گردشگران شیراز لوگو
تور هاوانا - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاهای دیدنی هاوانا

سرفصل های مقاله

هاوانا، پایتخت کوبا، شهری پر از تضادها است. جاذبه های اصلی آن مرکز تاریخی زیبا، معماری استثنایی، نمادهای انقلابی کوبایی و طیف وسیعی از جاذبه های فرهنگی آن است، که دهکده هاوانا را ساخته است. یکی از بهترین مقاصد برای سفر در آمریکای لاتین، هاوانا میباشد. تور کوبا، تور منحصر به فردی است که هر کدام از شهرهای آن جاذبه مخصوص به خود را دارد. هاوانا به عنوان پایتخت این کشور، اولین مقصدی است که در ذهنتان خواهد آمد. برای شناخت بیشتر جاهای دیدنی هاوانا یکی از مهمترین شهرهای کوبا بهتر است این مقاله را کامل مطالعه فرمایید. تیم گردشگران شیراز تمامی خدمات مربوط به سفر شما به کوبا را از جمله ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و غیره را آماده خواهد کرد. 

 

در هاوانا چه کارهایی میتوان کرد

هاوانا که در ژوئن 2016 یکی از شهرهای New7 Wonders اعلام شد. چیزی که این شهر برای همه دارد: از مناظر و فعالیت های اکوتوریستی برای دوستداران ماجراجویی در فضای باز و زمین گلف که مسابقات بین المللی هر ساله در آن برگزار می شود گرفته، تا اسکله های بین المللی با خدمات درجه یک برای گردشگرانی که از آن لذت می برند. همچنین، فعالیت های آبی و ورزش در هاوانا بسیار مرسوم است. از آنجایی که فصل بهار کوبا بسیار جذاب و پرطرفدار است، جاهای دیدنی هاوانا در بهار یا به طور کلی جاهای دیدنی کوبا در بهار به مراتب جذابیت بیشتری خواهد داشت.

جاهای دیدنی هاوانا - تور هاوانا - گردشگران شیراز

جاهای دیدنی هاوانا

میدان کلیسای جامع

این کلیسا که برگرفته از کلیسای بزرگی است که در یک طرف آن مسلط است، یکی از میادین اصلی هاوانا و مکانی پرجنب‌وجوش است که گردشگران و مردم محلی به آن رفت و آمد می‌کنند. این میدان زمانی باتلاق بود، در طول تاریخ طولانی خود یک اسکله تفریحی نیز بوده است. اکنون، عمارت‌های بزرگی در کنار میدان هستند که آن را بسیار جذاب تر کرده اند. علاوه بر رستوران های شلوغ، موزه هنر استعماری نیز در اینجا قرار دارد. یکی از باشکوه‌ترین ساختمان‌ها، پالاسیو دل کوندلومبیلو است که با مجسمه‌ای از آنتونیو گادس – رقصنده مشهور فلامنکو، روبروی آن قرار دارد.

ال ملکون

ال ملکون که بیش از هشت کیلومتر امتداد دارد، ساحل اصلی هاوانا است. قدم زدن در کنار آن در حالی که به دریای درخشان خیره می‌شوید، راهی لذت بخش برای گذراندن یک بعد از ظهر است. همانطور که در طی 50 سال به آرامی ساخته شد، ساختمان ها و مناطقی که از آنها عبور می کنید به طرز ماهرانه ای تغییر می کنند و بازتاب دوره های زمانی متفاوتی است که در آن ساخته شده اند. کافه‌های کوچک و بارهای سالسا در امتداد پلاناد واقع شده‌اند. ال مالکون با ترددهای قدیمی کادیلاک در کنار ساحل و ماهیگیرانی که در کنار آب هستند، مکانی خوش منظره است. غروب‌های خورشید بسیار باشکوه هستند، زیرا رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی روشن خورشید ساختمان‌ها را رنگ می‌کنند.

پلازا ویجا

در ابتدا در سال 1559 افتتاح شد، به عنوان میدان جدید شناخته می شد، اگرچه امروزه این مکان به عنوان یکی از تاریخی ترین مکان ها در هاوانای قدیم است. پلازا ویجا توسط نماهای استعماری احاطه شده است که قدمت آن به دوران های مختلف باز می گردد. عمارت‌های شگفت‌انگیز باروک کوبا را می‌توان در کنار ساختمان‌های زیبای هنر نو یافت. در زمان قدیم میزبان همه چیز از اعدام و گاوبازی گرفته تا جشن ها و بازارهای شلوغ بوده است. بارها، رستوران‌ها و کافه‌های موجود در پلازا ویجا، آن را به مکانی محبوب برای رفتن تبدیل کرده است.

کلیسای جامع هاوانا

دیدنی زیبا، کلیسای جامع هاوانا بر پلازا دو کتدرال که در آن واقع شده است، تسلط دارد. در سال 1777 تکمیل شد. دو برج ناقوس نامتقارن در کنار نمای باروک کلیسای جامع قرار دارند و ویژگی‌های نئوکلاسیک مختلفی در بازسازی‌های بعدی به آن اضافه شد. این کلیسای جامع میزبان بقایای کریستف کلمب بود تا اینکه به سویا منتقل شد. فضای داخلی به همان اندازه دوست داشتنی است، با نقاشی های دیواری بالای محراب. مجسمه سنت کریستوپر یکی از تاثیرگذارترین آثار هنری در این مکان است.

آرامگاه کریستف کلمب

با بیش از 800000 قبر، این قبرستان که به نام کریستف کلمب نامگذاری شده است، برای گشت جذاب است. مقبره های زیبایی که حجاری شده اند و خود آثار هنری هستند. حدود 500 مقبره اصلی که از سنگ سفید خیره کننده ساخته شده است. بخش‌های مختلف این قبرستان به شاعران و هنرمندان اختصاص دارد، در حالی که در بخش‌های دیگر، سیاستمداران، بازیکنان بیسبال و موسیقی‌دانان حضور دارند.

ال کاپیتولیو

وقتی برای اولین بار به ال کاپیتولیو نگاه می کنید، ممکن است این تصور را داشته باشید که قبلاً آن را دیده اید. این تصور درست است، زیرا از ساختمان معروف کنگره ایالات متحده الگوبرداری شده است. جالب است که کوبایی‌ها آن را کمی بزرگ‌تر از ایالات متحده کردند تا نشان دهند انقلاب کوبا چه توانایی‌هایی داشت. در حالی که زمانی مقر دولت بود، اکنون میزبان آکادمی علوم کوبا است. یکی از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین مکان‌های دیدنی شهر است. مطمئناً در زمان بازدید از هاوانا از کنار ال کاپیتولیو عبور خواهید کرد.

موزه انقلاب

موزه انقلاب کوبا در ساختمانی زیبا که زمانی کاخ ریاست جمهوری بوده است، همه چیزهایی را که در مورد انقلاب کوبا که تاریخ این جزیره را شکل داده است، به شما می آموزد. این موزه که شما را در جریان تحولات انقلاب و عواقب آن قرار می دهد، موزه ای جذاب است. اتاق‌های کاخ زیبا، یادگاری‌هایی از انقلاب، مانند تفنگ و کلاه چه گوارا را در خود جای داده‌اند. بیرون قایق بادبانی گرانما است که انقلابیون را از مکزیک به کوبا آورد.

موزه ملی دو بلا آرت

موزه ملی هنرهای زیبا مکانی برای پرسه زدن است. میزبان مجموعه گسترده ای از هنر کوبایی است که شما را از دوران استعمار تا به امروز می برد. این مجموعه هنری که در یک ساختمان واقع شده است، دارای برخی از مناظر لذت بخش و نقاشی های مذهبی، و همچنین آثار هایپر رئالیستی نسل های بعدی است که قطعاتی از رنه پورتو کاررو و ویلفردو لام از محبوب ترین آنهاست.

هاوانا قدیمی (هابانا ویجا)

هاوانای قدیمی، میراث جهانی یونسکو، جذابیت روزهای گذشته را به نمایش می گذارد. ساختمان‌های زیبای نئوکلاسیک و باروک با میدان‌های سنگ‌فرش شده و خیابان‌های باریک هستند و بسیاری از آن‌ها با دقت به زیبایی سابق خود بازگردانده شده‌اند. هاوانا قدیمی یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی کوبا میباشد.

پلیاس دل استه

این ساحل در فاصله کوتاهی از مرکز شهر هاوانا قرار دارد. یک ساحل طولانی با حاشیه نخل است که کیلومترها ادامه دارد. این یک جایگزین عالی برای مسافرانی است که قادر به بازدید از استراحتگاه های ساحلی دورافتاده در سایر نقاط کوبا نیستند.

فوسترلندیا

اگر به دنبال مکانی الهام بخش هستید، این سرزمین عجایب، یکی از مکان هایی است که باید در کوبا از آن دیدن کنید. فوسترلندیا که یک روستای کوچک در حومه هاوانا است، مجموعه ای از هنر محله ای سه بعدی و تنوعی از رنگ و خلاقیت است.

بهترین زمان رزرو تور هاوانا - تور هاوانا - گردشگران شیراز

سخن پایانی

هاوانا که زمانی کانون انقلابی بود، اکنون بیشتر سهم عادلانه خود را از گردشگران به خود جذب می کند و بازدیدکنندگان همواره تحت تأثیر هنر و معماری شگفت انگیز این شهر قرار می گیرند. با آفتاب و سالسا، در خیابان‌های دیدنی هاوانا قدم بزنید و بهترین خاطره ها را در این شهر بسازید. جاهای دیدنی هاوانا در بهار را از الان در ذهن خود نگه دارید، شاید انتخاب شما برای تعطیلات نوروزی تور کوبا بود. تیم گردشگران شیراز برای اینکه شما نهایت لذت را از سفر خود به کوبا داشته باشید، هیچ همکاری را دریغ نخواهد کرد. همچنین تیم ما به عنوان یک انتخاب ویژه تور ترکیبی کوبا و روسیه نوروز 1404 برای عید به شما پیشنهاد میدهد. برای اطلاع دقیق تر از این تور ترکیبی میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور