گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

ویزای ویتنام

سرفصل های مقاله

ویزای ویتنام

ویزای ویتنام . چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز طبیعی این کشور باعث شده که این مقصد را به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا تبدیل شود. در اینجا قصد داریم هرآنچه در رابطه با سفارتخانه ، ویزا و سفر به این مقصد نیاز است که بدانید را در اختیارتان قرار دهیم تا در صورتی که قصد سفر به کشور شگفت انگیز ویتنام را دارید با گروه مسافرتی گردشگران شیراز اقدام نمایید و سفری عالی را به شهرهای مختلف این کشور تجربه نمایید .

انواع ویزای ویتنام :

توریستی C۱

ویزای توریستی یا همان گردشگری ویتنام اغلب برای فعالیت های گردشگری استفاده می شود. اما مسافران می توانند از آن برای پیوستن به خانواده و یا انجام تجارت در این کشور بیش از یک ماه بدون اثبات هدف سفر به ویتنام به کنسولگری از این نوع ویزا استفاده کنند .

ویزای تجاری B۳

در اصل ویزای تجاری صادر می شود تا بازرگانان وارد ویتنام برای انجام کاری مانند فروش، قرارداد یا حضور در کنفرانس شود و این ویزا را می توانند برای سه ماه درخواست کنند، برای اقامت بیشتر از سه ماه باید ویزای کاری بگیرید.

کاری

جهت اخذ این نوع ویزا شما حداقل باید ۱۸ سال داشته باشید، جسمی مناسب برای انجام کار، مدارک فنی و مجوز کار را ارئه دهید. سابقه کیفری نباید داشته باشید و اعتبار ویزا بر اساس اعتبار مجوز کار تعیین خواهد شد.

ویزای دانشجویی

اگر در یک دانشگاه ویتنامی ثبت نام کنید این نوع ویزا را می توانید به راحتی دریافت کنید. اما برای این نوع ویزا شما ابتدا نیز می توانید با ویزای توریستی وارد این کشور شوید و در کشور درخواست ویزای خود را تغییر دهید و در خود کشور درخواست ویزای تحصیلی می دهید.

 تک و مولتی

ویزای تک و مولتی به تمامی ویزاهای بالا مربوط می شود ، این به آن معنی است که شما می توانید یک یا چند بار وارد ویتنام شوید، با ویزای یکبار ورود شما فقط می توانید یکبار به ویتنام وارد شوید اما با ویزای چندبار ورود می توانید برای چند بار به ویتنام وارد و خارج شوید .

 دیپلماتیک و رسمی

این ویزا برای کسانی که در در امور دولتی یا دیپلماتیک از ویتنام دیدن می کنند، اعطا می شود. از دفترهای مربوط باید به کنسولگری یک نامه رسمی ارسال شود.

ویزای توریستی فوری

مدت زمان اخذ ویزا ۴ روز کاری، قیمت ۲۵۰ دلار، مدت اقامت ۱۴ روز است و اعتبار ویزا طبق درخواست است.

 توریستی فوری

مدت اخذ ۱۰ روز کاری، اعتبار ویزا طبق درخواست، مدت اقامت ۱۴ روز و قیمت ۱۵۰ دلار است.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی

  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • ۱ قطعه عکس ۶ در ۴ با پس زمینه سفید و جدید
  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • رزرو بلیط و رزور هتل
  • گواهی اشتغال به کار
  •  تمکن مالی با گردش حساب 3 ماهه یا ترجمه ( غیررسمی ) اشتغال به کار
  • نشانی محل کار
  • آدرس منزل
  • تلفن محل کار
  • شماره منزل

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com