گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا

سرفصل های مقاله

اماکن مشهور و جذاب دنیا

جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا: سایت تریپ ادوایزر پر بازدید ترین مکان های گردشگری دنیا که برای توریست ها بهترین مراکز به شمار می آیند را معرفی کرد. از میان مراکز مهم گردشگری دنیا، شهر کهن رم پایتخت کشور ایتالیا در لیست مشهور ترین مراکز گردشگری جهان در صدر قرار دارد و بعد از آن در مقام دوم، کلیسای ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلون اسپانیا و در مقام سوم، موزه لوور پاریس قرار گرفته  است. با گردشگران شیراز باشید.

لیست جذاب ترین اماکن گردشگری دنیا در زیر آمده است:

سازه ی کولوسئوم (ایتالیا – رم)

کولوسئوم یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری دنیا می باشد. این بنا در گذشته آمفی تئاتر فلاویان و میدان تماشای نبرد های خونین گلادیاتورها و همچنین محل اجرای احکام اعدام و همینطور برگزاری مبارزه انسان با حیوانات وحشی بوده است و تمام رومیان می توانستند به این مکان بیایند و به تماشای مسابقات و برنامه ها بنشینند. بخشی از سازه ی این بنا فرو ریخته  اما قسمت عمده ی آن همچنان باقی و قابل بازدید است.

موزه واتیکان (ایتالیا – رم)

این موزه که مجموعه ای ادغام شده از موزه ها و گالری های هنری می باشد، در سالهای اولیه قرن شانزدهم میلادی پایه گذاری شد و تا به امروز توسط کشیش های مختلف به دیدنی های آن اضافه شده است. کسانی که به اروپا سفر می کنند و تور ایتالیا را انتخاب می کنند و قصد بازدید از این موزه را دارند، باید یک روز کامل را برای تماشای این مکان در نظر بگیرند.

مجسمه آزادی (آمریکا – نیویورک)

تندیس آزادی به مناسبت 100 مین سال استقلال ایالات متحده آمریکا از طرف فرانسه به این کشور اهدا شد. این مجسمه نماد آمریکا می باشد و هم اکنون از جاذبه های گردشگری کشور آمریکا در شهر نیویورک می باشد. نام کامل این تندیس آزادی‌های تعالی‌بخش جهان می باشد. از این مجسمه پنج کپی در کشورهای برزیل، چین، تایوان، پاکستان و مالزی نیز ساخته شده است.

موزه لوور (فرانسه – پاریس)

هر گردشگری که به کشور فرانسه سفر می کند، حتما از موزه لوور در شهر پاریس دیدن می کند. این موزه در شهر پاریس مابین رود سن و خیابان ریوولی واقع شده است و نماد شناسایی آن هرم شیشه ای بزرگی می باشد که در حیاط ناپلئون واقع شده است. این موزه هر روزه به جز سه شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر امکان بازدید را برای گردشگران در نظر گرفته است. همچنین در چهارشنبه شب ها و جمعه شب ها نیز تا ساعت 21:30 می توانید از آنجا بازدید کنید.

برج ایفل (فرانسه – پاریس)

معروف ترین و دوست داشتنی ترین نماد شهر پاریس فرانسه، برج ایفل می باشد. این سازه فلزی آهنی که 300 متر ارتفاع دارد، مهم ترین مکان دیدنی برای گردشگران فرانسه و پاریس و حتی مسافران تورهای اروپایی می باشد.

کلیسای ساگرادا فامیلیا (اسپانیا – بارسلون)

این کلیسای بزرگ و دیدنی بیش از یک قرن پیش ساخته شده و همچنان که 130 سال از شروع ساخت آن می گذرد، همچنان در حال بازسازی می باشد و با وجود آنکه هنوز یک سازه نیمه تمام به شمار می رود، هر ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند.

پل دروازه طلایی (آمریکا – سان فرانسیسکو)

پل معلق گلدن گیت یا پل دروازه طلایی، شهر سانفرانسیسکو آمریکا را به شمال ایالت کالیفرنیا متصل می کند. جالب است بدانید که اگر بخواهید تمام کابل هایی که در ساخت این پل به کار رفته را به هم متصل کنید، می توانید آن را 3 بار دور کره زمین روی خط استوا بکشید.

مجموعه سنگی استون هنج (انگلستان – لندن)

مجموعه ای از تخته سنگ های غول پیکر و حجیم که به صورت دایره های متحد المرکز و به صورت ایستاده کنار هم قرار گرفته اند. درباره کاربری این مجموعه و همچنین نحوه ی ساختن آن فرضیه های بسیار زیادی اعلام شده است.

کاخ ورسای (فرانسه – پاریس)

این کاخ دیدنی که ساخت آن مربوط به سال 1623 میلادی می باشد، پر از آثار دیدنی، اتاق های با شکوه و سلطنتی و آیینه کاری ها و مبلمان و مجسمه  های دیدنی می باشد.

کانال آبی بزرگ شهر ونیز (ایتالیا – ونیز)

این مجموعه کانال ها در شهر ونیز، در واقع خیابان های این شهر به شمار می آیند. رفت و آمد در شهری که خیابان های آن رود و ماشین های آن قایق هستند بسیار لذت بخش و دیدنی می باشد.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدحسين باكفايت
5 سال قبل

با سلام .عالي بود

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com