گردشگران شیراز لوگو
جاهای دیدنی روسیه - گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاهای دیدنی روسیه

سرفصل های مقاله

روسیه به عنوان بزرگترین کشور جهان، یک دهم کل زمین را اشغال می کند. این کشور شامل 11 منطقه زمانی در دو قاره اروپا و آسیا است. دارای سواحل در سه اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی است. تور روسیه یک انتخاب خوب به عنوان مقصد منتخب برای سفر خواهد بود. جاهای دیدنی روسیه به گونه ایست که چه به عنوان سفر با خانواده و یا چه به همراه دوستان، جذابیت های منحصر به فرد خود را دارد. شما میتوانید رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، ویزا و هر آنچه تور روسیه لازم دارد را با خیال راحت از تیم گردشگران شیراز بخواهید.

تور روسیه - جاهای دیدنی روسیه - گردشگران شیراز

آشنایی با روسیه

از نظر جمعیت، فدراسیون روسیه رتبه 9 را در جهان دارد. دو درصد از جمعیت جهان در روسیه زندگی می کنند. روسیه کشوری است که حدود 1.8 برابر ایالات متحده وسعت دارد و منطقه وسیعی بین اروپا و اقیانوس آرام شمالی را اشغال کرده است. مساحت آن 17,075,200 کیلومتر مربع و تقریباً 150 میلیون نفر جمعیت دارد. روسیه با اشغال سرزمین بزرگی در اروپا و آسیا در تمام مناطق آب و هوایی به جز مناطق گرمسیری پراکنده شده است. در غرب روسیه کوه‌های اورال از دریای سیاه در جنوب تا اقیانوس منجمد شمالی دشتی وسیع با تپه‌های کم ارتفاع وجود دارد که هسته تاریخی ملت روسیه در آن قرار دارد. در شرق اورال از مرز قزاقستان، چین و مغولستان تا سواحل قطب شمال، سیبری قرار دارد. منطقه ای کم جمعیت که توسط جنگل های مخروطی، باتلاق ها و تندرا در شمال و زمین های کوهستانی در جنوب پوشیده شده است.

روسیه یک جامعه چند قومیتی است. بزرگترین گروه های قومی شامل روس ها (81.5%)، تاتارها (3.8%)، اوکراینی ها (3%)، چوواش (1.2%)، باشقیر (0.9%)، بلاروس ها (0.8%)، مولداوی ها (0.7%) و غیره هستند. 80 درصد از جمعیت، زبان روسی – زبان رسمی کشور – را به عنوان زبان بومی خود نام می برند. زبان های دیگر در مناطق اقلیت قومی استفاده می شود. روسیه از تنوع مذهبی زیادی برخوردار است: با ادیان اصلی مسیحیت ارتدوکس و مسلمانان، به طور کلی بیش از 150 مذهب مختلف در سراسر کشور یافت می شود.

در روسیه چه کارهایی میتوان کرد

تعطیلات در روسیه ترکیبی بی نظیر از تاریخ، فرهنگ و ماجراجویی را ارائه می دهد. در حالی که کاوش در جاهای دیدنی روسیه مانند کرملین و میدان سرخ ضروری است، کارهای جالب و غیرمعمول زیادی نیز در روسیه وجود دارد که تعطیلات شما را فراموش نشدنی می کند. جاهای دیدنی روسیه را در تور روسیه، میتوانید با ما همراهی کنید. همچنین، اگر تور روسیه یک گزینه برای تعطیلات نوروزی شما میباشد، ما پیشنهاد جذاب تری برای شما داریم. تور ترکیبی کوبا و روسیه نوروز ۱۴۰۳ تجربه ای هیجان انگیز که میتواند تعطیلات عید شما را بسیار خاطره انگیز کند.

مدارک لازم برای رزرو تور روسیه - جاهای دیدنی روسیه - گردشگران شیراز

محبوب ترین جاهای دیدنی روسیه در بهار و سایر زمان های سال

کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل که بین سال‌های 1554 تا 1561 ساخته شده و در قلب مسکو قرار دارد، یکی از برترین جاهای دیدنی روسیه بوده است. این آثار داخلی ساختمان نیست که بازدیدکنندگان را جذب می کند، بلکه معماری متمایز کلیسای جامع است. این معماری که به شکل یک آتش سوزی در شعله کامل طراحی شده است، نه تنها منحصر به دوره ای است که در آن ساخته شده است، بلکه برای دوره های بعدی نیز منحصر به فرد است. هیچ ساختار دیگری مانند کلیسای جامع سنت باسیل روی زمین وجود ندارد. این کلیسا محبوب یکی از جاهای دیدنی مسکو در بهار است حتما از آن در تعطیلات نوروزی خود دیدن کنید.

موزه ارمیتاژ

موزه ارمیتاژ در سن پترزبورگ روسیه که در سال 1764 توسط کاترین کبیر تاسیس شد، موزه ای عظیم از هنر و فرهنگ است که نکات برجسته مجموعه ای از بیش از 3 میلیون مورد را در سراسر جهان نشان می دهد. این مجموعه ها ، مجموعه بزرگی از شش ساختمان تاریخی از جمله کاخ زمستانی، محل اقامت سابق امپراتورهای روسیه را اشغال می کنند.

کرملین مسکو

کرملین برای هر کسی که از مسکو بازدید می‌کند، جاذبه‌ای است که باید حتما ببیند. این محوطه محصور که دارای ادارات دولتی برتر کشور است، چهار کلیسای جامع ساخته شده در قرن 15 و 16 و همچنین چندین موزه برجسته را در خود جای داده است. زمین های 250 هکتاری شامل اسلحه خانه، پر از گنجینه های سلطنتی گذشته و نمایشگاه صندوق الماس، مجموعه ای از جواهرات است که شامل یک الماس 190 قیراطی است که به کاترین کبیر داده شده است.

تفریحات و جاذبه های تور روسیه - جاهای دیدنی روسیه - گردشگران شیراز

سوزدال

سوزدال که زمانی پایتخت چندین حکومت روسیه بود، جواهر “حلقه طلایی” روسیه است. شهری باستانی که این کشور به عنوان موزه های زنده گذشته فرهنگی روسیه حفظ کرده است. کسانی که مایلند بهترین معماری تاریخی روسیه، پر از کرملین ها، کلیساها و صومعه ها را با گنبد پیازی تجربه کنند، آن را در سوزدال خواهند یافت. کل شهر که قدمت آن به سال 1024 برمی گردد، مانند یک موزه بزرگ در فضای باز است که بازدیدکنندگان را به گذشته می برد.

دریاچه بایکال

دریاچه بایکال، عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین دریاچه روی زمین است و حدود 20 درصد از آب شیرین جهان را در خود جای داده است. این دریاچه 25 میلیون ساله در سیبری واقع شده و توسط رشته کوه احاطه شده است. این دریاچه یکی از شفاف ترین دریاچه های جهان به حساب می آید. دریاچه بایکال که به عنوان مروارید سیبری شناخته می شود، محل اقامتگاه های متعددی است که این منطقه را به مقصدی محبوب برای تعطیلات تبدیل کرده است.

میدان سرخ

میدان سرخ قلب مسکو است، کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین همگی در این میدان قرار گرفته اند و همچنین یکی از جاذبه‌های دیدنی در مسکو است که به‌خاطر معماری نمادین، تاریخ غنی و فضایی پر جنب و جوش معروف است.

سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ یک مرکز فرهنگی و شهر تضادها است، با ترکیبی از نقاط دیدنی تاریخی، معماری خیره کننده و جاذبه های مدرن که آن را به یک مقصد برتر در روسیه تبدیل کرده است.

  • از موزه دولتی ارمیتاژ، یکی از بزرگترین و چشمگیر ترین موزه های هنری جهان، با مجموعه ای از بیش از 3 میلیون آیتم دیدن کنید.
  • دژ پیتر و پل را ببینید که در قرن 19 و 20 به عنوان زندانی برای زندانیان سیاسی عمل می کرد.
  • در امتداد کانال های متعدد شهر یک تور قایق داشته باشید و شهر را از منظری منحصر به فرد ببینید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور