در روزهای جمعه هم در کنار دریاچه جمعه بازار برگزار می‌شود که می‌توانید در آنجا هم اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

میانگین بارندگی در سوئیس

آب و هوای مونتخو در بیشتر مواقع معتدل کوهستانی می‌باشد و بسیار لذت بخش و مطلوب است.

فستیوال جاز مونتخو

یکی از گروه‌های موسیقی معروف پینک فلوید، در این جشنواره حضور داشته است.

فستیوال جاز در مونتخو سوئیس - گردشگران شیراز

گردشگاه

این منطقه پوشیده شده از سبزه‌ها و چمن‌های سبز است که اینجا برای گرفتن آرامش بسیار گزینه خوبی می‌تواند باشد.

گردشگاه در سوئیس بهشتی روی زمین - گردشگران شیراز

دره شودرون

مسیرهایی بسیار زیبا برای پیاده‌روی است.

دره شودرون در سوئیس - گردشگران شیراز

مسیر فانوسی لپلیاد

این منطقه در فصل زمستان در میان برف‌ها و در تابستان در میان گل‌ها مسیر بسیار زیبایی برای پیاده‌روی است.

مسیر فانوسی لپلیاد سوئیس - گردشگران شیراز

کریسمس در مونتخو

در ایام کریسمس، مونتخو به مدت یک ماه تزیین می‌شود و گردشگران زیادی در این زمان به سوئیس سفر می‌کنند.

تاکستان‌های لاوو

مسیر دیگری برای پیاده‌روی در میان تاکستان‌های انگور است.

تاکستان های لاوو در سوئیس - گردشگران شیراز

دشت‌های نرگس در مقاله راهنمای سفر به سوئیس

این دشت در کنار رشته کوه‌های آلپ است که محل مناسبی برای پیاده‌روی می‌باشد.

ورزش‌های آبی در دریاچه لِمان در مقاله راهنمای سفر به سوئیس

در این دریاچه شما می‌توانید شنا کنید که بسیار لذت‌بخش است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با معرفی جاذبه های گردشگری سوئیس، راهنمای جامعی برای سفر به این کشور زیبا برای شما فراهم کنیم. شهر های محبوب و زیبای سوئیس را آشنا کردیم. سایت مای سویس را برای اطلاعات بیشتر به شما معرفی کردیم. اگر برای اولین بار است که این کشور سفر می کنید این مقاله می توانید راهنمای جامع سفر به سوئیس برای شما باشد. با در نظر گرفتن اینکه سوغاتی سوئیسی چیست؟ یا اینکه غذاهای مشهور و خوشمزه سوئیسی چه غذاهایی هستند، می توانید بهترین سفر با تور سوئیس را تجربه نمایید. علاوه بر این دا دانستن جاذبه های گردشگری سوئیس می توانید به بهترین جاهای دیدنی سوئیس بروید بدون اینکه ذره ای معطل شوید تا کسی آن ها را به شما معرفی کند. در این مقاله چند جای معروف سوئیس را به شما معرفی کردیم و دیگر نیازی نیست کلی وقت صرف کنید تا یکی را بسناسید و سپس برای رفتن به آنجا، زمان رزرو را از دست دهید. مجموعه گردشگران شیراز برای راحتی شما، برنامه سفر مشخصی را در تور های سوئیس یا تور ترکیبی سوئیس فرانسه اسپانیا را ارائه می دهند.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور