گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

کدام تور را برای سفر انتخاب کنیم ؟ تور استانبول یا تور آنتالیا

سرفصل های مقاله

تور ترکیه یک تور جذاب گردشگری می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. در این مقاله از خرید تور به بررسی کدام تور را انتخاب کنیم ؟ تور استانبول یا تور آنتالیا خواهیم پرداخت پس تا انتها با ما همراه باشید تا سفری خوب و راح به ترکیه را داشته باشید.

قبل از اینکه به بررسی تور های ترکیه ، تور استانبول یا تور آنتالیا بپردازیم به بررسی این چند تور جذاب می پردازیم :

تور ترکیه

ترکیه از شهر های جذاب و گردشگری می باشد و سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند ترکیه دارای سواحلی بکر و تفریحات آبی و آب و هوایی بسیار جذاب می باشد که در فصل بهار تا اواخر اردیبهشت ما هوایی بسیار خوب دارد. برای خرید تور ترکیه با قیمت مناسب و ارزان به گردشگران شیراز سر بزنید.

تور استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه می باشد و مرکز فرهنگ و اقتصاد کشور ترکیه می باشد. استانبول از بزرگ‌ترین شهرهای گردشگری کشور ترکیه می باشد و سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. این شهر دارای مقاصد گردشگری زیاد و سواحل بسیار قشنگی می باشد و دارای هتل های متنوعی می باشد. ما در گروه گردشگران شیراز با سالها تجربه در زمینه سفر های خارجی و خرید تور استانبول از شیراز و تور استانبول از تهران به شما پیشنهاد می کنیم که به این شهر جذاب ترکیه سر بزنید.

آنتالیا یکی از شهرهای بزرگ و توریسیتی ترکیه می باشد و به دلیل جاذبه های گردشگری زیادی که دارد مرکز گزدشگری و تفریحی در ترکیه به حساب می آید. سواحل جذاب آنتالیا و معماری جذاب استانبول این دو شهر را بسیار معروف کرده است.

تور آنتالیا

 

تور استانبول یا تور آنتالیا ؟

هر دو شهر استانبول و آنتالیا دارای جذابیت های مخصوص به خود می باشند و از نظر هر گردشگر هر کدام از این دو شهر خصوصیت های خود را دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

آنتالیا خلوت تر است

همانطور که در بالا گفتیم باتوجه به اینکه استانبول شهر بزرگ می باشد دارای جمعیت بیشتر و ترافیک بیشتری است و البته امکانات بیشتری در استانبول وجود دارد. اما شهر ساحلی آنتالیا شهر آرام و که مناسب گشت و گذار و استراحت می باشد و برای فرار از شلوغی می تواند گزینه خوبی باشد.

استانبول مناسب خرید کردن می باشد

جنس های موجود در استانبول بسیار باکیفیت و خوب می باشد و اجناس ترکی توانسته اند محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا کنند. مراکز خرید استانبول بسیار متنوع و با قیمت های خوب می باشند که اگر هدف شما خرید است تور استانبول می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

تور استانبول یا تور آنتالیا ؟ کدام ارزان‌تر می باشد ؟

در تابستان که دمای هوا در همه جا حتی ایران گرم می شود افرادی که قصد سفر به ترکیه را دارند تور آنتالیا را انتخاب می کنند. زیرا این شهر دارای ساحل آرام و رستوران ها و تفریحات آبی بیشتری نسبت به استانبول می باشد و همچنین هزینه حمل و نقل و اجاره منزل نیز در آنتالیا نسبت به استانبول کمتر می باشد.

تور آنتالیااز نظر امنیت کدام شهر بهتر است ؟ آنتالیا یا استانبول

همانطور که گفتیم استانبول شهر شلوغی می باشد و امنیت آن نیز نسبت به آنتالیا کمتر است. همچنین به دلیل ساحل های بکر و آرام در شهر آنتالیا سالانه گردشگران زیادی به این شهر می آیند و مردم این شهر با زبان انگلیسی آشنایی بیشتری دارند و به راحتی می توانید با مردم آن شهر ارتباط برقرار کنید.

اگر سفر شما کاری می باشد و برای شغل هایی پاره وقت برنامه ریزی کرده اید باید گفت که فرصت های شغلی در شهر استانبول بیشتر می باشد پس می بایست برای رزرو تور استانبول اقدام نمایید.

بهترین فصل برای رزرو تور استانبول یا تور آنتالیا کدام است ؟

فصل بهار بهترین زمان برای رزرو تور استانبول و تور آنتالیا می باشد زیرا در فصل بهار هر دو شهر دارای هوای معتدل و خوب می باشد و از گرمای سوزان و زمستان های سرد خبری نیست و شما به راحتی می توانید سفری هیجان انگیز و جذاب را در هوایی کاملا بهاری تجربه کنید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com