گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

حمل و نقل در دبی

سرفصل های مقاله

تاکسی در مقاله حمل و نقل در دبی

در دبی امن ترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل و نقل تاکسی هایشان است. آنها، دسته های رنگ های زرد سفید و صورتی و سبز هستند و اگر خانم تنهایی باشید که به دبی سفر کرده برای حمل و نقل در شهر حتما از تاکسی ها استفاده کنیدو قیمت تاکسی ها هم بسیار مناسب و ارزان است.و آنها برای حمل نقل شما در بین شهر مبلغ ثابت و خاصی را دریافت میکنند.

مترو در این مقاله حمل و نقل در دبی

مترو در دبی

در دبی شما شاهد بزرگ ترین و طولانی ترین متروی دنیا بدون راننده خواهید بود. اولین مترویی که راننده ای ندارد. و تقسیم میشود به 5 خط و ایستگاه در نقاط مختلف دبی از فرودگاه به دیگر جاها. متروی دبی بسیار تمیز و زیبا است. و قیمت آن هم مناسب میباشد. در متروی دبی یادتان باشید که اجازه خوردن و آشامیدن ندارید.

مونوریل در مقاله حمل و نقل در دبی

مونوریل در واقع مترویی است بدون راننده با دو استگاه ثابت که دبی مارینا را با پالم جیرا به همدیگر متصل میکند. برج گیتوی و پارک آکواونچر دو ایستگاه آن هستند و قیمت ایم مترو هم 15 هزار تومان میباشد.

اتوبوس های آبی

اتوبوس های آبی در دبی

این اتوبوس ها که طرفداران زیادی دارند. در بین بعضی از خیابان ها هم تردد و ایستگاه دارند. گشت و گذار در ساحل جمیرا با آن بسیار زیبا و دلچسب است. اتوبوس ها بسیار پیشرفته و جا دار و زیبا هستند و کولرهای به شدت خوبی دارند که مکانی امن و راحتی را برای مسافران فراهم می آورد. کرایه این اتوبوس ها بین 3 تا 15 درهم میباشد. و یکی از جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آید. آنها از ساعت 6 صبح تا 11 شب هم آماده به فعالیت هستند.

اتوبوس های شهری

حمل و نقل در دبی

اتوبوس های شهری یا محلی هم همیشه در خیابان ها آماده به خدمت مسافران هستند. آنها اتوبوس های معمولی با تجهیزات خوب هستند که ایستگاه های زیادی دارند. این اتوبوس ها مخصوص افراد کم در آمد در دبی هستند و کرایه آن بیشتر از 2 درهم نیست. معمولا خانمهایی که بچه به همراه دارند ازین وسیله استفاده می کنند. و باید بگوییم که تقریبا 79 ایستگاه نیز در کل دبی دارد.

کشتی

حمل و نقل در دبی

کشتی ها فقط برای نشان دادن برج های بلند در دبی به توریست ها وجود دارند. که کل دبی و ساختمان هایش را از نماهایی متفاوت به گردشگران نشان میدهد. حتما باید تعداد مسافران به ده تا برسد تا حرکت کند. ازین رو ساعت حرکتی خاصی ندارند

تاکسی های آبی

حمل و نقل در دبی

تاکسی های آبی همان قایق های قدیمی چوبی راحت هستند که بسیار سفر با آنها نوستالزی و خاطره ساز است. حتما تاکسی های آبی را امتحان کنید.

فرودگاه

حمل و نقل در دبی

فرودگاه دبی در یک دوره از زمان پر رفت و آمد ترین فرودگاه ها بود. ازین رو که تمام پروازهای طولانی و مهم استاپ کوچکی حتما در این فرودگاه بر جای دارند. این فرودگاه صندلی های راحتی برای استراحت مسافرها دارد. و بسیار زیباست برای گشت و گذار چند ساعته بین پروازی شما.

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com